Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondom még nincs konkrét gép,csak gyűjtögetek és ha lesz egy kis tartalék akkor piacra megy az XR és jön a sárgaság.
De mivel elhatároztam a váltást már nem vennék semmit a hondához.
nagyobb testvére állítólag sokkal jobb
olyan mondta akinek mindkettő volt
hogy miért fingom sincs mert nagyon nem figyeltem oda a ktm-es hadovákra
amúgy az xr4 től jóval könnyebb, menni nem mentem vele mert nem érdekelt a dolog
tőlem többet tud az xr4 szóval nincs miért elcserélnem, simán fel is tudom emelni a seggét és megfordítani a vízmosásban, szóval könnyebb sem kell
amióta lejjebb tettem a seggét azóta annyira jó lett hogy nem is kell jobb tőle
Igazábol nem véletlenül mondják hogy az xr 400 as igazi ékszer!
A tied is nagyon ott van,a videóidon is látszik hogy az az igazi enduró amelyik löerő többlettel rendelkezik,ezért nyomatékos motor,a legkissebb gázadásra is reagál, nem kell visszaváltogatni, elég ha kap egy kis anyagot, ehez képest a 125-ös inkább hasonlit a kétütemüekhez, mert ha süllyedös terepen vagyok vissza kell váltani nem elég nyomatékos!
húha de arra gondolom rákéne dobni lóvét,vagy szőr szőrbe cserélték? bekeményítesz nagyon itt télre, trial gép,meg 1 komolyabb cross gép
ha egy hondának csörgő zörgő kattogó csattogó hangja van,az semmiképp se normális,1 jó honda,szépen ,a jellegzetes suhogással jár,semmi egyéb zaj valami hiba oka
Ilyen észrevételekre voltam voltam kíváncsi,köszi
Akkor téged az a motor fertőzött meg
Nekem még nincs meg a komoly elhatározás,csak kacérkodok vele.
Még nincs konkrét motor csak szándék
Az anyagi lehetőségek miatt a 2003-2006 közötti jöhet szóba amúgy tudtommal ezek a legjobban sikerültek is.
Mentem már 2003-as géppel az rohadtul tetszett
Mennek ezek alul,fölül
Nem lehet egy lapon említeni az (amúgy szeretett )XR hatszázasommal
Gondolom körbe jártad a témát.............mit tudsz,melyik évjáratot érdemes nézegetni,melyik vált be a legjobban.........az ismeretségi körödben is van 450-es,ha jól tudom. Te milyen évjáratot keresel?
Mennyire nyomatékosak ezek kisebb fordulaton? Mentél már ilyennel egyáltalán?........sajnos Én még nem,így nem sokat tudok róla
Akkor viszont gratula Nagyon szépen rendbe hoztad,nekem is jobban tetszik így........látszik,hogy jó gazdája vagy
EXC 450-re
Az elsö festésig, van egy fekete hőálló 800 fokig birja azzal lefulytam, nem tetszett a piros, mint késöbb kiderült az olaszok késöbbi épitésü xl jei ezek,(a tárcsafékessek mint az enyém).
Kicsit csalódtam az olaszokban,amit vettem 250 es xl Degree-t na az már motor,az tiszta japo a karburátortol az utolsó csavarig,
Persze beszélhetünk sokféle xl röl de igazábol a négy szelepes motorok már erösebbek,ha valaki meglesi hogy a 25-ös xl milyen vékony vezérmülánccal van kiadva bizti nem bizik benne!,nálunk is volt egy ami nem indult öninditóval, elkezdték betolni minden induláskor át is ugrott a vezérmülánc miután kinyuladt!(azota darabokban van hihihi)
Ez a Te motorod? Tiédnek piros volt a blokkja ha jól tévedek
komoly masina
Igen a kuplung nélküli váltásra gondoltam,1000-1500 as fordulaton megy alapjáraton,a 3-4 ezres az csak olyan kocogás, de igazán ahol mindegy hogy milyen terepen mész az a 7-8 ezres fordulat, de akkor rúgja a sarat becsülettel!Bár a japok csináltak a 25 ösböl egy tuning verziót az a 200 as, mindene ugyanaz mint a 25 ösnek csak a furata más, vettem egy 200 as blokkot én is munkás motornak, csak addig nem teszem bele mig fel nem furatom meg át nem nézem.
van még pár ilyen kicsike
majd teszek fel, csak most meló van minden nap
próbáltam menet közbenit is csinálni, kézben tartva, de siralmas lett
Erre gondoltam én is.Van egy dt-m kuplung nélkűl jól vissza lehet váltani kuplungal meg sokszor erőszakolni kell.Nía ez is fura .
Nem ismerem igazán a tipust,de szerintem az hogy alapjáraton enyhe, de jól halható kopogó hang/olyan hajtókaros-főtengely csapágyos,és nem szelep hang/ ,nemhiszem hogy normális jelenség a tipusnál.
Fémes hang annyira nem szembe tűnő,sőt alig halható de van

Rendszámosat akarnák ,ha mégis hobbira akkor inkább egy könnyeb 400 (pl xr xr250)as köruli vagy 2t.Azért kösz
Ha kuplung nelkul valtasz egy pillanatra valoban visssza kell engedni...mondjuk en kuplungot csak az elindulashoz,megallashoz hasznalok.visz9nt ha kuplungozol,fordulattol fuggetlenul vennie kell!
valami hosszabb video nincs véletlenül? csak úgy kedvcsinálónak...
Köszi, a manualt letöltöm hátha még találok ilyen motort
Motoroknál a kuplung nélküli gázkarkezelésre gondolsz?
Kuplung nélkül meg sem próbáltam,ez hagyományosan kuplungal váltva jól kihúzatva a fokozatokat produkálta pl 4-esből 4-esbe maradt
7-8 ezren mennek legjobban?
jah az meg a másik,hogy egy 125ös 4t motor nem kis fordulaton megy 10-12ezreket forognak,egy 6-800ccm es 1hengeres,vagy yamaha mt01,na ak a kis fordulatszámon üzemelő
az a motor felejtős akkor... fémes hang? lehet hajtókaros a gép,meg ha a váltója is szar,akkor sokra nem mész vele...
rendszámos gépet akarsz vagy hobbi endurora? mert ha hobbira,van olcsón egy xl600am
Ezenkívül eladó egy 300km-ert futott (új) PROX dugattyúszett, alapméret (97mm) 20ezres irányáron. Ha kell rakok róla képet!
Sziasztok! Kihasználatlanság miatt eladó a vasam! Meg kell nézni, akik itt segítettek nekem azok tudják hogy mennyi minden ki lett cserélve benne. Sajnos a hátsó gumim már eléggé le van kopva, mert kövön mászkálok, de adok hozzá 1 másikat is. Hidegen-melegen 1rugás . Szelephangja van: himba kopott, ha jól emlékszem 2db, 6ezerért szinte zsír újat tudok hozzá. És igen előző tulaj gányolása miatt a két oldaldekliben összesen vagy 4 csavar megfordul de új tömítés+paszta teszi a dolgát. Ha valakit érdekel számom +36705746426 NON-STOP . Szép napot!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Szia!
igen olajban fut a 125-ös xl gyujtása,nem a szimering ment ki, gyárilag ilyen megoldás,ha figyelmessen megnézed az olajszürö is azon a felén van,valoban egy csöppet visszakell engedni a gázt akár fel akár le váltasz kuplung nélkül,bár az hogy négyütemü létére 7-8 ezres fordulaton megy igazán az szerintem nem a kis fordolatuságát jellemzi,
Innét letöltheted a manuált! http://www.manualedereparatie....