Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

át akarom én nézetni rendesen
gondolom a szelepvezetők is kopottak meg úgy kb minden
majd télen átnézetem ha a költségvetés engedi

nekem jó lenne egy jól világító első lámpa, igaz nem sűrűn kell, de ha mégis akkor nagyon-nagyon.......
de lehet inkább kipróbálom ezeket a gombóc alakú ködlámpákat mint kiegészítő világítást, aztán ha kell felteszem és oda kötöm a fényszórót
Tetszik
Ha meg van kopva a tengely,akkor valószínűleg a himbák is kopottak,úgyhogy akkor azokat is célszerű ilyenkor cserélni. A Hotcams olcsóbb,és már a stage1-is picivel többet tud mint a gyári.

Ha a Polisport halo-ra gondolsz,akkor ahhoz valóban halogén izzót írnak,de ezek is 35/35 wattosak.....a fene tudja mennyivel tud többet.
Mondjuk ez engem nem is érdekel,csak az hogy jól néz ki....este nem megyek
köszi!
kicsit kopott már a vezérműtengely is
ha lehet hinni az órának 70ezer volt benne vételkor

a piros fejidom halogénizzós? vajon hogy világíthat
Szia Csika mester! Most ez mit jelent? Kinevetsz,vagy csak tetszik?
Van előnye is meg hátránya is,de nekem csak ilyenek voltak idáig,mert aszfalton is megyünk egy picit,persze csak a terepig
nekem is ez hianyzik....papiros gep
Köszi!
Lesz rajta egyenes sárvédő,mégpedig fekete Majd meglátom hogy tetszik jobban.
Akkor ez egy kisebb vagyon lesz,de megéri,mert büntetlenül szaladgálhatsz bármerre......kinyílik a világ
Szia. Gyönyörű az xr -ed! Egyenes hátsó sárvédőt nem szeretnél rá? amúgy a gyárival is nagyon jól néz ki!
Szia!
Sajnos egyik sincs. Már jól körüljártam ezt a témát. Kb. 40-50 ezer lenne a rendszám rá. Elvileg véglegesen van kivonva, de mindenhol azt mondták, hogy el kell vinni eredetiség vizsgálatra. Onnan már csak formalitás és pénz kérdése.
Szia!
Igen a nagy A-t szeretném letenni.
Valakit nem érdekel egy komplett nissin honda hátsófék teljesen tökéletes állapotban! még a fékbetétek is használhatók!
Se jogsi,se rendszám?
Fogalmam sincs mennyi a rendszámozás
De jót motoroztunk ma a frissen learatott tarlón , ott lehet ám keresztbe menni ...
Milyen jogsi ? A motor ? Azt én is mostanában tettem le ...
Na , ezt szeretem .
Haverok is ezt mondták , de nem akarok befogóra is költeni , sima 22-es is elég .
Erre a válaszra vártam.
Nekem is ez van tervben. Munka miatt ugrott a jogsi. Lassan annak is szeretnék nekiállni, na meg a rendszámoztatásnak is. Mondjuk nem tudom megéri-e.
Mi megmértük a motorjainkat.
2db XR 400-at is lemértünk gyári állapotban,egyenként 130kg
XR 650R :150kg
Suzuki DRZ 400E: 130kg
Mindegyik motor teli volt üzemanyaggal!
A lelkemnek mindenképp megérte,nekem nagyon bejön. Szeretem ezt a motort,és minden xart megveszek rá,amit engednek a lehetőségeim.
Amúgy amiket vettem rá,mindtől jobb lett egy kicsit....a futóműtől nem is kicsit Egyedül a karbit nem szabad újonnan megvenni,annyit nem ér.
Én a volt TÉESZ mérlegén szoktam mérni a motorjaimat , mert a katalógus adatnak nem hiszek , a Baja 130kg teli tankolva .
Esetleg ti is megmérhetnétek a motorotokat , ha van a közelben rá lehetőség ...
Ajánlom figyelmedbe a ProTaper EVO-t,nem olcsó,de piszok jó kormány Nekem az van rajta,és úgy néz ki nem az a görbülős fajta