Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha minden igaz ez lesz az

http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
részemről is csak feltevés de pár rúgás után a berúgókar megcsúszik picit mintha a kuplung kar be lenne húzva amúgy úgy tűnik indulna de így nem tudok elég erőset rúgni rá .... van valami ötleted esetleg a kuplung bovdenen nem lehet már állítani maximum feszíteni lehetne rajta de ez esetben mi értelme lenne?
hát először is szerezz hozzá egy service manualt, abból sok mindent meg lehet tudni. ezt a berúgó megcsúszik meg kuplung dolgot nemigazán értem
csak szeretném magam megismerni a motorom és nagyobb problémák esetnén nyilván igen én is szerelőhöz fordulnék... de itt minden dolog adott az induláshoz csak még nem ismerem eléggé.. a mai unszolásom is kuplung gondot igazol erőteljesebb rúgásokra már jelzi a vas h jó úton járok de érzem valamennyire megcsúszik rúgáskor a berúgókar pedig nincs is megfeszítve a kuplung
Sziasztok köszönöm a segítséget és egyben bocsánat akit zavart a türelmetlenségem...
Persze hogy lehetséges azzal járt ki edzésre az Isteni Maradona
Alvázszám szerint a Motorom Argentín kivitel! Létezhet?
Lattam igen a bontas az eddig nagyon megy!remelem az osszerakas is 8lyen utemben halad majd! ha jarsz motorosboltba kerdezd meg nekem a kopo ?uplunglamellat 82es xl500rhez
Én rajtavagyok láthattad...
Nekem aztan tokmindegy hogy fujod. e vagy sem..majd rajossz h mennire felesleges volt:-) csak gyorsan csinald hogy meg iden verethessunk egyet
Nekem a külcsin is számít lehet kikapom a blokkot lengővilla és teló és a vázat is fújom
Vezérműláncot cserélt már valaki otthon? Mennyire cigi? Illetve mennyi a szelephézagja az 500-as Dominatornak? Erre a két kérdésre keresem a választ. Köszönöm.
a nehéz indulás lehet sok minden:szelepek elkoptak,szarul vannak beállítva,kitámaszt és elmegy a kompresszió,a karbin is qrva sok múlik és akkor még az elektronikáról még nem is beszéltünk

Amúgy nem kellene hisztizni,nem biztos,hogy annyi dolgunk van,hogy a téged várjunk a fórumon egy olyan probléma miatt amit még csak le sem írtál.
Amilyen a mosdó.............................
Jo az a vas!csak pakolgasd ossze szepen!a kulcsiny min#egy elso idokben ugyis sokat fogsz fetrengeni vele!foeg majd ha egyutt motorozunk hetvegen akkor kiprobalod az enyem?ki jossz?kene szereznem egy olya- blokkot nekem is
miért ódzkodsz ennyire a szerelőktől?
nem mind barbár és lehúzós, néha sok idegtől megmentik az embert
szia nemrég vettem már akkor is csak nehezen indult és mivel a szelepfedél alól dőlt az olaj a nem is mondom milyen felemás és beleszakított csavarok miatt így szétszedtem,kivettem a blokkot 2 csavar menetet javítottam ami jó is lett.Összerakásnál már új csavarokat használtam és magas hőmérsékletre való szilikont, blokkot letakarítva visszaraktam az olajfolyás megszűnt de hiába új gyertya és aksi nem indul a másik komolyabb gond bár a kuplung részhez nem értek de néha olyan mintha elcsúszna beugráskor, a kuplung bovden szó szerint lötyög rajta, ami arra utalhat h el van kopva a kuplung de mikor tudtam vele menni nem csúszott meg eddig összesen 40 km mentem vele kicsit elfáradtam mert tanácstalan vagyok hol is kéne kezdenem szerelőhöz nem szeretném vinni tudnátok segíteni hol is kezdjem a keresgélést? vagy milyen hiba lehet,?
Igen az, osztrák piacos :) Milyen tájékozott vagy
mi a probléma, azt elfelejtetted írni
hát köszönöm a segítséget további szép estét mindenkinek.....
talán így már jo,?:)
mi az az anonim? nemigen tudom mit kell tennem?
Köszi!De amíg anonim vagy nem sokan foglalkoznak veled.
muz jók a képek remélem az idei tél alatt sikerül gatyába ráznom a vasat és én is részt vehetek egy ilyen class túrán.)
sziasztok ... tudna nekem segíteni valaki? xl 600 ra tettem szert és sajna problémáim vannak vele..
Ide meg ment a T
Fasza lenne egyszer kint a vadonban eldőlni este egy tűz mellett,de hát mindent nem lehet