fotózásról még annyit
van egy dagadt, vén, és rusnya munkatársnőm, aztán kellet róla fénykép szakszervezeti választási prospektusra
vagy 3 órán át kelett katogtatni amíg sikerült olyan beállítást találni amin emberi külsővel rendelkezett
de messze verte a kép a többiét, pedig voltak tőle sokkal jobban kinézőek is
Köszönöm,evidenciában tartom.Sajna első van mindenkinek,nekem elsősorban hátsó vagy párban kellene.Jobb lenne ha gumi nem lenne rajta és jó lenne a tárcsa Tudom igényes vagyok
Egy 21-es első kerekem van , tárcsás , de kopott a tárcsa . Enduró gumi van rajt 90-90-21 , 4-5 mm mintával , csapágyak felni küllők tökéletesek . Itt még ez a kerék volt a motorban .
ha "művészit" akarsz:
pl a 4. képnél tedd a gépet teljesen a földre, lehetőleg valami gizgaz mögé aztán közötte látszódjon a motor
csak a fókuszálásra kell figyelni
láttam én sm kerekekkel és gumival iszapolni embereket
becsültem őket az elszántágukért, de attól még nem normálisak
van egy dagadt, vén, és rusnya munkatársnőm, aztán kellet róla fénykép szakszervezeti választási prospektusra
vagy 3 órán át kelett katogtatni amíg sikerült olyan beállítást találni amin emberi külsővel rendelkezett
de messze verte a kép a többiét, pedig voltak tőle sokkal jobban kinézőek is
Végre belátta,hogy az enduró gumi nem való a sárba
Szóval egy garnitúra marad nekem
Apropó megjöttem a gumák.Bőven érték a 4 forintot
XR 600-hoz vennék egy pár kereket,tárcsafékest!
mindent megunok.....
kíváncsi leszek a motorozást mikor adom fel
fényképezés nem könnyű szakma. leginkább érezni kell
egy időben én is próbálkoztam vele de feladtam
*Amúgy köszönöm a tanácsot,de akkor te ilyen beállításra gondoltál:
pl a 4. képnél tedd a gépet teljesen a földre, lehetőleg valami gizgaz mögé aztán közötte látszódjon a motor
csak a fókuszálásra kell figyelni
Kihasználtuk a vasárnapi jó időt a dominatoros cimborámmal.Ez lett belőle(inkább művészi beállítottságú képek ):