Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez hazai elado. vagy kulfoldi?fizetes,szallitas hogy van?
A kisdobos ahol tud segít

RK XSO láncot vettem itt 10 ropival olcsóbban,fékbetét szettet majd néggyel olcsóbban
így már értem
nehogy azt hidd.... az enyém a végén annyira gallyon volt, h úgy hajtottam, h a szelepfészek kijárt a helyéből, annyi h melegen elment belöle az erő, meg nem akart indulni.... hidegen pöccre, de ezt a melegen nem indukást is kb az utolsó héten csinálta... mennek ezek a dögök az utolsó lehelletükig is mint az állat, aztán meg amikor szedtem szét, csak úgy lestem h milyen állatoknál járt ez a motor beleértve engem is.... bár már nem is csinálom meg, a motorjából kb a váltó ér vmit, többi kb kuka.
persze hogy belehet behuzott kuplunggal rugni de csak akkor ha rendesen kiemel..ha egy picit is összezár amikor rugod...akkor ugye elkezdi kiengedni a hajtást a kerékre és a berugással a fötengelyt is forditod ami forditja a váltot is ami pedig a kereket hajtaná!tehát 1 dolog helyett 3at mozgatsz meg...
a kuplung is beteg ez tény de szerintem itt én bakiztam egyébként kishiján így is bepöccent .... nem tartom valószínűtlennek ha jól beölt gépről van szó h beindul bár én is csak amatőr vagyok itt....
azért ne tegyél ilyen kijelentéseket
igen akkor nem engedi vissza a szelepeket, húzd ki a kart úgy h az a félkörös része ne nyomjon ott semmitsem, ha úgy is sziszeg, akkor nézni kell 1 szelephézagot, aztán ha akkor sem akkor gondság van
szerintem...
az életemet mentetted ezzel meg!cirka 6000fttal olcsobb igy...és kuplung lamella szet tehát gyanus hogy benne van a nem kopo is...az 8000 a rugok hozzá 2100ft
kézi és igen sziszeg a és lassan elenged mikor nyomom berúgókart valószínűsíthető h nem engedi teljesen vissza a szelepfészekbe a szelepet? ha ez lesz a gond leölöm magam...
nekem sikerült de inkább nem okoskodok, szerintem ti jobban vágjátok ezt mint én
hallgasd meg h akkor is sziszeg e a gép a szelepeknél amikor nem kéne, ha igen akkor megvan h hol van a kutya elásva.. vagy hogy is szkták ezt mondani, de melyik cucc csúszott ki? az automaa dekompresszoré, vagy a kézié?
be lehet rugni igen..de ha a kuplungod csuszik akkor aztán rugdoshatod mint a simsont nem fog elindulni..saját tapasztalat!nekem ha meleg és sebességben van és ráhuzom a kuplungot nem indul el..nem tudod akkora erövel megrugni hogy elinduljon....
Esetleg egy pillllantást megér

http://www.buyunlimited.us/ind...
a 600asé nem ugyan az nagy valoszinüséggel
akkor már nincs más hátra én csesztem el a szelepfedél visszarakásnál azzal a kicsi fém pálcával lehet fordítva raktam vissza.............
Jól látod ez lenne az szerintem is!És bizom abban hogy csak ez és nem a nemkopó..de majd ha széthuzom meglátom mi van...de csak melegen csuszik a rohadék...
ezeket behúzott kuplungal is be lehet indítani
tényleg kössz srácok így is sokat segítettetek a találgatás néha többet segít mint gondolnánk... minden esetre közelebb visz a megoldáshoz:)
hát szerintem így látatlanba csak találgatni lehet
http://www.hondaxl.it/manuali.... innen le lehet tölteni a manualt, igaz sok darabban van felrakva, de segíthet
a kopás már biztos de jobban belegondolva a szelepfedél visszarakásnál az a kis pálca amit dekompreszios kar mozgat 2szer is kicsúszott nem tudom most képbe van e valaki ezzel nem akarok teljesen hülyének tünni de lehet h rosszul raktam vissza?
Ez megint csak több esélyes.
Ha sokáig állt simán összetapadhattak a lamellák,nekem a beta csinálta,két olajcsere segített.De akár a kuplung kosár beverődése is okozhat hasonló gondot,mert a berágódott kosárba beékelődő lamellák nem tudnak mozogni.Viszont én még is egy egyszerű kopásra gyanakodnék. De mindenképp bontani kell és akkor kiderül.
az xl 600 kuplung lamellái ugyanazok mind az 500 é?
esetleg a szelepfedél visszarakásánál ronthattam el valamit?
jozsi a dekompresszorkart is ki kötöttem próbából de a probléma így is jelen van .........
esetleg nem a dekompresszor karra gondolsz?