Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kinőtted az xr-t? Akkor mi lesz az éxer sorsa?Második motor lesz?
Persze,hogy jó.
Egy próbát megér,és biztosan nem fog ártani neki egy szelepállítás.
De amúgy szerintem az is benne lehet,hogy kisebb fúvókát raktál bele,sőt!
Úgy emlékszem 140-est raktál bele. A gyárilag 162-es van benne,és ezzel tökéletesen működik............indul,megy,keveset fogyaszt(ha rendben van a motor). Lehet,hogy annyira elszegényítetted,hogy azért indul nehezebben............
gondoltam arra is.... mert valamelyik oldal már melegen is zörög
csak ahhoz le kellene vakarni a sarat

karbit is le kellene áztatni mert a legutóbbi erdélyi út óta ilyen szar, lehet tankoltam valami rettenetet
Nem vagyok lusta,de van az a szituáció,amikor nagyon jó lenne
Nézd meg a szelephézagot!
lusta vagy rugdosni azt a patent gépet?
akkor mit szólnál az enyémre, ma is rúgtam rá vagy 8-at mire beröffent
valami gebasz van a géppel mert eddig szinte mindig az elsőre indult
2 heti állás után rugdaltam vagy 5 percet egyik nap
Nem a lóerő miatt,hanem a használhatósága miatt. Azt mondják,hogy az egyik legjobban sikerült enduró. Egy baj van csak ,hogy szinte kivétel nélkül lestrapált mind.
426 csak berúgós szerintem.........nem vennék csak indítóst,de nem azért mert nem tudom berúgni,hanem mert sokszor nagyon jól jönne
Amúgy nekem szerintem az EXC 400 is elég lenne,mert könnyű,indítós,kezes.............majd talán jövőre
Nos igen az 525 ,elég nekem a 450.
Én még a 426-osWR-ket is lesegetem a 450 túl drága
Holnap este 8korul itt lesz a kep,elobb nem megy sajnos ha neked ugy jo
Hasonló az érdeklődési körünk,de nekem benne van még az EXC 525,és CRF 450X is
írj nekem, és majd jövő héten válaszolok
addig megkérdem mennyiért adják mert nem az enyém csak itt porosodik nálam ez is......
teli van a padlás kacatokkal
végén eladok mindent és veszek egy motort
még 1000km futott drz sm szett is van.......
Úgy másfél szok lenni.
De melegen tekergesd és próbálgasd!
sziasztok lenne egy kérdésem xl600 r motorom van és fél gázig le húzom jól megy utána még húznák neki és neki áll durrogni olyan mint ha a motorot le állitotam volna vissza engedem a gázt úgyan úgy megy tovább karbi ki lett pucolva szelepek jók légszűrőszivacs új benne karbi alján van egy csavar sztem anyag lehet vagy levegő 3.2 van ki csavarva nem tudom a gyári mennyi lehet ha valaki segítene meg köszönném gyári kehin karbi van rajta
csesztak79@freemail.hu és menyiben tartod?
EXC 450 a terv
Husa fc 450-hez volt már szerencsém megizzasztott szépen viszont alacsony fordulaton nagyon hiányoltam a nyomatékot.Mekkorát akarsz venni?
Ha nem túl nagy kérés küldj egy képet róla,mert nagyon vizuális típus vagyok
írj egy mailt hogy ne felejtsem el....
de csak jövő héten tudok fotózni mert nem leszek itthon
Túl kemény is
Szerintem valami durva helyen próbálj ki egyszer egyet
mert tartok tőle,hogy nem fogod élvezni.
Az aztán nem bocsájt meg
Nekem olyan mondta akinek két berge van,hogy sok.
Hát igen ezek a karbik kérik a nyitott rendszert.Nekem is jó lenne egy berg fe 650 a dominator mellé mert a husaberg turázásra nem alkalmas főleg nem 2 személyre kényelmetlen mint az állat de amúgy a világ legkeményebb enduroja a husa
De igen jobb lett de nem annyival viszont egy nyitott dob és az FCR már jó lenne.
De jövőre inkább besárgulnék
Hello csak nem vissza raktad a dominator karbit?A keihin fcr 41 helyett.
Urak nincs valakinek egy Dominator szívatója,amit a karbiba kell tekerni nem a bowden
Kösz fireball de az a 43-as kissé nagy lenne