Ez igy van! !Az én gépembe Miota nálam van TWIN AIR légszűrö van,sokkal jobban megy vele!Annak azért örülök,hogy nem csak én hangolok motort az udvarba! !
meglehet.......
egyszer meg kellene mérni az alapjárati co-t állva meg fekve
mindazonáltal olyan szépen ketyeg a műszer fektetve
ktm-es gyerek néha felhozza, neki ez szokatlan dolog
Ha elfektetve jár,akkor elpöfékeli a kissé túlfolyó üzemanyagot, viszont ha leállítod,akkor túlfolyik,megszívja magát,és ilyenkor lehet szellőztetni.............gondolom Én
cagiván úgy kigyúrtam a berúgó izmaim hogy nem kell nekem ilyen úri extra
amúgy ezt az elfektetős nem indulás dolgot nemigen értem, mert ha fekszik gyönyörű szépen jár, ha így felemelem akkor nincs gond, ha leállítom akkor meg rugdoshatom vagy fél percig mire elindul
Más rendszerű az automata dekompresszora a két motornak szerintem. Amúgy az XR4-et is át lehet rúgni kézi dekomp nélkül,
viszont ha rásegítünk a kézivel,akkor úgy könnyebb.
enyém ha hosszabb ideig áll akkor van hogy 5x lenyomom mégsem "akad"
okosok szerint úgy kellene eltenni hogy felső holtpont előtt mert akkor zárva vannak a szelepek.........
az XL másképp müködhet?vagy csak szarul van belöve..csak azért kérdem mert én általában mindegy hogy állitom le vagy másfélszer megy le a berugo vagy csak efélszer ott megakad és nyit a dekompresszor..visszaengedem és rárugok de olyenkor meg mint kés avajon és már pöfög is!hidegen természetesen szivato az kell
Most akkor így indul? Felső holtpontot meg keresni kell,ez ilyen!
Nem olyan régen leírtam valakinek hogyan kell ezt csinálni:
"Úgy próbáld hidegen indítani,hogy gyújtás nélkül full szívatóval 2-3-at rúgjál bele. Utána gyújtás rá,utána addig nyomod a pedált amíg be keményszik(pici kattanás is jön a motorból,ez az automata dekompresszor hangja),ilyenkor sűrít a motor ,utána behúzod a kézi dekompresszort(ezt a lépést ki lehet hagyni ha jó erős a lábad)és átsegíted a dugattyút a felső holdponton,elengeded a kézi dekompot,ezután visszaengeded a pedált teljesen,és egy jó nagyot rúgsz bele.A gázt rúgás közben ne húzd meg!
Ezután a motornak be kell indulnia! Ha beindult kis idő után told vissza a szívatót(ha simán veszi a gázparancsokat). Melegen ugyan így kell csinálni,csak szívató nélkül"
valahol van, de nem eladó ám
csak cserélhető, egy kell tartalékba mert le "szoktam" zúzni
esetleg ha van xl600 halogénes fejidomod cserélhetünk
egy picit még rá is fizetek
A szomszédoknak már elmagyaráztad hányas a kabát nem
Tegnap kicseréltem a gyári szűrőt egy TwinAir-re,és persze hogy utána nem bírtam ki hogy ne indítsam be. Brummogtattam vagy 15 percig Olyan jó hallgatni,egész más mint a videón,a szomszédok itt is biztos ezt gondolják
okok, CO csavar alapjárat fentebb, kössz, am nemtom nekem nem olyan mint a vidikbe látom a sok hülyegyerek csak pumpálja a berugókart azt 1x csak életre kap, én azé próbálom valamennyire jó helyzetbe megrugni nem csak mint 1 idióta.
Sziasztok!
xr400ra keresek első féktárcsa védőt/takarót. van ötletetek, h hol lehet kapni?
másik kérdésem, h 95ös vagy 98as benzint raktok-e bele?
kösz!
egyszer meg kellene mérni az alapjárati co-t állva meg fekve
mindazonáltal olyan szépen ketyeg a műszer fektetve
ktm-es gyerek néha felhozza, neki ez szokatlan dolog
amúgy ezt az elfektetős nem indulás dolgot nemigen értem, mert ha fekszik gyönyörű szépen jár, ha így felemelem akkor nincs gond, ha leállítom akkor meg rugdoshatom vagy fél percig mire elindul
amúgy meg csak útban van.......
Én mindig úgy rakom el a motort,hogy előtte felső holtpontra rakom,
és a kiput ledugózom.
viszont ha rásegítünk a kézivel,akkor úgy könnyebb.
okosok szerint úgy kellene eltenni hogy felső holtpont előtt mert akkor zárva vannak a szelepek.........
Muz előre is köszi
Azért,hogy azt sem tudja milyen motorja van
Nézzétek már mit találtam.
Egyhengeres Africa Twin
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_afrka_twin_600-451
5555
segítséget szeretnék kérni
valaki lefényképezné XR600R lábtartót mind 2 oladlit
nagyon megköszöném
Nem olyan régen leírtam valakinek hogyan kell ezt csinálni:
"Úgy próbáld hidegen indítani,hogy gyújtás nélkül full szívatóval 2-3-at rúgjál bele. Utána gyújtás rá,utána addig nyomod a pedált amíg be keményszik(pici kattanás is jön a motorból,ez az automata dekompresszor hangja),ilyenkor sűrít a motor ,utána behúzod a kézi dekompresszort(ezt a lépést ki lehet hagyni ha jó erős a lábad)és átsegíted a dugattyút a felső holdponton,elengeded a kézi dekompot,ezután visszaengeded a pedált teljesen,és egy jó nagyot rúgsz bele.A gázt rúgás közben ne húzd meg!
Ezután a motornak be kell indulnia! Ha beindult kis idő után told vissza a szívatót(ha simán veszi a gázparancsokat). Melegen ugyan így kell csinálni,csak szívató nélkül"
csak cserélhető, egy kell tartalékba mert le "szoktam" zúzni
esetleg ha van xl600 halogénes fejidomod cserélhetünk
egy picit még rá is fizetek
Tegnap kicseréltem a gyári szűrőt egy TwinAir-re,és persze hogy utána nem bírtam ki hogy ne indítsam be. Brummogtattam vagy 15 percig Olyan jó hallgatni,egész más mint a videón,a szomszédok itt is biztos ezt gondolják
xr400ra keresek első féktárcsa védőt/takarót. van ötletetek, h hol lehet kapni?
másik kérdésem, h 95ös vagy 98as benzint raktok-e bele?
kösz!