Nekem ezek megvannak amit leírtál blokkban de nx 650 Ben illetve így most 665ccm plusz egy mikuni hsr42 de ha ujra építenék csakis xl600 r blokk domi 1 karbis hengerfej és bele minden földi jó abban biztos vagyok hogy többet adna mint egy sárnehéz önindítós blokk
Hali, egy hasonlót szeretnék összedobni: http://www.thumpertalk.com/top...
Csak én egy xl 600rmg blokkra gondoltam, mindenképpen emelt kompresszióarányt akarok elérni, nem túlságosan mivel ezek a dupla karbis hengerfejek szeretnek szétrepedni a túl magas kompressziótól.10.5:1-11:1 re gondoltam. Az xl rmg 97*80 bore*stroke, a hengert kicserélném egy xl 600r hengerre, keresek hozzá egy xr650l dugót, xl 600rmg dupla karbis hengerfej, esetleg egy xr 600 vez tengely szelepfedéllel és lánckerékkel. Ha nem találok xr 600 vez tengelyt akkor inkább ebayrol a stage 1 xr 600 hotcam. Szelepekhez és rugókhoz egyenlőre nem nyúlnék.
akkor ez lehetett a hiba
piros 2t csak honda lehet......aztán mégsem 2t volt......
annyira nem néztem de mindig is abban a tudatban voltam hogy a rambó hondával vadul
Sziasztok.
Honda XL600 LM-hez nem tud valaki kilóméter kihajtást vagy csak a benne lévő fogaskerék is elég lenne, mert az enyémből hiányzik, már így vettem és nem találtam bele neten sem :-(
Rambó egy xt 250 el ment, John connor a terminátorból pedig egy xr100-al.( Mind a 2 motor 4ütemű mégis 2ütemű motorhang van bevágva a filmek alá)
Akinek van Honda xl 600 l, lm, rm, rmg motorblokkja kábelköteggel együtt eladó az írjon (az önindítós és berúgós dupla karbis rfvc léghűtéses motorblokk). Érdekelhet dominátor vagy fmx blokk is, önindítós és berúgós előnyben. Érdekelhet xr 600 vez tengely, szelepfedél 1990 től.
Ide is írhatsz: dani9989@gmail.com
azért a lipka a kis wr-el majdnem minden képen rajta van
nekem ezek is nagyon bejönnek, de nem csábulok el inkább ténéré lesz a nyugdíjas motorom, a nem túl távoli jövőben
...és még: tavaly augusztusban vizsgázott, kapott új akkut. TKC80 gumik vannak rajta 1600 km-el, ahogy a láncszettben is ennyi van.
Természetesen a kompressziót meg lehet mérni, de Kanyar mester is igazolja a dolgot.
Mivel az elmúlt 3 évben 1600km.-rt ment eladnám az XL-emet. 1987-es, gyári nagytankos LM változat, tömlőnélküli gumikkal. Berugós és önindítós.
3 éve Kanyar Mester felújította a blokkját Wössner kovácsolt dugattyú került bele, hibátlan repedésmentes hengerfej, új szelepekkel, új láncal.
Mivel eredeti állapotú jövőre mehet oldtimer vizsgára! Éppen ezért nem mindenáron eladó és szeretném ha olyan venné meg akinek ez így tetszik és vigyáz majd rá!
Alku-csere nincs, ár 400.000 ft.
Csak én egy xl 600rmg blokkra gondoltam, mindenképpen emelt kompresszióarányt akarok elérni, nem túlságosan mivel ezek a dupla karbis hengerfejek szeretnek szétrepedni a túl magas kompressziótól.10.5:1-11:1 re gondoltam. Az xl rmg 97*80 bore*stroke, a hengert kicserélném egy xl 600r hengerre, keresek hozzá egy xr650l dugót, xl 600rmg dupla karbis hengerfej, esetleg egy xr 600 vez tengely szelepfedéllel és lánckerékkel. Ha nem találok xr 600 vez tengelyt akkor inkább ebayrol a stage 1 xr 600 hotcam. Szelepekhez és rugókhoz egyenlőre nem nyúlnék.
piros 2t csak honda lehet......aztán mégsem 2t volt......
annyira nem néztem de mindig is abban a tudatban voltam hogy a rambó hondával vadul
Honda XL600 LM-hez nem tud valaki kilóméter kihajtást vagy csak a benne lévő fogaskerék is elég lenne, mert az enyémből hiányzik, már így vettem és nem találtam bele neten sem :-(
Akinek van Honda xl 600 l, lm, rm, rmg motorblokkja kábelköteggel együtt eladó az írjon (az önindítós és berúgós dupla karbis rfvc léghűtéses motorblokk). Érdekelhet dominátor vagy fmx blokk is, önindítós és berúgós előnyben. Érdekelhet xr 600 vez tengely, szelepfedél 1990 től.
Ide is írhatsz: dani9989@gmail.com
biro.gabor82@freemail.hu
nekem ezek is nagyon bejönnek, de nem csábulok el inkább ténéré lesz a nyugdíjas motorom, a nem túl távoli jövőben
Természetesen a kompressziót meg lehet mérni, de Kanyar mester is igazolja a dolgot.
Mivel az elmúlt 3 évben 1600km.-rt ment eladnám az XL-emet. 1987-es, gyári nagytankos LM változat, tömlőnélküli gumikkal. Berugós és önindítós.
3 éve Kanyar Mester felújította a blokkját Wössner kovácsolt dugattyú került bele, hibátlan repedésmentes hengerfej, új szelepekkel, új láncal.
Mivel eredeti állapotú jövőre mehet oldtimer vizsgára! Éppen ezért nem mindenáron eladó és szeretném ha olyan venné meg akinek ez így tetszik és vigyáz majd rá!
Alku-csere nincs, ár 400.000 ft.
http://onroad.hu/2012/08/24/teszt-bmw-g650gs-sertao-es-yamaha-xt660z-tenere-osszehasonlitas/3/
http://onroad.hu/2013/03/16/royal-flush-avagy-honda-nagy-turaenduroinak-harom-evtizede/