ilyen időben csak az agyam jár,a motor nem.
most a terv hogy a segédvázat megemelem5cm-rel és leröviditem.
kap egy xr tankot+ülést,meg esetleg egy xr tárcsafékes hátsó futomüvet 18"-os kerékkel.
ez februárig belefér
Fonokom vett egy p 21 es pannoniat restauralasra es krossz gumik vannak rajta,zsir ujak!adja isten hogy 17colos legyen mert akkor odaadja ingyen mind a kettot,neki nem kell
most nézem a szerviz könyvbe,hogy gyárilag 18as a hátsó felni az XR be? mert nekem vmi DID erősített felnik vannak,de az 17es hátul
amugy az az XR amit linkeltetek,2kilóér simán jó biznisz,főleg ha felvan újitva
Nekik jar..de kivancsi lennek kozulunk valaki nem dolgozna,nem csinalna semmit csak eloskodne mint egy parazita,hanyan kapnank meg ezeket a "járo juttatasokat"!na mindegy is...csirajaban kellett volna ezt elfolytani
KÁOSZ gépe egyértelműen jobb állapotban van/volt.Az első képen lévő motor olyan 5-6 évvel lehet fiatalabb.Nem tudom feltűnt e valakinek,hogy a váltókar hegesztve van!
Rátapintottál a lényegre.Van köztük jó ember,de sajnos kevés.Az igazi "népek" az oláh cigányok.Magyarul a késes nép.Ahogy a magyarok között is van paraszt és nem a földműves fajtából.Elég szomorú,hogy elég sok helyen(Balaton déli fele) a zsáktelepülésből apák anyák és pályakezdő fiatalok járnak a multikhoz se pénzért dolgozni.Ők meg kényelmesen csak felveszik azt "ami jár nekik".
En azzal kezdenem a csontozosdit aki hagyta!tudod egy cimboram szavait ideznem: tegyuk fel van 300darab szöged es ebbol csak 30db hasznalhato!en nem valogatnek,kibasznam mindet a kukaba! van koztuk becsuletes nem vitatom...de igen keves!engem is karositottak mar meg,ezert sem szeretem oket meg azert sem amit csinalnak
most a terv hogy a segédvázat megemelem5cm-rel és leröviditem.
kap egy xr tankot+ülést,meg esetleg egy xr tárcsafékes hátsó futomüvet 18"-os kerékkel.
ez februárig belefér