nos én közben újabb felfedezést tettem! nem is kicsit. Nézegettem a hengerszetteket xr250hez..és ugye vannak big-bore szettek.nos az enyémen egy 285ös(78mm) volt, most a kérdésem az lenne hogy ezeket a hüvelyeket szokták egyébként fúrni? Mert milinként lehet venni egyre nagyobb hüvelyt 73mm-től(250cc) egészen 81mm-ig(310cc)és a dugók is így nőnek, tehát nem tizedeket ugrálnak hanem miliket.- Nem fúrják őket, csak egyszerűen hüvelyt és dugót cserélnek? Amúgy gondolom ezért is ment olyan meglepően nagyon, azért nem mindegy hogy 250 vagy 285, meg lehet ezért is szakadt ki...
en a szomszed falubol vettem potom 250 euroert bukoval ....kivulrol nem volt egy alom.....de a blokk nem fustolt nem csorgott igy elhoztam....igaz oszt rakoltottem 500 600 eurot de most mar kinez valahogy.....elkezdet fustolni hidegen neha de azert szetszedni nem fogom ja meg csorog a feszitonel hidegen de mikor vezlanc volt cserelve aszonta szerelo hogy valami szar kivan kopva de hogy ettol nem lesz baja hat ajanlom is neki.....eros nyomatekos gep...szeretem nagyon de faj a fogam egy xr 600 ra
Én meg egy nagyon lelkiismeretes szerelő gyerektől vettem.
Aki ha első ránézésre kellett volna megítélni........hát nem is tudom
Elég nagydarab,kopasz,sebhelyes nem éppen kisfiús arcú és nagyon jó srác
Most hirtelen nem tudom mennyit mentem eddig de abban volt minden és egy berúgó visszahúzó rugó törésén kívül semmi bajom sem volt vele.Igaz nagyon törődöm is vele .Állandóan zsírzom,kenem,cserélem a légszűrőt olajat van ,hogy 800km után ledobom.Nekem ne álljon meg a hegy tetején
mielőtt vettem az xr-t olvasgattam róla sokat
eddig a tiéddel volt ekkora gond.... igazán nem is találtam olyan írást amibe lett volna jelentősebb negatívum
amúgy az enyémbe sem bíztam nagyon az elején(csak reméltem)
-kupectől vettem
-előtte valami futár cégé volt
-70 ezer az órában
-váz átfestve
-idomok utángyártottak
-segádváz görbe
-elsőkerék ferdén áll benne
de vétel után 2 héttel már téptem a hegyekbe vele
olyan igazi nyúzós gép nem kell rá vigyázgatni kímélni semmi érzelmi kötődés nincs
ellenben kurva jó vele szaggatni
el sem adom, itt fog szétporladni
szerintem valami karambolos gép volt, aztán megcsinálgatták, szerencsére jól
4 ezer ment bele 1 év alatt ebből elég sok terep aztán még egyben van
egyedül a váltója nem tetszik mert ha 3-4-5ben megállok alig lehet lepakolni üresbe játszogatni kell a kuplunggal hogy leváltson
szóval jó gép az xr, csak te valami nagyon sufnistól vetted
ezért mondom mindig hogy az eladót kell nézni elsősorban és nem a motort
ezért is vettem magamnak kupectól
Hát igen a használt motor egy lutri ,én is gondolkoztam hogy lecserélem a crt de
szerintem nagyobb szart kapnák ennyiért úgyhogy egyenlőre marad.Mert legalább ez tudom milyen ! Xrt akartam én is venni de a jók nagyon drágák .
nemsokan nyomják ezt az ágazatot,speciel engem se annyira vonz,jól néz ki ha valaki nyomja komolyan,nézni jó,deén nem csinálnám,emléem régen is volt bemutató az ifa platóján ugrándozott a gyerek,meg ilyesmi,ott azért sűrű az esés, a sportmotorral azért nem esik annyit az ember,jóesetben
igen nemrég vettem, igazából 10kilóméter után elszakadt a vezérműlánc, valami hanyag pöcs hibájából, két kipufogószelep meg a láncvezetők bánták...megcsináltuk, ez meg kb 60km után következett be, nem tudom mi okból. A durva, hogy abban a hitben vettem ilyet, hogy azért az xr-ek a megbízhatóság példaképei, ráadásul nem is egy lepukkant motor, és minden előjel nélkül történtek ezek...
no de kezdek túl lenni rajta, most már tudok őszintén nevetni is. Mondjuk szétszedni se sikerült egyenlőre, ugyanis a váz, blokk, lengőkar tengelye be van oxidálódva a blokkba és nem lehet kiütni...no meg nem is nagyon vagyok motivált az ügyben...inkább próbálom valahogy visszaszerezni a pénzem amit bebuktam ezzel a sz*rral. Ez van.
Ahhoz kicsit későn kezdem de mászni rohadt jó vele .
Olyan szinten lehet tornázni rajta,hogy ami az XR-el félelmetes ezzel nyitott szemmel is megoldható.
Egyenlőre az alapoknál járok szerintem még sokáig.
ez annyira használatfüggő hogy nem is lehet válaszolni rá
de úgy gondolom normál használat mellett sok évig jól működik
felújítás.... nézz körbe milyen alkatrészárak vannak......
Sziasztok!
Endurocross topickban is kérdeztem de ott eddig nem kaptam választ így itt is felteszem.
Segítségeteket kérném a következő típushoz.
Honda XR650R, arra lennék kíváncsi hogy a blokk élettartalma mennyire strapabíró ezeknél a típusoknál.
Tudom hogy minden használatfüggő de úgy általánosságra gondolok.
Km-ben körülbelül mennyit kellene elmenniük amíg, hajtókar, főtengely, dugattyú, gyűrű cserélne szorulna.
És ezek alkatrészek ára is érdekelne még, mennyibe fájhatna egy ilyen műtét a gépen?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Elég jó áron volt.
Amúgy már három héttel előtte elindultam érte de beszart az autóm. Mondtam neki ha meg lesz mikor megyünk nyaralni átugrom érte. Megvolt.
Aki ha első ránézésre kellett volna megítélni........hát nem is tudom
Elég nagydarab,kopasz,sebhelyes nem éppen kisfiús arcú és nagyon jó srác
Most hirtelen nem tudom mennyit mentem eddig de abban volt minden és egy berúgó visszahúzó rugó törésén kívül semmi bajom sem volt vele.Igaz nagyon törődöm is vele .Állandóan zsírzom,kenem,cserélem a légszűrőt olajat van ,hogy 800km után ledobom.Nekem ne álljon meg a hegy tetején
eddig a tiéddel volt ekkora gond.... igazán nem is találtam olyan írást amibe lett volna jelentősebb negatívum
amúgy az enyémbe sem bíztam nagyon az elején(csak reméltem)
-kupectől vettem
-előtte valami futár cégé volt
-70 ezer az órában
-váz átfestve
-idomok utángyártottak
-segádváz görbe
-elsőkerék ferdén áll benne
de vétel után 2 héttel már téptem a hegyekbe vele
olyan igazi nyúzós gép nem kell rá vigyázgatni kímélni semmi érzelmi kötődés nincs
ellenben kurva jó vele szaggatni
el sem adom, itt fog szétporladni
szerintem valami karambolos gép volt, aztán megcsinálgatták, szerencsére jól
4 ezer ment bele 1 év alatt ebből elég sok terep aztán még egyben van
egyedül a váltója nem tetszik mert ha 3-4-5ben megállok alig lehet lepakolni üresbe játszogatni kell a kuplunggal hogy leváltson
szóval jó gép az xr, csak te valami nagyon sufnistól vetted
ezért mondom mindig hogy az eladót kell nézni elsősorban és nem a motort
ezért is vettem magamnak kupectól
szerintem nagyobb szart kapnák ennyiért úgyhogy egyenlőre marad.Mert legalább ez tudom milyen ! Xrt akartam én is venni de a jók nagyon drágák .
no de kezdek túl lenni rajta, most már tudok őszintén nevetni is. Mondjuk szétszedni se sikerült egyenlőre, ugyanis a váz, blokk, lengőkar tengelye be van oxidálódva a blokkba és nem lehet kiütni...no meg nem is nagyon vagyok motivált az ügyben...inkább próbálom valahogy visszaszerezni a pénzem amit bebuktam ezzel a sz*rral. Ez van.
Olyan szinten lehet tornázni rajta,hogy ami az XR-el félelmetes ezzel nyitott szemmel is megoldható.
Egyenlőre az alapoknál járok szerintem még sokáig.
de úgy gondolom normál használat mellett sok évig jól működik
felújítás.... nézz körbe milyen alkatrészárak vannak......
hát,tudok,ha nagyon akarok..
ha komolyan érdekel a gép,vegyél fel msn re(adatlapon)
Endurocross topickban is kérdeztem de ott eddig nem kaptam választ így itt is felteszem.
Segítségeteket kérném a következő típushoz.
Honda XR650R, arra lennék kíváncsi hogy a blokk élettartalma mennyire strapabíró ezeknél a típusoknál.
Tudom hogy minden használatfüggő de úgy általánosságra gondolok.
Km-ben körülbelül mennyit kellene elmenniük amíg, hajtókar, főtengely, dugattyú, gyűrű cserélne szorulna.
És ezek alkatrészek ára is érdekelne még, mennyibe fájhatna egy ilyen műtét a gépen?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Hát ez nem gyenge .Nem csodálom hogy kivagy.
Ezt nemrég veted ?
Amúgy már három héttel előtte elindultam érte de beszart az autóm. Mondtam neki ha meg lesz mikor megyünk nyaralni átugrom érte. Megvolt.