Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyarilag fekete.....csak a ket oldalat festettem a hengernek meg lecsiszoltam a bordakat meg az RFVC-t hogy tudjak a nepek mi a helyzet odabent
Nekem az XR-en most 14-48,terepen fasza,utcán rövid.amíg lábon jártunk ki a biharba 15-42 volt,egyértelműen hosszú,de azért mindenhol elment ahová bemertem menni.

Fújtam már pár kiput.Ha ráértem és zsé is volt akkor homok fúvattam,majd hőlégfúvóval felmelegíttettem(de abszolut zsírtalan legyen)és egy olasz festékkel(cassati hőálló mattfekete) 3 sorral lefújtam,bírta.A festék 1000-1200.- huf,szóval kibírható és nagyon szépen takar.Az összes többi leégett.Ha nincs homok akkor drótkorong és valami agresszív zsírtalanító.A lényeg az aládolgozáson van.
nekem sztem már nem a gyári hátso van rajta!az elsö az gyári áttétel azt tudom de a hátso asszem nem!nekem pikk pakk el kell pakolgatni a sebességeket!
és utálom hogy nem tudom mennyivel megyek!
én ilyenre akarom az egész mocit fujni...több indukbol is...1,nem lehet elbaszni a fujását 2,könnyen javithato ugy hogy nem látszik 3,szerintem jol néz ki a matt fekete a piros vázhoz!
csak sajnálom a gyári fényét,viszont az igen kopottas már
na meg persze 1-2matrica megy rá azt ennyi...
nem csiszoltam ilyen volt...csak a regi festest smirglisztem (dorzspapirral csiszoltam vagy hogy mondjak ezt nalatok nemtom ) le meg a raegett sart kapartam le kessel ....szerintem is jool nez ki ez a fekete
Nekem 15-50 , ez a gyári áttétele az XR 250 " baja " típusnak , de én inkább utcán használom ...
holnap csinalok kepet amin koplett rajta a motor
hu bazze ebbe a mondatba még én is bele keveredtem...na szoval elölröl...
az amit mutattam áluminyum lánckerék kisebb annál ami most fent van!
egyébként nekem is hamar leforog most és mitagadás zavar is egy kicsit!lehet hogy csak igy egyenes terepen zavar hogy hamar leforog és esetleg hegyen völgyön át jol jön a nagyobb áttétel!de nem tom..meglátások?
Kinek mekkora? ....A lánckereke...
egyenlöre nem cserélem le a hátsót!a mostani hátso egyébként most kisebb mint az amit mutattam
TIGER milyen festékkel fújtad le a csonkot?-nem fog az onnan lesülni?
Úgy értem h nem ég le,megmarad rajta?
Andrush sztem a 15ös elsőt cseréld le 14re főleg ha hátra felrakod a 46os kereket
Nekem 14 van elöl és 48 hátul...szedi a lábát rendesen
Viszont a 13as előlre nekem már sok volt mert hamar lepörgött az 1-2-3fokozat
-csak tanács,nekem bejött ez az áttétel..
aztakurva......
nekem 15ös van elöl de ha azt odaadom akkor.....nekem nem lesz Na jo viccet félretéve nekem tényleg 15ös van elöl de inkább használhato fürészelésre lassan,mint motorozásra
ha valaki az alu lánckerékre indulna be
nekem van egy 46fogas hátsó max 500 km lehet benne
terepen nem voltam vele
evvel vettem de, inkább a gyári áttételre szereltem át
odaadom egy 15ös első lánckerékér
szerintem igen jutányos ár.
akkor ezekszerint ez valami ötvözet!ugy kaptam ingyé használt de jobb mint ami fent van...meg kisebb...szoval nem lesz a mociba akkora erö mint most..gondolom én..bár az én 60kilomat szerintem egyel kisebb lánckerékkel is lóbálja
Nekem volt már jól bírta,könnyebb és drágább mint az acél.De a homok hamarabb megeszi.
Én már ettem is
"A flex mindent megoold!" és mennyire igaz
gyerekek ti láttatok már alu hátso lánckereket?vagy kérdeztem már?
Hát flexel
De most komolyan,csak van rajta egy patent szem valahol,talán egy csavarhúzó is akad otthon,ha innen nem megy tovább,add el!
hát igen éssszel kell bánni vele
ÜDV.
Tudom nagyon amatőr dolog de megtudná valaki mondani hogy kell megbontani a Honda xl600r láncát úgy hogy ne sérüljön és vissza is lehessen tenni?
ha szakszerütlenül bánsz vele akkor nem csak kicsit lehet átalakitani hanem nagyon is akár
jól néz ki ez a fekete kipuff a blokkod te festetted le ,vagy ilyen volt gyárilag?
komolyan kérdezed hogy micsoda? várjál , sarokcsiszoló asszem ez a hivatalos neve,bár én sose montam még igy szerintem
mindenre jó,valami nem fér be,pl a CR sárvédő,akkor kicsit át lehet alakitani
én is sokszor használok Flex tipusu csavarlazitot