Mindenkinek megvan az "uhu"-ja Viszont akkor még egyszer meg ne halljuk,hogy megcsúsztál
Amúgy ha egy márkán belül,egy típus nem válik be,nem lehet általánosítani hogy akkor az összes xar........szerintem
Szia!
Persze Jó gumi a mitas, csak a mintázat nem mindegy!A c 02 es oldalt nem kapaszkodik mert oldalt nem felezi el a bordák között a rést! Ha jól megnézed a c 18 ast az már fog oldalt az lenne a Jó választás!Nekünk hobby endurósnak a Six days gumik lennének a legjobbak régen azt használtam,
ez egy mitas fim volt
és nem volt egészen új
amikor félig le volt kopva akkor is úgy csúszott hogy gázhúzásra kipörgött vizes aszfalton dönteni meg egyáltalán nem lehetett
a six days meg úgy tapad hogy a szélső bütyük fele is kopott a kanyarokban
olyan 1 centi felé volt a majrécsík
már be is szereztem egy újabb kopottat, light terepre
Ha vadi új volt a gumi,akkor az előtted szóló laca538 elmondta a tutit,és én is ezt mondom,az új gumi csúszik,de ha bekopik jó lesz. És a drifted is ennek tudható be,nem annak hogy xar a Mitas. Most már a harmadik C-18-at koptatom,és elmondhatom,hogy egész jól bevált.
amikor a mitas gumival drifteltem egy körforgalomnál kb 45fokot az az izgalom mindent vitt, csoki majdnem kicsusszant
bár múltkor erdélyben is elvétettem a sebességet és vissza-vissza kellett emelni a motort a kanyarban
szerencsére volt másfél méteres padka a szakadék előtt amiből alig kellett felhasználnom
most is körbekérdezgettem mindenkit aztán mindenki csak a kibúvókat keresi a hétvégére
Minden gumi öntésénél van egy anyag amivel kiöntik a mintát hogy ne ragadjon bele! Ez az anyag a vadonatúj gumin rajt is van, pár kilométer után le is kopik a gumival utána lesz teljes a tapadás.
én felfújom kettőre aztán ha megyünk erdélybe akkor nyomok még rá
felénk meg nem olyan változatos a terep...... itt csak homok van, meg ha nagyon keresünk akkor található sár
de már sok-sok hete nem volt eső szóval nemigen van most
1,2 bar van nekem is....megmondom oszinten azer felek hogy eltaknyolok azt meg senki se akar de muszaj lesz kitapasztalnom a hatarait mert mikor megcsuszik nemtom be e tapad majd es nem e lesz terules ugy hogy most csak olyan finomabban mentem vele
Igen! Nem sziklára,hanem inkább homokra,és kitaposott földútra gondoltam én is,mert azon próbálta ki ő is.
Amúgy nekem is sikerült már felütni a felnit,mert nem állítgatom a légnyomást minden méteren,ha olyan változatos a terep.
Nekem is így viselkedett a vadi új c-18 as,viszont ahogy bekopott kicsit megszűnt. Fontos még hogy ne legyen magas a gumiban a nyomás,olyan 1,2bar elég neki........ennyivel járok,bevált.
havernak volt ilyen c2
nekem c4 volt de nemigen volt különbség homokon
c4-nek repedeztek a bütykei oldalt a kemény talajon
a c4-nek egyben voltak
mondjuk nekünk a ténérén voltak ami viszonylag nehéz motor
mondjuk én többet mitast fel nem teszek a motorra, egyszer majdnem befostam miatta
akkor már inkább a heidenau
ma kiprobaltam a gumikat.....hat ez a mitas c02 kemeny folduton nem valami joo.....csuszkal a motor hatulja .....tegnap esett nalunk de nem sokat lehetett eszre venni belle.....neha lapatolni lehetett volna a port
Amúgy ha egy márkán belül,egy típus nem válik be,nem lehet általánosítani hogy akkor az összes xar........szerintem
Persze Jó gumi a mitas, csak a mintázat nem mindegy!A c 02 es oldalt nem kapaszkodik mert oldalt nem felezi el a bordák között a rést! Ha jól megnézed a c 18 ast az már fog oldalt az lenne a Jó választás!Nekünk hobby endurósnak a Six days gumik lennének a legjobbak régen azt használtam,
és nem volt egészen új
amikor félig le volt kopva akkor is úgy csúszott hogy gázhúzásra kipörgött vizes aszfalton dönteni meg egyáltalán nem lehetett
a six days meg úgy tapad hogy a szélső bütyük fele is kopott a kanyarokban
olyan 1 centi felé volt a majrécsík
már be is szereztem egy újabb kopottat, light terepre
Menj az asszonnyal,ő legalább tud motorozni
bár múltkor erdélyben is elvétettem a sebességet és vissza-vissza kellett emelni a motort a kanyarban
szerencsére volt másfél méteres padka a szakadék előtt amiből alig kellett felhasználnom
most is körbekérdezgettem mindenkit aztán mindenki csak a kibúvókat keresi a hétvégére
na de kell egy kis izgalom
50km körben nincs 30 métertől magasabb "domb"
nekemszarrá van kopva és csak a széle fog
felénk meg nem olyan változatos a terep...... itt csak homok van, meg ha nagyon keresünk akkor található sár
de már sok-sok hete nem volt eső szóval nemigen van most
Amúgy nekem is sikerült már felütni a felnit,mert nem állítgatom a légnyomást minden méteren,ha olyan változatos a terep.
nem kell nekem kicsípett gumi meg felütött felni
láttam már eleget ilyen akciókból
csúszkálni meg hát csúszkáljon, ennek is tudunk örülni
nekem c4 volt de nemigen volt különbség homokon
c4-nek repedeztek a bütykei oldalt a kemény talajon
a c4-nek egyben voltak
mondjuk nekünk a ténérén voltak ami viszonylag nehéz motor
mondjuk én többet mitast fel nem teszek a motorra, egyszer majdnem befostam miatta
akkor már inkább a heidenau
kipróbálom ezt a maszek féktárcsát, állítólag a nasa is ezt az anyagot használja az űrhajókon
gyári tárcsát nagyon eszi a szinteres betét, a nem szinteres meg egy hétvégét sem bír erdélyben
mert az külső 240 mm, belső 118 mm, furatok 4x10,5 mm