Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olaszból nekem scarabeo volt, azon mindig volt valami kis 5 forintos hiba
akkor sokalltam be amikor az olajtartály gumija "elfáradt" és rálocsolta az olajat a hátsó kerékre
ztán lecseréltük egy yamaha jog-ra, amikor vettük szarul ment a szívótorkot kicseréltem azóta csak benzint meg olajat töltögetek bele
megvan vagy 3 éve, aztán semennyivel nem jobb kategória mint a scarabeo volt és mégsem kell szögelgetni mindig
bár mostanra már elég cserés a gumija, d erről nem a japók tehetnek
Hát nem kevés múlik az előző tulaj gondosságán. 03 XR4-em 1 éve van nálam, előzőleg egyszer sem cseréltek még gyertyát benne, nálam cserénél bele is tört -- hengerfej le, gyertya kiszikráztatva.

Első szelepállításomnál feltünt, hogy az egyik szelep nagyon szorosra volt állítva, jó ég tudja mióta, elkezdte csúnyán kikoptatni a vezérműtengelyt -- új tengely.

Csókoltatom az előző tulajt
Volt már pár motorom a sokat szidott olasztól kezdve az óccó suzukin keresztül a megbízható hondáig sok régi vassal toltam és persze volt megannyi szoc masina de MINDIG ismétlem MINDIG az előző tulajok kókányolásai miatt volt bajom .
Szerelőnél(tanult és gyakorolt szakmájú) két motorom volt mindkettőt elbaszták.
Ma pl. a Beta-ról körmös lehúzóval szedtem le a kislánckereket, harmadik nekifutásra de kókánymentesen sok káromkodással
A márka mit sem számít,mindnek van típus hibája,gyenge pontja.
Csak hozzáállás kérdése,hogy milyen gyakran jön elő.
Tuti nincs berohadva a tiéden,ugyanolyan szalonállapotú volt a Te motorod is mint az enyém. Az enyémből simán kijött,még kenőanyag is volt rajta,de azért vastagon adtam neki zsírt
aztán Te meg mikor jössz el velünk motorozni?
nem igaz colt?
na most már én is jól megnézem, hogy nekem is vajon be van-e rohadva..
Amúgy, ha nagyobb illesztési hézaggal rakták volna össze és tud mozdulni akkor meg szanaszétt verné az egészet az se lenne jobb bár legalább ne szorulna meg és nem atommal kellene szétrobbantani

No offense ;]
légkulcs jó dolog
pl most egy szimót borítottam szét, nem kellett ám vesződni az anyákkal, ékelgetni a fogaskerekeket....
csak pöccintettem egyet és már tekerte is lefelé
pedig ilyen praktikeres 5 ezer forintos van
Nem a hálálkodás kicsikarása miatt(amúgy nincs is miért) írtam,hanem azért hogy vedd figyelembe hogy olyan írogat neked,aki nem rosszat akar.
a légkulcs jó lenne, főleg ha nem forog le róla, majd szerzek valahonnan-a csapágyak mellékesek mondjuk hogy megmaradnak e...még mindig jobb mint lengőkart vágni
mondtam hogy nem felejtem el hogy segítettél , nem is szándékoztam olyan stílusban írni..de nekem már sosem lesz a tartósság példaképe-pedig pont azért vettem, de számomra ez megdőlt, majd talán egyszer.... amúgy köszi a biztatást mindenkitől, valami csak lesz, a verekedés helyett meg, megengedem hogy kiüsd a csapot, lásd milyen nagylelkű vagyok ÉS EBBEN MINDENKI A VENDÉGEM!
Hali.én is így jártam.1 hétig áztattam wd 40 be,és egy 1000n erejú légkulcs segítségével vettem le.megmozdítottam vele,miután sikerült utána addig pörgettem a csavart amíg felmelegedett és meglazult.próbáld meg én is sokat törtem a fejem,de a mühelyből elhoztam ezt a szörnyet és 10 bárral megoldottam a dolgot.a melegítéssel csak óvatosan mert a lengőkarban tűgörgős csapágyak vannak aminek műanyag a háza.sok sikert,ne add fel
Ezt mondom Én is! De szerintem most már mondhat akárki akármit neki, nem fogja elhinni.
Én inkább nem bíznám rád,nálam még egyben volt!
És ugye az sem volt időben cserélve
70 ezerrel vettem........ mi ez ha nem tartós......
valami futár masina volt
a váltóján már észrevenni hogy sokat ment a többin nemigen
Én meg nem engedem, hogy gyertyát cserélj nekem Tényleg, az is jó kis Hondás XRes sztori...
Legközelebb nem segítek felállítani a motorodat
Ha nem haragszotok meg, én szívesen felpofoználak mindkettőtöket Mondanám, hogy menjetek el motorozni, kiszellőztetni a fejeteket, de ezt SBnél most azt hiszem nem lenne ildomos tanácsolni
Meg lehet sértődni,le lehet zárni a témát,ahogy gondolod,de ugye Te is említed az"értő szerelőt",ami nem a Honda hibája! Ugye a hosszabb csavart sem a Honda tervezte a vezérmű lánckerékhez!
Amúgy ahogy látom nem nagyon érted mire céloztam,amikor a CRF-et megemlítettem,mert nem Téged hibáztatlak,csak ugye előtted is volt egy pár gazdája. És azt sem veszed figyelembe,hogy ki próbált neked segíteni,amikor szarban voltál...........
Nem rólad volt szó a légszűrő tisztítással kapcsolatban sem,hanem egy ismerősömről,és azt is csak azért írtam,hogy érzékeltessem mennyire strapabíró gépek ezek!
Ha ennyire utálod már most ezt a gépet,és magát a Hondát,akkor add el,és többet ne is vegyél ilyet.De itt a fórumon szerintem többen vagyunk akik többre becsülik,és tudják mit ér egy XL/XR.........Nekem akkor is a tartósság mintaképe.
Most már tényleg gyere el és pofozzuk fel egymást,megérdemeljük
CRF-et és Xr-t nem nagyon kell összehasonlítani azt gondolom.ez a berohadó csap akkor is egy tervezési hiba, akármit is mondasz, vagy bele van írva a manuálba ennek a karbantartási időszaka? Ha igen akkor nem szóltam..
amúgy nem kötekedni akarok itt, úgy gondolom én szoptam be kurvára, nem te,és pont! Nem tehetek róla, bárki belefuthat ebbe, apám erre mondja azt hogy-szép piros alma aminek rohad a belseje... Az hogy az előző tulaj hogy bánt vele? Jól? Azért az látszik kilóméterekről is hogy nem egy lerúgott példány..itthon sajnos értő "szerelő" hozzányúlt..azóta is azért szívok..és igen, eszembe se jutna kivenni azt a csapot, ha nem pihenne a fél persely a főtengely alatt...
Amúgy én mindig mosok légszűrőt, cserélem az alkatrészeket ha olyan...mégis önhibámon kívül törnek a főtengelyek, perselyek..ezért vagyok ki, és mondom amit mondok..már bocs, nekem nincs jó véleményem, nem is lesz. vegyetek nekem újat, akkor talán..!
Részemről lezártam a témát!
szerintem is colt
mondasz valamit
Akkor a CRF-ket is elbaszták,mert bizonyos üzemóra után cserélni kellene ezt+azt,és ha nincs kicserélve,akkor szétesik,eltörik. A karbantartás a varázsszó!
Azt meg honnan tudni,hogy az előző tulaj hogyan bánt vele,és egyáltalán mennyi gazdája volt?
Ismerősömnek volt nem egy XL és XR250, és nem is nagyon babusgatta(volt hogy egy évig nem cserélt olajat,és nem pucolt légszűrőt),és soha semmi baja nem volt. A motorok terepen voltak használva,és minden hétvégén mentek.
gyere előbb mondd a szemembe hö' neem, no de:
akár hogy el volt hanyagolva (ami szerintem nem igaz) becsületére legyen mondva, hogy a japcsi motoroknál igen gyakori rozsda nincs sehol sem, csak épp az alu olvadt eggyé a vassal, ....pici gond..., viszont továbbra sem az én hibám(csak az én bajom... ), ezt se látni se kitapogatni nem lehet, ismét megvillant a borzasztó szerencse mely végigkísér ezzel a motorral...
amúgy akkor sem szabadna így összenőnie...itt ezt elbaszták!
Márpedig a Japán motorok "nagyon faszák",és a Honda "nagyon zsír"!
Az hogy valami szakbarbár volt az előző tulaj,és hogy nem volt megfelelően karbantartva a paripa,az nem a Honda mérnökeinek a felelőssége! Ahogy Diravi kolléga is leírta,ezt a csavart 1-2 évente ki kell húzni(attól függően,hogy terepen használjuk-e,vagy nem),és be kell zsírozni,és akkor tuti nem nő össze a két anyag.
Mikor jössz pofozkodni?
Basszus ez nem gyenge