Akkor ezek szerint a pocsolyákat nagy ívben el kell kerülni,ha ilyen leömlő van a motoron Ezt a hozzászólás írója se gondolhatta komolyan.........természetesen nem rólad van szó Devilke 88.
ezt írta 17" hozzászoló
+ 1
#17 SAFRA1
ez egy power tartály.nem power bomba.a kettő közti különbség az hogy az előbbi,a rendszeren kivűlre,az utóbbi a rendszerbe van beépítve úgy mint a gázgyorsító a kocsiknál..lényege mindkettőnél természetesen a teljesítmény növelés.az itt látható tartály célja, hogy a hirtelen gázadáskor a kipufogó rendszerben fellépő kipufogó gáz túlnyomását elnyelje.amit már maga a kipufogó rendszer nem tudna eldolgozni(gondolok itt a plussz üzemanyag juttatásokra,mint pl:nagyobb fuvóka használata) azt ez a kis szerkezet lehetővé teszi.a motor nem torpan be és gázreakciója nő.tehát maga a motorerő is nő.viszont az ilyen rendszerek használata megköveteli élből az üzemanyag többletet,a gyors kipufogó gáz leürítése miatt.ilyenkor benzinben elszegényedhet a keverék(kivéve az injektoros motorokat,amik maguknak után állítanak.) és használat közben túlhevülhet a motor.ez természetesen károsodásokhoz vezet.érdemes egy új kipuf. rendszer felszerelésekor hozzáértő emberrel beállítatni a motor üzemanyag szintjét is.a vidón látható cső nyilván titán anyagú,ami edzett anyag.locsolásra semmi szüksége.sőt a hirtelen hűtés az anyag károsodásához is vezethet.hajszálrepedések és egyebek is keletkezhetnek a hirtelen hűtésből adódó anyag zsugorodásból.mint írtam már edzve van gyárilag.tehát ilyet meg se próbáljatok csinálni otthon.
Szép napot mindenkinek
engem így még lenkerék lehúzás nem szívatott meg....
1 órán keresztül szenvedtem mire lejött
és mákomra nem kellet esztergáltatnom lenkerék lehúzó csavart
mert a jó öreg MTz be volt hidraulika csatlakozó és pont ugyan az a menet
Masteron nem éppen csak szeretek felkészült lenni
Akár a blokkot is szét húztam volna az út szélén
belsőgumik , pumpa , sátor ,kaja, pia, kanna benzin,
stb..
azt nem értem gyárilag miért nem tesznek bele valami rendesebb menetet mint pl a heli-coil
főleg olyan típusoknál ahol egy évben 5-8 csere is könnyen összejön
én a kicsi krovaqszárral simán elforgattam a csavart benne
azóta úgy cserélek olajat hogy addig rugdosomom míg van olaj a rendszerben aztán kifolyik a tartálynál
majd ha viszem szelepszárszimmeringezni valamikor akkor tetetek bele pótmenetet, csak lesz ilyen méretű javító
ennek is olyan lötyögős volt a csavar benne mint az opelon, tuti félrecsavarták valamikor
valamit biztos rádob teljesítménybe......
http://www.sportmotor.hu/motor...
ezt írta 17" hozzászoló
+ 1
#17 SAFRA1
ez egy power tartály.nem power bomba.a kettő közti különbség az hogy az előbbi,a rendszeren kivűlre,az utóbbi a rendszerbe van beépítve úgy mint a gázgyorsító a kocsiknál..lényege mindkettőnél természetesen a teljesítmény növelés.az itt látható tartály célja, hogy a hirtelen gázadáskor a kipufogó rendszerben fellépő kipufogó gáz túlnyomását elnyelje.amit már maga a kipufogó rendszer nem tudna eldolgozni(gondolok itt a plussz üzemanyag juttatásokra,mint pl:nagyobb fuvóka használata) azt ez a kis szerkezet lehetővé teszi.a motor nem torpan be és gázreakciója nő.tehát maga a motorerő is nő.viszont az ilyen rendszerek használata megköveteli élből az üzemanyag többletet,a gyors kipufogó gáz leürítése miatt.ilyenkor benzinben elszegényedhet a keverék(kivéve az injektoros motorokat,amik maguknak után állítanak.) és használat közben túlhevülhet a motor.ez természetesen károsodásokhoz vezet.érdemes egy új kipuf. rendszer felszerelésekor hozzáértő emberrel beállítatni a motor üzemanyag szintjét is.a vidón látható cső nyilván titán anyagú,ami edzett anyag.locsolásra semmi szüksége.sőt a hirtelen hűtés az anyag károsodásához is vezethet.hajszálrepedések és egyebek is keletkezhetnek a hirtelen hűtésből adódó anyag zsugorodásból.mint írtam már edzve van gyárilag.tehát ilyet meg se próbáljatok csinálni otthon.
engem így még lenkerék lehúzás nem szívatott meg....
1 órán keresztül szenvedtem mire lejött
és mákomra nem kellet esztergáltatnom lenkerék lehúzó csavart
mert a jó öreg MTz be volt hidraulika csatlakozó és pont ugyan az a menet
2 nap 220 km volt
http://youtu.be/bKd6VvTHn6s
Néha sáros is az
Akár a blokkot is szét húztam volna az út szélén
belsőgumik , pumpa , sátor ,kaja, pia, kanna benzin,
stb..
főleg olyan típusoknál ahol egy évben 5-8 csere is könnyen összejön
bolti réz alátétek rohadt kemények
ha álúmíníjum akkor nem szóltam........
azóta úgy cserélek olajat hogy addig rugdosomom míg van olaj a rendszerben aztán kifolyik a tartálynál
majd ha viszem szelepszárszimmeringezni valamikor akkor tetetek bele pótmenetet, csak lesz ilyen méretű javító
ennek is olyan lötyögős volt a csavar benne mint az opelon, tuti félrecsavarták valamikor