Egy próbát megér,és biztosan nem fog ártani neki egy szelepállítás.
De amúgy szerintem az is benne lehet,hogy kisebb fúvókát raktál bele,sőt!
Úgy emlékszem 140-est raktál bele. A gyárilag 162-es van benne,és ezzel tökéletesen működik............indul,megy,keveset fogyaszt(ha rendben van a motor). Lehet,hogy annyira elszegényítetted,hogy azért indul nehezebben............
lusta vagy rugdosni azt a patent gépet?
akkor mit szólnál az enyémre, ma is rúgtam rá vagy 8-at mire beröffent
valami gebasz van a géppel mert eddig szinte mindig az elsőre indult
2 heti állás után rugdaltam vagy 5 percet egyik nap
Nem a lóerő miatt,hanem a használhatósága miatt. Azt mondják,hogy az egyik legjobban sikerült enduró. Egy baj van csak ,hogy szinte kivétel nélkül lestrapált mind.
426 csak berúgós szerintem.........nem vennék csak indítóst,de nem azért mert nem tudom berúgni,hanem mert sokszor nagyon jól jönne
Amúgy nekem szerintem az EXC 400 is elég lenne,mert könnyű,indítós,kezes.............majd talán jövőre
írj nekem, és majd jövő héten válaszolok
addig megkérdem mennyiért adják mert nem az enyém csak itt porosodik nálam ez is......
teli van a padlás kacatokkal
végén eladok mindent és veszek egy motort
még 1000km futott drz sm szett is van.......
sziasztok lenne egy kérdésem xl600 r motorom van és fél gázig le húzom jól megy utána még húznák neki és neki áll durrogni olyan mint ha a motorot le állitotam volna vissza engedem a gázt úgyan úgy megy tovább karbi ki lett pucolva szelepek jók légszűrőszivacs új benne karbi alján van egy csavar sztem anyag lehet vagy levegő 3.2 van ki csavarva nem tudom a gyári mennyi lehet ha valaki segítene meg köszönném gyári kehin karbi van rajta
Túl kemény is
Szerintem valami durva helyen próbálj ki egyszer egyet
mert tartok tőle,hogy nem fogod élvezni.
Az aztán nem bocsájt meg
Nekem olyan mondta akinek két berge van,hogy sok.
Hát igen ezek a karbik kérik a nyitott rendszert.Nekem is jó lenne egy berg fe 650 a dominator mellé mert a husaberg turázásra nem alkalmas főleg nem 2 személyre kényelmetlen mint az állat de amúgy a világ legkeményebb enduroja a husa
De amúgy szerintem az is benne lehet,hogy kisebb fúvókát raktál bele,sőt!
Úgy emlékszem 140-est raktál bele. A gyárilag 162-es van benne,és ezzel tökéletesen működik............indul,megy,keveset fogyaszt(ha rendben van a motor). Lehet,hogy annyira elszegényítetted,hogy azért indul nehezebben............
csak ahhoz le kellene vakarni a sarat
karbit is le kellene áztatni mert a legutóbbi erdélyi út óta ilyen szar, lehet tankoltam valami rettenetet
Nézd meg a szelephézagot!
akkor mit szólnál az enyémre, ma is rúgtam rá vagy 8-at mire beröffent
valami gebasz van a géppel mert eddig szinte mindig az elsőre indult
2 heti állás után rugdaltam vagy 5 percet egyik nap
426 csak berúgós szerintem.........nem vennék csak indítóst,de nem azért mert nem tudom berúgni,hanem mert sokszor nagyon jól jönne
Amúgy nekem szerintem az EXC 400 is elég lenne,mert könnyű,indítós,kezes.............majd talán jövőre
Én még a 426-osWR-ket is lesegetem a 450 túl drága
addig megkérdem mennyiért adják mert nem az enyém csak itt porosodik nálam ez is......
teli van a padlás kacatokkal
végén eladok mindent és veszek egy motort
még 1000km futott drz sm szett is van.......
De melegen tekergesd és próbálgasd!
de csak jövő héten tudok fotózni mert nem leszek itthon
Szerintem valami durva helyen próbálj ki egyszer egyet
mert tartok tőle,hogy nem fogod élvezni.
Az aztán nem bocsájt meg
Nekem olyan mondta akinek két berge van,hogy sok.
De jövőre inkább besárgulnék