a hengerfej tömítést nem zárnám de az is csak belül sérülhetett valahol mert blokkon kívül nincs semmi jele hang is csak vezérmű lánc felőli oldalon.... remélem érthetően írom
ini pont ezekkel még nem volt probléma ............ a vezérmű lánc felől valahol alul engedi el a kompressziót a blokk? levettem a szelepfedelet és ott alul valahol lehet hallani amikor nyomom lefelé a berúgókart gondoltam valakinek lehet valami tippje vagy találkozott már a problémával..
én már vettem ki blokkot, meg tettem is vissza de kb ennyi volt az aktus
szelepeket meg a karbit be tudtam lőni, a többire már nem volt kedvem
kb 5 pénzt kért a szerelő egy vezérműlánc cseréért meg egy gyertyament javításért
meg még valamit csinált de már elfelejtettem
meg ő rendelte a cuccot szóval semmi gond nem volt vele
ennyiért nem éri meg szenvedni
Sziasztok! A közeljövőben terveznék egy honda xr 600-as motort vásárolni, igaz ez rengeteg spórolással járna+ nyári munka. Nem is az a lényeg. Eddig egy honda xr 400-al mentem persze csak földúton, de simsonomhoz képes az egy űrhajó. Na most írnátok a 600-asról pár sort? Boncteremben végig olvastam mindegyiket, ott csak dicsérik. Fenntartása érdekelne, ezekben 90-92-es évjáratúban is érdemes gondolkozni? A 2001-es 400-as szintjét hozza? Itt a környéken TT600-at láttam sokszor menni, borzasztó látványosan lehet azzal is menni. Egy két sort írhatnátok róla. Köszi szépen.
máshol nem tud elszökni a gáz
ilyen extrém henger és dugótörést leszámítva
szelepeket meg a karbit be tudtam lőni, a többire már nem volt kedvem
kb 5 pénzt kért a szerelő egy vezérműlánc cseréért meg egy gyertyament javításért
meg még valamit csinált de már elfelejtettem
meg ő rendelte a cuccot szóval semmi gond nem volt vele
ennyiért nem éri meg szenvedni
tök úgy nézek ki mint valami motorversenyző
lehet ismét feltenni a sok sz@rt
ott van b+