ledobálod az idomokat, sérülékeny helyekre faragsz bukókeretet aztán mehet a móka
de legyen veled valaki aki leveszi a vasat rólad
met gondolom pár kilóval nehezebb mint amit fekve ki tudsz nyomni
látom te se ilyedsz meg 1 kis hótól monnyuk neked rendszámos a gép,azzal azért könnyebb eljutni fain enduro helyekre. nyár van,szép meleg napsütéses napok,és mutogatjuk egymásnak a téli,havas képeinket,télen meg a szar időbe mutogatjuk a nyári motoros képeket,hogy nézzétek itt pólóba motoroztunk olyna jó idő volt
Üdv, Köszönöm a Kerékcsapágy tippeket, de az anya heggesztés nem jött be. letört 2 ütésre, pedig melegítettem. Aztán jött az über nagy melegítés, mikor már kiolvadt a maradék zsír a csapágyból akkor simán 2 ütéssel kijött. :) Láncfeszítőt nem bírom berakni... Kemény szivatás..
Igaz hogy nem R1 hanem GSXR!
Csak a technikát kell lelesni kell egy kerékgarnitúra télre meg ugye a gyári marad a nyári és ki is van használva a sortmotor egész évben!
nekem szerencsére nem fagyott be a fék sose
de erről eszembe jutott a drz s haverom téli történe,elment egy téli enduro versenyre,de valami baszott hideg volt,-10körül,monta ,hogy mentek,aztán amikor megáltak pihenni kicsit,elnyomott 1 cigit,mire elintult volna,észrevette,hogy az első kerék nem forog,befagyott...
azt mondta:"bazmeg,muszáj voltam kihugyozni a féket" kihugyozta a 36.6fokos jégoldóval a féket,és ment is tovább
Levi barátom összevágott egy kis ezt azt