Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor én kérek elnézést

amúgy úgy látom, ifjú vevőjelöltemet sikerült elriasztani, no de sebaj
mink vattanak hivjuk
abból lesz a vattacukor?
nem gyapotra tetszik gondolni?
van pár négyzetméternyi hőállóm ha érdekel valakit!
ures hangon?....megkell tomni vattaval nos lesz joo morgos hangjuk nekem is mar kellene egy kis vatta a dobba
Ha egyszer összefutunk, egy fülelést azért szánj majd a titán FMF dob + magas kompressziós 426-os kombómra

Fogyasztás: ez a 426 aszfalt gumikkal laza 70-90 km/h aszfaltos túrán 16/42 áttétellel 3.2 lityit eszik 100 km-en.

Remélem sokáig fogja bírni
Tibcsi üvöltés mögött nyomtékgyár is van ...
Szerindtem 2t-4t mindnek megvan a saját varázsa.
Én szeretem mind kettőt.
lehet csak azért mert elfogult vagyok
egyszer volt egy xt600 a háznál aztán azóta is hiányzik
Nem tudom ini, nekem nagyon bejön az xr4-em hangja
Lehet mert a haverok 600asain nyitott dobok vannak és engem idegesít ahogy üvölt azon az üres hangon
Persze ízlések és pofonok...
Úgy érzem te motorügyben jól elkeseredtél ,de remélem még lesz benne sok szerencséd ! Hát most megint jön a dilemma cr-xr - vagy valami más.Na mindegy.
nem is hasonlít rá
mert 400-nak nincs olyan hangja mint 1 600-nak?
én a 600asok hangjától tudok elolvadni
hangilag az xr4 sem dob fel, azt sem bánnám ha nem is lenne neki....
csak eddig akárhány kipufogósnak írtam elhajtott
többen vannak így a monoton 1hengeres 4t kalapálástól.. de kinek hogy, én inkább szépen kiforgó 2t 1 henger ügyileg.
Persze nem próbálom bizonyítani az igazamat HONDA XR fórumon az öngyilkosság lenne
sikeresen csereltem olajat a gepbe....hat mikor leengettem csak lestem hogy hogy nez ki az olaj....szar Vavoline 500km volt benne......finom Motul 10w40-tol meg a hangja is mas lett a blokknak....ma szelepek is allitottam es a maradek csorges is eltunt....most mar fasza a gep ....ja amugy erdekesnek talalom hogy csak 2 liter ment bele szurocserevel.....pedig mindehonnan leengedtem az olajat
nekem is vegem van a 2t hangjatol....1 percig birom halgatni de oszt mar agyamra megy
szerinted ezek a vidéki parasztgyerekek egy 0 üzemórással tolják?
már hallom kilométerekről hogy jön, itt az utcában is tépi mint állat aztán ha kint vagyok várom mikor ér oda aztán mindig később ahogy várom
meg hát látom hogy gyorsul a kanyar után...... xr szerintem félgázon odaverné, de a hang az szarabb mint 5 láncfűrésznek
hát én már tanácsot aligha adhatok..de azért a rmx nagy váltás a cr után..és nem a motorerő a legfőbb gond. A futómű/fék ami bosszantó inkább. egy jó 250es kdx ha az bevált-nekem a 125be eltört a főtengelycsapágyperselye..
akkor ott valami nem jó, vagy a motorok kopottak vagy az xr-ed van megmókolva titkon
én szerettem a yz125öt, ha boltbajártam még enni is jól evett..csak ugye abban meg kettétört a főtengely...
nekem már gyomoridegem van ezektől a (125ös)cross gépektől
ismét van pár a környékben aztán nem tudnak csak üveghangon menni vele, de ahogy nézem gyorsulásban leverném őket az xr4el még így dagadtan is
hát a cr 250 meg kezd néha sok lenni. vagy én öregszek?ezért nézelödök exc300 ra meg nem futja válság van vagy mi.
jéé tényleg, kdx klub:)
hát az rmx-nek, nekem annyira nem jött be a futóműve meg a fékei, de lehet egyéni probléma volt. A motortól meg pont azt vették el ami a legfontosabb: a fordulatot, használható, meg jó is-jó is, de valahogy nem az igazi. persze a szervíz meg a fogyasztás így kedvezőbb, de ennyi idős gépnél elgondolkodtató megéri e.
köszi ! látom a kdx után neked is zajlott az élet ! suzuki milyen volt ? mert ezt nézegetem magamnak .
no comment
azt hittem valami nő van a dologban
az autó más téma, abba nyugodt szívvel lehet önteni a zsetont
engem nem izgatnak a sportgépek, én a nagy amerikai dögökre indulok be, minimum 6000ccm és legalább akkora első ülések mint most a hátsó......