Valószínűleg mennie kell,majd
Isten a tanúm,hogy ha megtehetném megtartanám örökre.
De arra amit szeretnék motorozni tényleg nem való.
Amúgy ,lemostam,lekentem,etc,etc,etc.
Pöcc-röff,szép a hangja,jön-megy.Néhány jelentéktelen karc oszt ennyi.
Nehéz meg buta a futóműve,meg elavult..................de kibaszott jó gép ,
Hát nem csodálom,hogy az éxer meg az "utak" kiszívták az erődet.Akkor megy a háztól vagy másodmotor lesz?
Kíváncsi lennék,hogy a 400-as mennyire bírná...
cinezd meg, az rugalmas.
ragasztó törik ha ütés éri
a ténéré tankom is ragasztva volt és amikor elfektettem akkor elkezdett szivárogni, utána forrasztottuk inkább
de volt olyan tank nálam ami teli volt lyukkal mert kirohadt azt is simán átforrasztottuk
loctait vagy mivel ragasztottam.....ket anyag jon ki belle es azt kell osszekeverni.....mar volt csinalva csak a multkori ragasztas is megrepedt...majd csinalok kepet rola hogy hol volt a repedes
BaRdi autonal lehet kapni 2komponensu gyurmat amivel zsirtapanitas nelkul be lehet ragasztabi az ilyet. 24ora elteltevel csiszolhato,olyan kemeny lesz mint az acel!kocsim tankja alul szivargott ezzel ragasztottam be 2eve es hibatlan
Ma leszervizeltem az öreget.
Szétkaptam az elejét,agyig zsíroztam a kormánycsapágyat mert a tanksapka lihogó csöve bé van dugva a kormánynyak csőbe.Borulás után pedig a benzin szépen kimosta a zsírt a kormánycsapágyamból rá a sárvédőre.Alig bírtam leszedni
Légszűrő,lánc,az XSO rohadt jól bírja.Eddig egyszer állítottam egy kicsit,pedig most is kapta Lengővilla zsírzás,ja meg le is mostam .Szóval készen áll a jövő heti székely csapatásra
50es hátsó lánckerékkel felmenne az a templomtoronyra is