Köszi az Infót ! Majd meglátom még hogyan alakulnak a dolgok, és ha találok olyan blokkot vagy hengert megprószálom.
Egyébként sok sikert, egyszer úgy is összejön az álmod ne add fel !
A történet úgy kezdődött hogy meghirdettem az XBOX360 típusú játék konzolomat meg a számító gépemet és ez a tag rám írt meg egy YZ500-as beszéltem mind 2-ővel és ez volt az ígéretesebb...
Elmentünk ebbe a kis faluba bátyámmal és úgy döntöttünk hogy csak a boxot adjuk oda, mert hogy sok munka lesz még vele mert dadogott meg ha oldalra töltötted le ált, az önindítóra azt mondta hogy jó de mikor ki akartuk próbálni nem működött(szerintem csak vezetékelési hiba van ott), , egy pár helyen tank is horpadt meg oldal idomok kakik , a hátsó kerékről "eltűnt" a zégergyűrű úgyhogy egy csöppet lötyög a lánckerék, picit füstöl is, meg új gázkar mert a régi el volt törve és csak szigszalagozva volt, ülés kivan szakadva..
Egyszóval rám szakadt az istennyila...
De szerencsére a blokkban a füstölésen kívül már mindent megoldottunk, nemsoká jön a kormány is remélhetőleg máma, el lesz véve festetni a tank meg majd a kerekek és a váz is első tárcsa féket is veszek rálya, meg elviszem a szerelő barátomhoz és ő megmondja hogy elektronikai baja van a gépezetnek vagy az önindítója szar, meg megcsinálja benne a dolgokat.
Aztán remélem tudok is vele motorozni még ebben az évben..
Urána eladom és olyat veszek amivel nem lesz gond...
kb azonos korú/állapotú 600as sem drágább mint egy 125ös
tuning meg többnyire visszaüt, végül drágább lesz mint a csere lett volna.
még pár év és olcsó lesz az xr400 is pár éve a drz-ket is aranyáron mérték, most meg szinte dobálják az ember után
Szia!
Mindössze annyit hallottam hogy a honda alapból csinált a 125 -ösböl tuning változatot,ami állitólag szinte minden tekintetben ugyanaz mint az alapgép,csak 200 as henger van rajt,én egy komplett 200 as blokkot vettem bele,igy marad egy tartalék 125 ös blokkom,sajnos nekem is kevés a lovém az is a családra megy el igy én se tehetem meg hogy a hobbimra több százezret költsek,az álmom a 400 as xr,a remény hal meg utoljára!
mert ha azt mondom okos vagyok akkor mindenki azt hiszi hogy nagy az arcom....
kiderült egyik munkatársam napi 2x minimum elsétál egy honda szalon mellett, aztán észrevettem hogy kiszakadt az első főfékhenger porvédője
így megúszom futkosás nélkül az alkatrészellátást
nekem is act evo van és nekem is jó
szervizkönyv szerint is 10w40 0 fok alat, 20w 50 0fok felett.
ha oroszországba laknék akkor valszeg 10w40el járnék...
egyebkent akönyve 10W40et ir de nekem az hignak bizonyult nagyon...ette is egy picit ezáltal füstölt is egy picit igy aztán a 10W-s olajat amiben volt 25kmer lecseréltem a 20W-sre!
jó az a gumma,majd nekem is kell tavasz fele cserélni,bár még fogja a terepet,nem az igazi már
szerintem 20w50et tegyél bele,én is azt tettem,csak az a gyárija... 0fok alá mond hígabbat,de gondolom nem fogod -10fokba használni, ha meg esetleg fagyba előszeded,mint én is,akkor is 1-2perc alatt belemegszik olaj annyira,hogy elég híg lesz... vagy alapból olyan helyen kell tárolni ahol nincs fagy
szerintem se erölesd ezt a tuning témát, csináld meg ami nem jó rajta,aztán motorozgass vele,aztán ha tudod cseréld nagyobbra.
mi a baj vele amugy?mennyiért vetted?
szerintem sem éri meg tuningolni!Biztosan nem lenne tartos az erösebb igénybevétel miatt,annyi lovacskát nem tudsz sztem kihozni belöle amennyit már jócskán megérzel!az alegtisztább amit mondtál sztem!1szezont lefutni vele rendberakni és elpasszolni és venni egy másikat,erösebbet!
Előre is köszi Kori !
Egyébként sok sikert, egyszer úgy is összejön az álmod ne add fel !
Elmentünk ebbe a kis faluba bátyámmal és úgy döntöttünk hogy csak a boxot adjuk oda, mert hogy sok munka lesz még vele mert dadogott meg ha oldalra töltötted le ált, az önindítóra azt mondta hogy jó de mikor ki akartuk próbálni nem működött(szerintem csak vezetékelési hiba van ott), , egy pár helyen tank is horpadt meg oldal idomok kakik , a hátsó kerékről "eltűnt" a zégergyűrű úgyhogy egy csöppet lötyög a lánckerék, picit füstöl is, meg új gázkar mert a régi el volt törve és csak szigszalagozva volt, ülés kivan szakadva..
Egyszóval rám szakadt az istennyila...
De szerencsére a blokkban a füstölésen kívül már mindent megoldottunk, nemsoká jön a kormány is remélhetőleg máma, el lesz véve festetni a tank meg majd a kerekek és a váz is első tárcsa féket is veszek rálya, meg elviszem a szerelő barátomhoz és ő megmondja hogy elektronikai baja van a gépezetnek vagy az önindítója szar, meg megcsinálja benne a dolgokat.
Aztán remélem tudok is vele motorozni még ebben az évben..
Urána eladom és olyat veszek amivel nem lesz gond...
tuning meg többnyire visszaüt, végül drágább lesz mint a csere lett volna.
még pár év és olcsó lesz az xr400 is pár éve a drz-ket is aranyáron mérték, most meg szinte dobálják az ember után
Mindössze annyit hallottam hogy a honda alapból csinált a 125 -ösböl tuning változatot,ami állitólag szinte minden tekintetben ugyanaz mint az alapgép,csak 200 as henger van rajt,én egy komplett 200 as blokkot vettem bele,igy marad egy tartalék 125 ös blokkom,sajnos nekem is kevés a lovém az is a családra megy el igy én se tehetem meg hogy a hobbimra több százezret költsek,az álmom a 400 as xr,a remény hal meg utoljára!
kiderült egyik munkatársam napi 2x minimum elsétál egy honda szalon mellett, aztán észrevettem hogy kiszakadt az első főfékhenger porvédője
így megúszom futkosás nélkül az alkatrészellátást
de csak azért mert nagyon ügyes vagyok
szervizkönyv szerint is 10w40 0 fok alat, 20w 50 0fok felett.
ha oroszországba laknék akkor valszeg 10w40el járnék...
szerintem 20w50et tegyél bele,én is azt tettem,csak az a gyárija... 0fok alá mond hígabbat,de gondolom nem fogod -10fokba használni, ha meg esetleg fagyba előszeded,mint én is,akkor is 1-2perc alatt belemegszik olaj annyira,hogy elég híg lesz... vagy alapból olyan helyen kell tárolni ahol nincs fagy
mi a baj vele amugy?mennyiért vetted?
az az alkatrészes oldalt tudnád linkelni? melóhelyi gépen mincs könyvjelzője aztán próbálnék ezt-azt nyomtatni
köszi!