Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NEM!
Xr 600 r gyari pufo valakinek elado ?? 30/2074994
Üdv. Honda xl 500 indításához szükéges az akumlátor vagy nem ? Válaszokat előre is köszönöm !!
Akkor lényeg hogy max 200ért minél jobban egyben legyen.
Sziasztok.Xr tulaj lettem
Kèrdèsem a szivatókar a karbinál lennt vagy fennt legyen hideg inditásnál.
Estleg valami használati leírás valahonnèt letölthető???
pl ez egész jól néz ki: http://www.kepesmotor.hu/honda...
Nagyon biztatóak a képek Látszik,hogy meg volt kímélve
az a baj hogy ha egy 100 ezres motorra ráköltesz 300 pénzt akkor se ér majd többet mint 200
a honda alapvetően egy elég csendes motor, szóval ha valami zörög benne az biztos nem jó
ha nem zörög nem füstöl és nem lóg a futómű nagy baj nem lehet
Üdv
XL600R önindító nélküli típusban gondolkodok.(600ccm papír nélkül hobbi célra)
Van ennél könnyebb a piacon azonos ár kategóriába ?
Kb mennyit érdemes érte adni?
Esetleg leharcolt olajcsipegetőset megvenni olcsón és rendbe tenni?
Mire figyeljek vásárláskor,hogy a nagy bajokat elkerüljem ?

http://www.kepesmotor.hu/honda...
épp nézem a domi klubban árulják a volt kis hondám, elég sűrűn cserél gazdát
hááát szerintem az xl 500 as 14/50 es áttételell tuti nem megy 135 öt.Mérd be gps el meg fogsz lepődni.
Ha ennyit nem is de 400 felé nem lenne olyan rossz vétel.
Én az XL 500-asnál 14/50-est használok 6000rpm=135-140km/h a max kb
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_350_s_ritka_darab-9964767 ez már fasza! Még is ér ennyit
Jó volt az XR-nél is. 15-42; 90-nél teszem a 3 mat :D de még nem szabályoz. Persze ezt csak ritkán kapja.
hello. XR400-nál a henger/dugattyú olajzása hogy van megoldva? Jól látom hogy bemegy az olaj a főtengelybe és kinyomja az olajat a hajtókar mellett és azt fröcsköli rá a dugattyúra alulról?
Nálam a dominátornál jól működött a kalkulátor.
Pl már a lánc hossz sem egyezik
Vettem egy 120 szemest és 8 szem ment a levesbe
Gumi méret is csalós
Meg ez a 7 ezres fordulatszám se tiszta szerintem nem pörög ennyit. Az már a huskynal is elég sok volt tartósan
Ne mond már,hogy nem tudod használni????Van felül 3 fehér üres rublika az elsőnél kiválasztod a keresett motort (Ktm)a 2. nál a köbcentit(640) a 3.nál meg a tipus megjelölést (lc4E 01-03 ) aztán rányomsz a load gearing ra.Az alatta lévő szines rublikákba tudod változtatni az adatokat.
Ezt a szart sosem tudtam hogy kell használni
Mondjuk fingom sincs milyen fordulatszám az ami nekem megfelelő mert nincs mérő rajta
De 100 tól gyorsabban nem szoktam menni
Ha egyedül vagyok és nincs forgalom akkor 70 80 között. Amúgy meg 90-100 ahogy a helyzet megkívánja
Nem akarlak elkeseríteni de szerintem a 16:48 még kevés lesz utcára mert azzal 7000 es fordulaton 135 lesz a vége
Itt a kalkulátor számolgass: http://www.gearingcommander.com/
15:48 kettesben bárhol felmegy itt a homoki dombok között van azért közel 45 fokos is
Túrázni meg 16:18 remélem jó lesz...
Mert a 15-ös elsővel olyan 80 lett a vége emberi fordulaton, persze menne jobban de azért többszáz km aszfalt nem jó maximum fordulaton
Erdélyi kisgépesre meg ha még mindig gyors van 14-es első is, de szerintem elég jó lesz a 15 mert nem akarok sok szopóba bemenni, ahhoz nehéz az lc4
Na milyen áttétel került rá?
Azért az a 620 as dr350 még mindig visz mindent.... És az is külföldi papiros
Mondjuk ha 0 km-es lenne adnék érte annyit
Hoki motornak meg az asszonynak jó lenne.
Bár egyenlőre ezt a nagyon fasza lc4-et egy ideig megtartom, nagyon ütős áttételt csináltam neki
Hello!
Van valakinek jó állapotú Dominator felnije? 21x1.85 Át akarom fűzni az XR-t.