Mit szeretnél,hogy rúgás nélkül induljon? Ahhoz nem másik gyertya kell,hanem másik motor
100-110e km-t elmennek,nem kell sűrűn cseréni,de nem is olcsó.
Egy olyan kopott gumiba kellene csavarokat rakni,amit már nem sajnálsz. Létezik olyan,amit a bütyökbe kívülről kell behajtani egy akkus csavarozóval......Aunernél láttam.
attól még szar
most intéződik a sima denso, talán sikerül
az irídiumos olyan 8 pénz lenne de az osztrákoktól kellene hozatni aztán amire ideérne úgylehet lenne 10 is.... meg ki tudja mennyi idő
de nézted milyen állat az irídiumos elektródái? még a testelektródán is van egy kis pöcök
autóba is minimum százezret bír
azon agyalok lehet kellene venni valami 100as gumit hátra aztán telibeverni csavarokkal
ha olajcserere szervizbe viszed a motort akkor sok penzed rafog menni a gepre szerintem....ilyen aprosagokat otthon vegezz el....ha meg nemtudod hogyan akkor kerdezz es segitunk....nemtudom hol laksz de adhatok egy linket nem messze szlovak komaromtol Svätý Peter-en van ilyen bonto fele meg motort is arulnak en is onnet vettem a vez.tengelyt a XR-re es dekopresszor bowdent is...5 euroert adjak es volt sok mikor ott voltam....irhatsz nekik mailt hogy nem e kuldenek el postan esetleg neked
Hali.
Kellene egy két jó ötlet (tanács) XL 600 blokkot szeretnék beépíteni egy Quad-ba.De az olaj hűtést (tárolást) nem tudom,hogy oldjam meg.Mert ugye az XL-nek a vázba van megoldva.
am. mit értesz aplikálás alatt?:D mondjuk most adott ismerősöm 2 ilyen bigyót a végére, amit ha kicsit nagyobb lyukra fúrok hogy átmenjen rajta a vezeték, akkor elvileg pöcöknek jó az is a végére, bár nem tudom hogy mekkora darab szakadt le belőle vagy csak a pöcök e és nem lesz rövid :D de akkor lehet hogy szerzek 1 simohoz valót :))
tudom én azt xD tájékoztattak a szervizbe mikor olajcsere volt meg ilyesmi :D egy normálisabb lánc 20 ezer körül van egy első féktárcsa meg 40 :D stbstb :D csak nem mindegy hogy akkor van kiadás amikor nincs pénzem, vagy esetleg nyáron amikor melózok :D
Megfelelő kreativitással és egy kis "aplikálással" "tökéletes" ;] Amúgy nincs az akkora erőhatásnak kitéve, hogy egy simó bovden ne bírja el, max előbb szakad el de negyed annyiba kerül :]
Amúgy, azért azt mérlegelted ugye, hoyg nem a dekompressor bovden lesz a legnagyobb kiadásod majd idővel ? :]
lehet hogy hülye kérdés, bár ismerősöm is azt mondta, hogy akár simson bovdenből is lehet, de a vége vagyis az a bütyök rajta az jó? illetve bírja ugyan úgy az a bovden? mert ha jól tudom vastagságbeli különbség lehet azért
Amúgy meg "elmentek a francba", hogy ilyenkor semelyikőtökneksenem jó a mocija :P mire kiön a szezon meg beindulnak a gépek addigra meg majd az enyém lesz leharcolva
Szevasztok fórum társak! Honda xr 400-ra való használt de teljesen jó állapotú első fékbetétem, és gyári hátsó rendszámtartó, prizmával, rendszám megvilágítással együtt eladó! A fékbetéten mindenütt még van 3mm ferodor és azt 3000 ft-ért adnám, a rendszámtartót világítással mindennel együtt meg 4000 ft-ért! Csere is érdekel 22mm-es kormány magasítóra, krossz gumira, kézvédőre, vagy bármilyen motorozással kapcsolatos dologra!
100-110e km-t elmennek,nem kell sűrűn cseréni,de nem is olcsó.
Egy olyan kopott gumiba kellene csavarokat rakni,amit már nem sajnálsz. Létezik olyan,amit a bütyökbe kívülről kell behajtani egy akkus csavarozóval......Aunernél láttam.