amugy te mikor nézted ezt a motort? én Tabról vettem,egy 30év körüli sráctól.amikor elmentünk apámmal a motorér,és felkötöttük a motort a futóra,láttam rajta,meg monta is,hogy nagyon nehéz pillanat ez számára.
Igen rendszámos.
Adtam érte egy patent '83-as XLV 750R-t és egy agyig szétszedett KTM MX 500 2T-t.
Kicsit túláraztam,mert a KTM-re már elkezdtem költögetni,de szerelem volt első látásra
Már régóta pettingeltünk a sráccal mert még a Gilera-t akartuk elbótolni csak akkor nem tudtunk megegyezni.Amúgy jó srác.eszméletlen szépen rendben tartotta a vasat(szerelő a lelkiismeretes fajtából)
Itt az XLV a transzfogaras túloldaláról (akkor a nap képe lett
blokkba bele kellett nyulni, de olyan 50ből rendberaktam,és most frissen fúrt, uj prox dugoszett, új szelepszár szimeringek,új kipuff szelepek, minden szelep szépen becsiszolva,kapott uj gyertyát,olaj olajszűrőt.ugy voltam vele,hogyha monnyuk egy láncszettet kell cserélni rajta,mert az szar,akkor már majnem ott vagyok,mint ezzel,meg igy tanultam is belőle sokat,hogy én raktam össze,szeretem tudni ,hogy mi van alattam... amugy is gépészmérnök leszek olyan kompresszió van benne,hogy rálehet állni a berugókarra
sziasztok
remélem tud valaki segíteni
lenne egy olyan kérdésem hogy a gyári xr600-nak(1994-es)
mekkora átmérőjű a szeleptányér
szívó meg a kipufogó
előre is köszönöm
nah akkor mégse olyan tökéletes az a motor 200ért,mint amiennek tünik,oda kell figyelni.
én ősszel amikor vettem xr-t, ugy voltam vele,hogy megnéztem 1et, kivülről fullos volt,idomok,futómű,fékek,láncszett gumik minden fasza volt rajta,a blockhoz hozzá kellett nyúlni,50ből rendbevágtam,és most 260ból van egy xr 600am,ami kivül belül rendbe van.és sokat tanultam belőle,magamnak csináltam mindent, a szelepek becsiszolásától kezdve a vezérlés belövése,szelephézag állitás meg minden.
köszi stangli a véleményt mindenki nevében.
fiamhoz:
azért vettem az ötletet az xr futomühöz mert 18-as gumi terem mindenhol,ráadásul a lengéscsillapito is jobb+a villa is hoszabb.
használhatóbb lenne vele és nem is kell modositanom semmit,csak a féknek kell egy tartókonzol a bokámhoz a vázra.
üdv mindenkinek.én megnéztem már személyesen azt az xr-t amit a srác 200ért hirdet.én még annyit sem adnék érte.de ez az én véleményem.gumik ,láncszett kuka rajta.jól láttad hogy a váltókar hegesztve van.meg is kérdeztem tőle hogy miért.azt mondta hogy ő nem vesz bele tengelyt inkább lehegeszti.fasza gyerek vagy mondom.vagy 10 percig rugdalta míg beindult,és akkor is volt a blokkban egy erős kopogó hang.ő azt mondta szelephézagot kell rajta állítani de mélyebbről jött.hülyén hangzik de én olyasmi hangnak hallottam mintha kezdődő hajtókaros lenne.de ez megint csak az én véleményem.ja és a hátsó központi telóból teljesen elment a gáz,mert rossz csavart vett ki a gyerek.megnyomod 1 szer és 10 et rugózik.ennek a felújítása is és a töltes kb 5-30000ft .én sopronból mentem aznap 3 motort néztem meg és üres futóval mentem haza 600km után.inkább ne vegyek semmit és bukjak 20 ezret,mint vegyek egy roncsot és ráköltsem a gatyámat.hozzáteszem mint mondtam ezek a saját véleményeim.üdv
amugy van egy 118 tagu D.I.D. vezérmüláncom.
az enyémböl vettem ki de csere közben rájöttem hogy felesleges volt a csere.tökéletes állapotban van.
csapok jók,és cseppet sem nyulott.
ha kell valakinek akkor ingyen odaadom,mert sajnálom kidobni,de nekem nem kell,mert kicseréltem az ujra.
ha valakinek nagy szüksége van már a cserére,az szoljon nyugodtan.
amugy ez az 5 szem széles.
Adtam érte egy patent '83-as XLV 750R-t és egy agyig szétszedett KTM MX 500 2T-t.
Kicsit túláraztam,mert a KTM-re már elkezdtem költögetni,de szerelem volt első látásra
Már régóta pettingeltünk a sráccal mert még a Gilera-t akartuk elbótolni csak akkor nem tudtunk megegyezni.Amúgy jó srác.eszméletlen szépen rendben tartotta a vasat(szerelő a lelkiismeretes fajtából)
Itt az XLV a transzfogaras túloldaláról (akkor a nap képe lett
többet tutti nem
amugy igazad van.hol a realizmus?
Nem nagyképűsködni akarok de ez egy kotufészek
boldorkukacfreemailponthu
remélem tud valaki segíteni
lenne egy olyan kérdésem hogy a gyári xr600-nak(1994-es)
mekkora átmérőjű a szeleptányér
szívó meg a kipufogó
előre is köszönöm
én ősszel amikor vettem xr-t, ugy voltam vele,hogy megnéztem 1et, kivülről fullos volt,idomok,futómű,fékek,láncszett gumik minden fasza volt rajta,a blockhoz hozzá kellett nyúlni,50ből rendbevágtam,és most 260ból van egy xr 600am,ami kivül belül rendbe van.és sokat tanultam belőle,magamnak csináltam mindent, a szelepek becsiszolásától kezdve a vezérlés belövése,szelephézag állitás meg minden.
http://sportmotor.hu/motoros_k...
fiamhoz:
azért vettem az ötletet az xr futomühöz mert 18-as gumi terem mindenhol,ráadásul a lengéscsillapito is jobb+a villa is hoszabb.
használhatóbb lenne vele és nem is kell modositanom semmit,csak a féknek kell egy tartókonzol a bokámhoz a vázra.
az enyémböl vettem ki de csere közben rájöttem hogy felesleges volt a csere.tökéletes állapotban van.
csapok jók,és cseppet sem nyulott.
ha kell valakinek akkor ingyen odaadom,mert sajnálom kidobni,de nekem nem kell,mert kicseréltem az ujra.
ha valakinek nagy szüksége van már a cserére,az szoljon nyugodtan.
amugy ez az 5 szem széles.