Az egy olyan kütyü ami 5 voltot csinál max 35 voltból
Ez egy "család" mert van sok kivitel pl a 7812 12 voltot csinál
De vannak más típusok kisebb-nagyobb feszültségekkel áramerősséggel
És van olyan ami szabályozható egy intervallumban
És van olyan ami pl a töltőket vezérli azok már összetettebb ic-k
Stbstb
Gondolom elég ennyi ebben a témában
teljesen mindegy, a 78xx szériához ez kell
de nem biztos hogy meglesz a 12v ha kicsit gyengébb a töltés lehet nem tud majd ennyit, ezért is javasoltam az 5 voltot egyből
az alit azért írtam mert itthon 50ft egy aliról meg 20 szóval van haszon rendesen ezeken a kis biszbaszokon
Sziasztok!
Van egy Xl600-am, 1985-87 közötti lehet. Már szinte mindent megcsináltam rajta, de a szívatójával nem tudom mit kezdjek semmiféle leírást nem találtam a beállítására.
Hideg indítás: 1 hét állás után is, ha a szívatót maxra húzom első fordulatra indul :), majd fokozatosan nyomom vissza a szívatót ahogy melegszik... de ha nem figyelek és a sok szívatótól lefullad utána csak úgy indul, hogy szívató teljesen visszanyomom és rá húzom egy picit a gázt. melegen szintén azonnal indul.
Van erre valami megoldás vagy ez ilyen?
Honda XL600 supermoto szett van benne és a hatóságok által elfogadott kilométer órát szeretnék rá varázsolni. Ha valaki tud segíteni hogy lehet ezt megoldani. Gyári kilométer órám van. Kösz
háznál előtte hívjátok fel feltétlen mert érhetnek meglepetések, kempingek többnyire szarok nincs semmi, vadkemping meg olyan helyen ahol nincs medve
ahol lovak-tehenek téblábolnak szabadon általában nincs medve
mondjuk én tuti a puncban (master) aludnék ;)
de ha sátraztok a kaja ne a sátorban legyen
Sziasztok, Erdélyi endurózás érdekelne valakit?
Akár a most következő hétvégén. Van egy 3 személyes nagyobb Masterem 3 motor biztos belefér, de 5 személyes autó+futó felállás is megoldható ha többen lennénk... szállás háznál, kemping-sátor vagy vadkemping...
Esetleg csatlakoznék ha van még hely valakinél :-)
rivan
akkor nem kell, bár rontani nem fog a helyzeten, annyi az előnye hogy bármelyik szál lehet a + és a - mert a híd csak egyik irányba engedi át, szóval bolondbiztos lesz a dolog
a hűtés nem árt, a mai cuccok elég sok áramot fel tudnak venni, pl a gps áramfelvétele olyan kicsi hogy mélg kézmeleg se volt, bár az tölteni nem tudott
az usb aljzatot érdemes ragasztani is, amúgy a nyákra vigyázz a sok lyuk miatt elég törékeny
én azért vagyok úgy hogy a gazdát nézem először, aztán ha nem szimpatikus a motort meg sem veszem
mondjuk a hondám nekem is lutri volt mert kupectől vettem
A "szar a motor, de próbakörre összegányoljuk, szóval nem lesz észrevehető" kategória győztese:
Az az ostoba paraszt, amelyik a szelepszárszimeringes motort úgy kókányolta meg, hogy nemes egyszerűséggel ledugózta a hengerfejbe menő olajjáratot...
Tehat megmerem -mondjuk az elso lampanal - hogy egyen vagy valtoaram folyik-e rajta. Amenyiben valtoaram akkor a kep alapjan kell bekossem. Jol ertettem?
Ez egy "család" mert van sok kivitel pl a 7812 12 voltot csinál
De vannak más típusok kisebb-nagyobb feszültségekkel áramerősséggel
És van olyan ami szabályozható egy intervallumban
És van olyan ami pl a töltőket vezérli azok már összetettebb ic-k
Stbstb
Gondolom elég ennyi ebben a témában