Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én csak Bagoly-nak hívom , de piszok jól világít , szinte mint egy autó .
és nem keményedik fel a sűrítési ütemben?
ha igen akkor a deko segítségével átbillented rajta aztán megtaposod lendületesen
Kézi dekompresszoros.
Meghalod mikor húz az autómata dekompressor, de nekem a 650-esen nincsen semmi:D aztán 2 rugásra pöffenik:D jaaj a jó kis honda! itt egy kis cikk is jönnek vissza a Dakarba:D http://totalbike.hu/hirek/2012/07/04/a_bajnok_visszater/#comments
Neke
m xl 600 am volt előtte, de mindig faszán elindult 1-2 rugásra. Sztem csináld azt hogy szivatón gyújtás nélkül két lájtos rugás, szivatót félállásba, gyújtást rá, alsó holtpontra állítod aztán testsúllyal durr neki. Én is csak sztenderen tudom berugni peg 85 kiló vajok a hab testemmel:D
automata dekompresszoros?
ha igen akkor amikor nyomod le a berúgókart ne engedd vissza teljesen csak félállásig vagy kicsit feljebb
akkor megérzed mikor fog felkeményedni
ha felengeded teljesen akkor sokkal nehezebb megtalálni
Hát igen gázt nemigen szoktam húzni az a baj nincs elég kajak a rúgásomban, meg a holtpont megtalálása jelenti a gondot. Egyerűen nem érzek rá.
ne huzd a gazt es nem rug vissza ez az egyik....masik megkeresed a holtpontot es mikor megvan rarugsz egy nagyot vagy mikr meg a holtpont akkor dekopresszorral kicsit atnyomod rajta es utana rarugsz egyet
aszfalton nekem is 6 fölött eszik, olyan 70es tempóig beéri 5,5 körül
azért nem járok én sem melóba a hondával.... szimó 2,5 öt eszik
ellenben kurvára kényelmetlen egy jármű
600ast még nem láttam egyszerűen berúgni..... lehet mind szar volt azért
ellenben a 400ast olyan faca hogy az is berúgja akinek már volt egyszer simsonja
Üdv!
Valaki tudna segíteni hogy hogyan lehet egy xr 600-at ideálisan berúgni hogy ne kelljen vele szenvedni sokáig és nem rúgjon vissza, valaki leírhatná a technikát hogyan kéne profin csinálni.
Ha van teljesítmény is ahogy írod,akkor szerintem ez nem gáz,sőt!
hát 1 liter benzinnel mentem 17 km-t! Ha vagdalom neki a 6-6 és fél litert beveri!
Ezek olyan hibák,ha nem dolgozni jársz vele,akkor elhanyagolhatók.
A berúgó meg végső esetre van,ha esetleg elromlana az indító
Mennyi az a sok fogyasztás?
Igaz nem régóta van meg de már 1400km mentem vele gond nélkül! Talán annyi negatívumot tudnék írni róla, hogy a berugókar az csak dísznek van mert én nem tudtam berugni a motort vele, a letámasztó olyan mint a ktm exc modelleken gyenge aluminium és eltörik hamar! Az enyémen 2 héttel megvétel után hegeszteni kellet, és végül a fogyasztását kicsit sokallom az xr után, igaz nem egy kategória!
Persze hogy érthető! Egyszerűen csak arra voltam kíváncsi hogy a típussal van valami gubanc,vagy egész más az oka......csak hogy tanuljon belőle az ember. Üdv!
Szevasztok! Mikor megvettem a gépet direkt olyan áron néztem motort, hogy legyen pénzem egy robogóra még,amivel dolgozni járhatok! Telt az idő és nem találtam olyan robogót amilyet akartam, így hát lassan elkopott a pénz sajnos! Ezért a Shercóval kellet melózni járnom és 4 hét alatt belevágom az 1000-1200km-t! Ez nekem elég sokba van, mert ráadásul minden 2. olajcserénél szűrő csere is! Ezért eladó sajnos a gép meg ráadásul anyagi vonzata is van a dolognak! Amúgy tényleg tökéletes a gép eszméletlen erő lakozik benne, főleg a felső fordulatszámon, ahol azt hinné az ember hogy elfogy a kraft! Volt ktm exc 520-am és nem ment úgy mint ez, pedig a Sherco is valahol ktm! Kb ennyi! Most már értitek hogy miért adom el ilyen hamar? További szép napot fórum társak!
Nekem van egy,de piros Én inkább azt javasolnám hogy vegyél egyet a Parillától, 4000-ért van vadi új! Nekem is ilyen van,teljesen jó a minősége.
Sziasztok! Nincsen valakinek véletlenül eladó első sárvédője? crf vagy cr lenne a legjobb. használt is jó. fehér színű érdekelne. a gyárimat nem szeretném nagyon leharcolni ezért lenne rá szükségem
Végigolvastam a hirdetést,de én a valódi okokra lennék kíváncsi,mert ilyen motort nem munkába járni vesz az ember
Ez érdekel engem is, olvasva teszteket, véleményeket majdnem rohantam én is venni egyet
Szia kolléga!
Ilyen hamar meguntad? http://www.kepesmotor.hu/sherc...
Mi volt a baj? Vagy van másik motor a láthatáron?
alternatív megoldás lámpa helyett

bár a fejidom némileg olcsóbb
nekem az kimondottan tetszik
olyan mint valami bogárfej
de gondoltam olyanra is hogy venni egy valamilyen lámpát(pl zsiguli vagy ilyesmi keleti blokkos ) és csinálni neki keretet
arra a ledesre meg rákérdezek a drz nél
Akkor neked Baja dupla lámpa kell! Nem divatos,de jól világít
Amúgy lehet kapni ledes segédlámpákat is,elég jó fényt adnak. Azt hogy hol kapni ne kérdezd,fogalmam sincs,a DRZ fórumon láttam egy motoron.
Akkor jól van!