Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hinném!mindegyik lámpába 35w égök voltak,az 70w ,ennyit simán kell birnia a gyári generátornak,asszem az xr4 be gyárilag 55w van!Igazábol azért világitott frankon szerintem mert jo nagy és jóminöségü volt a foncsor.Azt tudom hogy autónál ugyanazon égövel(H3 55w),165mm-es és a 200mm es lámpa között hatalmas a különbség!
Nincs ott elkötve valami? Fura,hogy az index kapcsolóval váltod refire , nekem egy külön gomb van erre.
En hala egnek a mocim jovoltabol olyan ismerettsegekre tettem szert hogy barmerre is motorozok vagy ott tudom hagyni a motorom barkinel vagy haza tudnak hozni futoval egyenlore a felkerult rajttablaval egyidelyuleg lekerult az osszes kezeloszerv a lampahoz!meg a duda is,mert az meg nem szol...
amikor megvettem ősszel az XR-t,monta a srác akitől volt,hogy az első lámpa nem világit,mert elkapott 1 gallyat az erdőbe vele és odavágott a fejidomnak,be is volt repedve az üveg rajta,amit már kicseréltem,vágtam 1 plexi lapból a helyére,na és megvettem hazahozom futón,na nemsoká sötét de azért elmentem kipróbálni,hát persze h rámsötétedett, kb 15km et vak sötétbe mentem már visszafele,gátoldalba meg ilyen helyeken,mentem át tökön paszúlyon aztán amikor izzót cseréltem ,meg méregettem,hogy hogy is van a lámpakapcsoló mer vhogy megvan bonyolítha h index kapcsolóval is kell kapcsolni meg a másikkal is hogy világitson,akkor jöttem rá,hogy ha átkapcsolom az index kapcsolót a másik irányba,akkor felkapcsol a reflektor,ami nem volt kiégve az izzóba mint utólag kiderült,mer kipróbáltam
Ezekbe a gépekbe nagyobb generátor volt,hogy elbírta az a két ipari keresőlámpát?
egyszerü fényezésre gondoltam minimális csiszolás után....matt fehér azt ennyi!tele matrinyázom aztán jooo lesz az!ennyire gondoltam mert tényleg ütött kopott
valami ilyesmi volt az enyémen is........
Megjött az oil hűtőm.
Valami XT vagy XTZ,kicsit mókolni kell majd vele de 4 forintért nem bánt.
A pitbike-os tizenért lett volna,de nincs
A kicsi tényleg zsírabb
Fasza
Én nem festegetném,lehet bántja a festék az anyagát meg terepen úgy sem tart sokáig.
Tavaly előtt vettem a nyíregyi teremkrosszon egy LS2-est.Szép(volt)meg kényelmes,meg szeretem de most már nem olyan szép
De még mindig szeretem
Több darab jött igy japánból(a polymobilon keresztűl),qrva jól világit,de 1 darabot sem tudtunk eladni ezzel a lámpával,mindegyikre tettünk ufo fejidomot!ez a dupla lámpa nem szép,de legalább ronda !anno tettem fel egy erdöjáro xt re 20cm átmérövel rendelkezö autóködlámpát,egész jól mutatott és frankón lehetett vele látni(párezer ft autósboltban)!
át kellene alakítanom még a világítás többi részét is
valami cr sárvédőt hátra feltenni és a rendszámtáblatartóra egy ledes hátsó lámpát
indexekbe már kinéztem hogy lehet ledet tenni
csak utálok ezekkel az idomokkal kínlódni fúrni-faragni
mert az biztos hogy nincs olyan ami pont passzolna az xr-re
Inkább nem megyek vele este,praktikus de ez nagyon ronda
Igen ezt már megbeszéltük
ezt mire irtad?
monnyuk az enyém,ami rám kicsi,rád meg jó lenne
na majd jövőre
addig is ha bontó felé járok nézek valami lámpatestet
Nekem ez bejövős :)
Simán felpattintanám a gépre.
Itt a minta!Hoztunk ilyen lámpával szerelt motort,ezzel tényleg jól lehet látni iccaka!kiprobáltam!
kreatívabb lennék csinálnék magamnak is ilyent......
Ez nem törik össze,jó masszív fémkerete van
múlt évben ránkesteledett a hegyen. aztán nekem ilyen extrafos utángyártott fejidom volt fent, na az olyan biciklilámpa kategória
egy wr250 jött utánam/mellettem az világított nekem is.....
de máskor is volt így hogy mentek előttem/mögöttem/mellettem mert ló@sem láttam
ez az xl lámpa addig megfelel míg nem baszom szét
ilyen e
van egy Xl fejidomom körlámpás ha érdekel
pontosabban csak a müanyag van meg de ha jolemlékszem kompatibilis trabant,golf1,barkasz lámpákkal a mérete!