Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!

KB fél éve olvasom a fórumot, s már nagyjából Nick szerint már ismerlek titeket. Miközben Ini-t személyesen is.
Eddig távoli kép volt hogy beruházok egy XR400-ra, viszont mostanra közelivé vált ugyanis eladtam a Dr-em.

Ha úgy jön össze, akkor a leendő Xr-ememről lejön egy supermoto szett (talon agy, reflexen felni, tárcsa és féknyereg (beringer)).
Szerintetek mennyire eladható cucc ez? - Persze ár függő.
Látom pl a képesmotoron hogy 100-150e között van is csőstül.
Én ettől olcsóbbra gondoltam. De szabadulnom kell tőle, mert ez a motor kimeríti teljesen a családi kasszát. Ebből látnék pénzt vissza.
Mi a véleményetek?
úgy gondolod?
néha elporolnak a házunk mellett ilyen régebbi 600asok, tök jó hallani őket...
az elvonási tünetek
A legtöbb motor jó ,a szerelés már nem mindig
Tavaly télen szedtem szét.Igaz csak egy sima olajcsere volt.
Ő került bele: http://www.olaj24.hu/T/castrol...
Ha jól emlékszem 559 ml megy telószáranként.
köszi mindenkinek
kínai 200as quadon is ilyen karburátor volt és ott sikerült beállítani, itt azonban valamiért nem oké, azt hittem a műszer hiányzik, meg hogy nagyon érzékeny..de amit itt írtok...lehet mégsem ez a gond
nem értem az egész motort. új a vezérlése, a dugó, a henger, az összes tömítés, mégis okádja a füstöt, kokszolja a kipufogót..olaj hol van benne hol nincs(a nívónál)...számomra felfoghatatlan. Jó a japán motor, ha előtte nem gányolták össze.
Te az alapjárati levegő csavarról beszélhetsz . Azért nem kell kétségbe esni , műszer nélkül is tökéletesen beállítható . Először tekerd be teljesen a csavart , majd 1 teljes fordulatot kifelé . Ezután indítsd be a mocit , és figyeld hogy viselkedik . Max negyed fordulatot lehet még játszani vele ki és befele is , attól függően hogy dús vagy szegény .
Ini jól mondja Ha kitekered és elkezded vissza állítgatni akkor az alapjárattal is utána kell menned ,nagyon kicsiket állíts mindenen és közben gázfröccsökkel ellenőrizd,hogy szépen veszi s ejti a fordulatot!
Nem olyan vészes és tutira be lehet állítani műszer nélkül is
tekerd ki 2 fordulatra aztán onnan indulj
ilyen 1/4 fordulatokat tekergess egyszerre
én nemrég állítottam be, amúgy hidegben meg magasban kellene állítgatni, pont ezért olyan hogy hozzáférj könnyen
először álló helyben állítgasd bemelegítés után
ha melegen bőg az nem emiatt van lehet túl be van tekerve az alapjárati csavar

ilyesmit úgy állíts be hogy előtte a karbi full tiszta semmi része nem lötyög-kotyog falsot nem szív (féktisztítóval körbrfújkálni)
bowden könnyen jár nem feszül van holtjáték
szóval, a karbi alján a blokkfelől van egy csavar, ami egy tűben végződik, rugóval, alátéttel, meg egy kis gumigyűrűvel, ki-be csavarható. Gyakorlatilag ez az egésznek a lényege, ez az egyetlen komoly állítási lehetőség rajta. A gyártó gyárilag beállítja és hozzáfűzi hogy ne baszogasd mert az úgy jó. Persze okos értelmes emberek koszos kis kezeikkel megtekergetik, ekkor van a baj. A manuálba le van írva mi a teendő csere esetén, hogy hogyan kell beállítani, de kéne hozzá egy bizonyos tachometer nevű műszer (fordulatszámmérő) ami érzékeli az akár 50rpm es változást is, így pontosan belőhető lenne, 2 perc alatt. Ám nekem nincs ilyen műszerem, ezért szeretnék tanácsot kérni, hátha valakinek sikerült megcsinálni e nélkül is. Így most iszonyatos szopás a dolog. A motor nehezen indul, ha mégse akkor melegen bőg mint az állat, alapjáraton prüszköl, fújtat, menet közbe jobb de úgy is hajlamos fulladni. kísérleteznék én vele, csak kb 50kilóméter van a motor főbb részeiben ezért annyira nem szeretném erőltetni. Ha van tipp, azt szívesen olvasom, persze műszer nélkül aligha lesz tökéletes, de hátha.
remélem világosabb lett a probléma forrása, este van, most fejeztem be egy harminc oldalas jegyzőkönyvet valami faeszterga hajtásáról...szóval bocs ha mégse
15 volt a javítás
meg oda-vissza a posta jó sokért
és mennyiért csinálta meg rokkal vonóval?
XR400 használt ülést keresek, minnél gatyább állapotban, csak az alap kellene igazából, szivacs + borítás nem. Valaki? Köszi.
én elküldtem csikához generálra
annyi kis biszbasz van benne hogy inkább neki sem álltam
aztán kiderült hogy nincs is minden benne, és ami benne volt az sem úgy ahogy kellene
faszán rendbe rakta, most már állíthatós a teló, előtte egységesen kirázta a tömést a fogaimból akárhogy állítottam
magyarul le tudod írni mi a probléma?
utána lehet tudok segíteni, sufniban jó szoktam lenni
Hali.ti milyen telóolajat használtok az xr400 ba?milyen viszkozitásút?most akarom lecserélni benne,bár akkor már inkább darabokra szedem és kitakarítom belül,és úgy öntöm bele a tiszta olajat.a szétszereléshez kell valami speckó szerszám.valaki már burította már darabokra?
helló, ismét visszatértem, ismét a hajamat tépem, pedig kezdtem megnyugodni már.
Szóval olyan kérdéssel fordulnék a kedves xr250-400tulajokhoz, vagy másokhoz, akik érdemben hozzá tudnak szólni, hogy a karbi alján az ún. "pilot screw" nevű csavarható alkalmatosságot hogyan is lehet tachometer nélkül rendesen beállítani?
a manuálba le van írva tachométerrel hogy kell, meg az is, hogy hagyd a gyárin a beállítást, de sajnos nekem valami tirpák köcsög eltekergette, valószínűleg ugyan az aki miatt szétszakadt a vezérlésem, a hengerhüvelyem, a dugóm, meg az életem. Szóval jó kendácsolásossufnitippek jóljönnének, ha valakinek volt hasonló baja. vagy küldhetne esetleg valaki egy tachométert is
előre is köszi
Nagyon igaza van.
szép reggelt mindenkinek aki a garázsban ébredt villáskulccsal a kezében és annak is aki az accon mellett aki meg csak ugy magában az ölelje meg a motorját.....
Bocs hogy ide kiraktam de hátha érdekel valamékőtöket !
Szevasztok fórumlakók! Endúró és cross felszerelésre lenne nekem szükségem, de a következőféle képpen! Van patika kártyám amire a munkahelyem havonta x összeget utal, és találtam egy kerékpár boltot ahol elfogadják ezt a vásárláskor! Kerékpár és túracipők kaphatók ott! Ha valakit érdekel csere akkor mond egy lábméretet és egy héten belül ott van a cipő! Amik érdekelnének cserébe 45-ös csizma, crossnadrág, mez, protektorok, vagy akár még bukó kesztyü is, persze nem egyszerre mindre! Ár megbeszélés alapján! ( Nem átverés tisztességes vagyok) elérhetőségem az adatlapomon!
Akkor máshogy fogalmazom gyári formájú , ne legyen hullámos , meg mindenféle alakú , csak egyszerű kerek .
De ez sem gyári plusz a féknyereghez kell még egy átalakító hogy fel lehessen tenni de csak az első kerékre, de ennyi erővel 15.000-ért én is odaadom.
Itt van tárcsa xr-re nagyon jó áron 320mm-es
http://www.autoalkatresz.hu/mo...
Ok, de szerintem nem jobb a gyári sem az áráról meg ne is beszéljünk.