Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi nem foldmunkazunk!mi a besajtolt betoncsovekbe tesszuk a muanyagot!mi vagyunk a zoldruhasok:-D
baszki akkor itt vagytok pár méterre.........
már hónapok óta kínlódik itt különféle nép a földmunkákkal
Mi meg bent a Mahart telepen csináljuk az iker vezetéket a szennyviz tisztitohoz
Most éppen hátul melozunk a konténereknél!Lehet láttál is már minket! Bonex-es Platós Transittal járkálunk
kivárjuk
a 350esek még drágábbak, azokból meg elvétve van
told ki 250ig aztán türelemmel tuti lesz valami jobb műszer
én is eddig nézegetem a ténéréket
ha lesz akkor lesz ha meg nem akkor nem
nekem sem létkérdés
125 nem kell. Pontosan én is így látom. Eldobom az agyam amikor egy '85 350 endúróért 250e ft-ot kér a gazdája. 250-ért vettem '95-ös 600 FZR-t. Hagyjuk már.... a két technika között ÓRIÁSI különbség van. Had ne részletezzem Blokk, futómű, fékek .........stb.
Szóval én 200-ig lőttem be magam. Ha lesz akkor veszek, ha nem akkor nem. Ennyi. Nekem nem ér meg többet. majd veszek januárban akkor eláll, enni nem kér
olcsón esetleg valami romos 125öst találsz
rendszámos endúró árak eléggé el vannak szállva, töredéke sincs belőlük mint a sportgépekből
csepelen merre?
én a mahartnál senyvedek erősen
csizmám van kettő, térdvédőm is, könyökvédő meg nem kell
crossmez érdekelne ha újszerű 160-170 centis emberre
Jelenleg én is ott...nem akarsz venni tölem valamit?Térdvédö?Könyökvédö?csimma?Occson adom

neeem
Én sportmotorral motorozok (gondolom tudod) R1-el.Ezért keresek olcsó motort mert 2 számú lenne, menne kb 4 hónapot egész évben. Nem szánnék rá sokat.
10 fok alatt nem megyek és kéne valami a télre. Eljárnék vele melózni meg bohóckodni.
aztán minek neked olcsó endúró?
csepelen a csövik között akarod rúgatni az avart?

amúgy én meg csepelen melózok
értelek
nekem van teljesen jó láncom, csak ki akarnék más áttételt próbálni
aztán ahhoz már rövid
meg amikor normál üzemmódban használom akkor elég ami most van
szóval egy 10-5 centis fecni kellene csak
Persze, értem én hogy jó vétel lehet csak nekem nincs ennyi pénzem.
Ha kellene lánc, természetesen azt is tudok. Viszont csak újat, több márkából is akár. Én a DID-et szoktam ajánlani és ilyet is használok.
300 lehet soknak tűnik első hallásra
pl a láncszett max 500km (kétféle első lánckerékkel)
vezérműlánc volt nemrég cserélve meg pár kacat amire nem emlékszem
pazzaz kormány alu kézvédő arrow dob
meg ugye egy makulátlan blokk
van elvétve 250 alatt is rendszámos de azok eléggé katasztrófálisak

ha valahonnan tudok szerezni egy darab x gyűrűs láncot akkor majd kereslek patentszem ügyben
Az O-s az 1000 Ft
Az X-es az 1300Ft a patentszemből. Per pillanat nincs, de beszerezhető.
Nekem a 300 az sok, nincs annyi pénzem, de ennyit nem is szánnék rá.
Semmi extra,egy pesti címről kaptam a cuccot.


http://www.kepesmotor.hu/honda... ,
nekem patentszem kellene. bontogatni szeretném
cimbi olyan 300k felé kér a gépért
de szerintem alkuképes valamilyen szinten
ha engem kérdezel nagyon patent műszakilag, képes a komisz dög 3 hét állás után is 2 főtengelyfordulatra beindulni
más motorját mindig faszán meg tudom csinálni, enyémet meg rugdosom percekig
520 "O" Ring nittelős 1100 Ft DID
520 "X" Ring nittelős 1300 Ft DID

Mennyit kér az ismerősöd a rendszámos XL-ért? (aki drz-t szeretne helyette)
Köszi Muz
néztem az árakat jóval olcsóbb ezen az oldalon
Még annyi posta mennyi be áll meg náluk?
na........
tudsz is szerezni patent szemet?
huh
jó hogy mondod... már nem keresek
sikerült kisavazni benne a rozsdát
Új, v használt simson tankot keresel?
ehhez nem kell katalógus.
520 az 520. ez a lényeg. Hogy "O" vagy "X" gyűrűs az azt jelenti, h a szilikon gyűrűnek a keresztmetszete milyen. Lassan az O- gyűrűt kiváltja az X. Ezek kicsit erősebbek.
persze, h az