Sziasztok.
Első olajcserém előtt állok az Xr-el.
Találtam egy jó kis videót amit úgy gondolok hogy jó is.
Kérdésem az lenne hogy ti le szoktátok húzni a gyári nyomatékkal a csavarokat?
Mert én kicsit fo..ok hogy ne hogy el szakadjon a csavar ami sztem gyári..
Ti hogy szoktátok??
A videó: http://youtu.be/9bCD-ZR53FQ
Üdv. Lenne egy xl 600 rm (pd04) és a karburátorba szeretnék vásárolni membránt, valaki tud nekem segíteni hol kapok vagy egy linket küldeni. ? Xl 500 éval egyezik esetleg ? Ha jól tudom ez a membrán tud alapjárati problémákat okozni ! ? Válaszokat előre is köszönöm !!
Van egy xl 200 asom ami tolásra indul, de az önindító nem tudja rendesen megforgatni a motort, mintha minden fél fordulatnál elakadna.
Az önindító "elvileg" jó mert egy önindító szerelőhöz elvittem. Rossz szelephézaggal vagy valami okozhat ilyen hibát vagy merre keressem a hiba forrását? Akksi amivel indítottam az egy nagy autóakksi volt ami fel volt töltve.
gyertya fasza?
régen annyit szoptam ezekel a hamis ngk gyertyákkal
utána a hondától hozattam denso gyertyát (szerintem inkább a megbízható hely számít mint a márka) utána 1-2 rúgásra indulj jó volt az alapjárat egyből nem böffent le stbstb
előtte beindult pöffent kettőt utána leállt 5 perc rugdosás ismét pöffent párat és leált, ha végre beindult utána össze-vissza alapjárat volt amíg nem melegedett be
Tudsz példát is mondani, h mi a tünete a kevés a normál és a sok üzemanyagnak? Gondolom színekről beszélünk. Ha jól emlékszem a normál az őzbarna.. a sok pedig a fekete.
Köszi :-)
A nincs jól beállítva itt most azt jelenti,hogy kevés üzemanyagot kap a motor.Mivel ez egy léghűtéses motor így magasabb az üzemi hőfoka és ez miatt a benzin hűtő hatásának is nagy szerepe van.A biztonság kedvéért nézz egy gyertyaképet,hogy milyen színűre ég ki a gyertya az sokat elárul arról,hogy jól van e beállítva a karbi.
Szia!
Az én Honda XL600r mocimban 47xxx km van. Hallottam már hírét ennek a gátrepedéses dolognak. Mit értesz azalatt, hogy "nincs jól beállítva" és hol lehet beállíttatni és milyen gyakran van szükség erre? Mik a tünetei a rossz beállításnak? Én kb 2000 km-t mentem eddig vele. Sokáig állt egy szobában. Én kb 80-90 es tempóval motorozgattam vele. Könnyen indul szépen megy jól húz és 4,7 körüli fogyasztás mértem. Nem füstöl és egy év alatt e 2000 km en egy gramm olajat sem evett.
Előre is köszönöm: zooi
Sziasztok!
Kicseréltem a gumiömítést a láncfeszítő tengelyen. Kicsit szívás volt mert ki kellett billenteni a blokkot és még így sem jött le a szelepfedél csak előre billentettem. Miután kicseréltem a gumitömítést visszatettem a csapot kicseréltem a szelepdekli tömítést és visszahúztam a csavarokat. A szelephézag elment mivel a régi tömítés picit mintha vastagabb lett volna és még pasztázva is volt. Tömítőmasszát nem tettem a tömítésre mikor visszatettem mert gondolom nem azért találták ki így a tömítést fémből valami bevonattal, hogy még + pasztát is kelljen rátenni. A szívó szelephézag a leírás szerint 0,05 a kipufogó 0,10.
Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata szívesen venném :-)
Üdv:zooi
Az xl600r egy régebbi kiadás,kicsit forgósabb a motorja a rövidebb lökethossz miatt.A súlya is könnyebb a blokk öntvények és a deknik,szelepfedél magnéziumból készültek ami könnyebb mint az alu.A futóműve kissé puritán.Az xl 600rm az a domi elődje,jóval masszivabb és kb 15-20 kg al nehezebb mint a régi xl600r .Amúgy mindkettőnek a rákfenéje a dupla karburátor,ami ha nincs jól beállítva gátrepedéshez juttatja a hengerfejet.
Üdv!
Van itt olyan aki ment már XL600R ÉS RM típussal?
Külömbségekre lennék kíváncsi.
Leginkább kezelhetőség és súly érdekelne.
Évekkel ezelőtt mentem mindkettővel és úgy emlékszem az R típus jóval könyebb és stabilabb volt.
Első olajcserém előtt állok az Xr-el.
Találtam egy jó kis videót amit úgy gondolok hogy jó is.
Kérdésem az lenne hogy ti le szoktátok húzni a gyári nyomatékkal a csavarokat?
Mert én kicsit fo..ok hogy ne hogy el szakadjon a csavar ami sztem gyári..
Ti hogy szoktátok??
A videó:
http://youtu.be/9bCD-ZR53FQ
Van egy xl 200 asom ami tolásra indul, de az önindító nem tudja rendesen megforgatni a motort, mintha minden fél fordulatnál elakadna.
Az önindító "elvileg" jó mert egy önindító szerelőhöz elvittem. Rossz szelephézaggal vagy valami okozhat ilyen hibát vagy merre keressem a hiba forrását? Akksi amivel indítottam az egy nagy autóakksi volt ami fel volt töltve.
régen annyit szoptam ezekel a hamis ngk gyertyákkal
utána a hondától hozattam denso gyertyát (szerintem inkább a megbízható hely számít mint a márka) utána 1-2 rúgásra indulj jó volt az alapjárat egyből nem böffent le stbstb
előtte beindult pöffent kettőt utána leállt 5 perc rugdosás ismét pöffent párat és leált, ha végre beindult utána össze-vissza alapjárat volt amíg nem melegedett be
http://www.origo.hu/motorrevu/...
itt elég jól részletezik a dolgot
Köszi :-)
Az én Honda XL600r mocimban 47xxx km van. Hallottam már hírét ennek a gátrepedéses dolognak. Mit értesz azalatt, hogy "nincs jól beállítva" és hol lehet beállíttatni és milyen gyakran van szükség erre? Mik a tünetei a rossz beállításnak? Én kb 2000 km-t mentem eddig vele. Sokáig állt egy szobában. Én kb 80-90 es tempóval motorozgattam vele. Könnyen indul szépen megy jól húz és 4,7 körüli fogyasztás mértem. Nem füstöl és egy év alatt e 2000 km en egy gramm olajat sem evett.
Előre is köszönöm: zooi
Kicseréltem a gumiömítést a láncfeszítő tengelyen. Kicsit szívás volt mert ki kellett billenteni a blokkot és még így sem jött le a szelepfedél csak előre billentettem. Miután kicseréltem a gumitömítést visszatettem a csapot kicseréltem a szelepdekli tömítést és visszahúztam a csavarokat. A szelephézag elment mivel a régi tömítés picit mintha vastagabb lett volna és még pasztázva is volt. Tömítőmasszát nem tettem a tömítésre mikor visszatettem mert gondolom nem azért találták ki így a tömítést fémből valami bevonattal, hogy még + pasztát is kelljen rátenni. A szívó szelephézag a leírás szerint 0,05 a kipufogó 0,10.
Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata szívesen venném :-)
Üdv:zooi
Van itt olyan aki ment már XL600R ÉS RM típussal?
Külömbségekre lennék kíváncsi.
Leginkább kezelhetőség és súly érdekelne.
Évekkel ezelőtt mentem mindkettővel és úgy emlékszem az R típus jóval könyebb és stabilabb volt.