Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaz,erre nem is gondoltam
fedett pályára még jól jöhet
Én úgy tudom elsősorban a nyomatékot növeli meg
Nekem lövésem sincs mi a szerepe ennek a kütyünek
valamit biztos rádob teljesítménybe......
Akkor ezek szerint a pocsolyákat nagy ívben el kell kerülni,ha ilyen leömlő van a motoron Ezt a hozzászólás írója se gondolhatta komolyan.........természetesen nem rólad van szó Devilke 88.
elvileg ez is Power Bomb
http://www.sportmotor.hu/motor...

ezt írta 17" hozzászoló
+ 1
#17 SAFRA1
ez egy power tartály.nem power bomba.a kettő közti különbség az hogy az előbbi,a rendszeren kivűlre,az utóbbi a rendszerbe van beépítve úgy mint a gázgyorsító a kocsiknál..lényege mindkettőnél természetesen a teljesítmény növelés.az itt látható tartály célja, hogy a hirtelen gázadáskor a kipufogó rendszerben fellépő kipufogó gáz túlnyomását elnyelje.amit már maga a kipufogó rendszer nem tudna eldolgozni(gondolok itt a plussz üzemanyag juttatásokra,mint pl:nagyobb fuvóka használata) azt ez a kis szerkezet lehetővé teszi.a motor nem torpan be és gázreakciója nő.tehát maga a motorerő is nő.viszont az ilyen rendszerek használata megköveteli élből az üzemanyag többletet,a gyors kipufogó gáz leürítése miatt.ilyenkor benzinben elszegényedhet a keverék(kivéve az injektoros motorokat,amik maguknak után állítanak.) és használat közben túlhevülhet a motor.ez természetesen károsodásokhoz vezet.érdemes egy új kipuf. rendszer felszerelésekor hozzáértő emberrel beállítatni a motor üzemanyag szintjét is.a vidón látható cső nyilván titán anyagú,ami edzett anyag.locsolásra semmi szüksége.sőt a hirtelen hűtés az anyag károsodásához is vezethet.hajszálrepedések és egyebek is keletkezhetnek a hirtelen hűtésből adódó anyag zsugorodásból.mint írtam már edzve van gyárilag.tehát ilyet meg se próbáljatok csinálni otthon.
Sziasztok!Mi a véleményetek a kipufogógáz gyorsító patronról?Ér ez valamit?
kerestél volna valami hivatásos kéjhölgyet aztán 1 pillanat alatt levette volna szájjal
Szép napot mindenkinek
engem így még lenkerék lehúzás nem szívatott meg....
1 órán keresztül szenvedtem mire lejött
és mákomra nem kellet esztergáltatnom lenkerék lehúzó csavart
mert a jó öreg MTz be volt hidraulika csatlakozó és pont ugyan az a menet
LacikaR1fan írtam egyszer az egyik galériádhoz , NX blokkot mennyiért tudnál szerezni?
Egy 10 es az egész!
Valakinek esetleg nincs rá szüksége? Vas áron adom őket!
Akkor mikor belefektetem a patakba
Ez akkor készült mikor a Malmi erdőben voltunk?
Már mentem is le a képet
Devilke mindig tiszta képet tesz fel a motorjáról!
Néha sáros is az
Hány napra mentél és hány kilóméter volt a túra?
Masteron nem éppen csak szeretek felkészült lenni
Akár a blokkot is szét húztam volna az út szélén
belsőgumik , pumpa , sátor ,kaja, pia, kanna benzin,
stb..
azt nem értem gyárilag miért nem tesznek bele valami rendesebb menetet mint pl a heli-coil
főleg olyan típusoknál ahol egy évben 5-8 csere is könnyen összejön
Aluhoz csak alut.acélhoz úgy ahogy írtad rezet kilágyítani.
és kilágyítani előtte
bolti réz alátétek rohadt kemények
ha álúmíníjum akkor nem szóltam........
Azt kb 25-30 nm rel kell meghúzni,és mindig új alátétet használj.az nagyon kevés ám
én a kicsi krovaqszárral simán elforgattam a csavart benne
azóta úgy cserélek olajat hogy addig rugdosomom míg van olaj a rendszerben aztán kifolyik a tartálynál
majd ha viszem szelepszárszimmeringezni valamikor akkor tetetek bele pótmenetet, csak lesz ilyen méretű javító
ennek is olyan lötyögős volt a csavar benne mint az opelon, tuti félrecsavarták valamikor