jó szar ezt kisakkozni
de az biztos hogy a 108 rövid lesz 2 fog kb 1 csap lesz mínuszba amivel nem lehet igazán mit kezdeni
nemrég jártam így hogy a 16:38 helyett 15:48 lett rászámoltam 10 csapot aztán abból 6 a fiókban van
így totál a minimumon van a feszítő de ha csak 4 csapot vágok le akkor meg a maximumon lett volna
szóval inkább legyen hosszabb és lehet utána kiszedni szemet
Gyertya fasza?
Régen vért izzadtam mire brindult az xr4 3 helyről vettem gyertyát mind a 3 szar volt
Utána lett egy jó és avval indult jól jó volt az alapjárat stbstb
A szar gyertyával meg beindult utána rögtön le is állt és negyed óra rugdosás után indult újra
Ha véletlenül nem állt le az első 2 másodpercben akkor egyenletlen alapjárat össze vissza járt amíg hideg volt
Utána egész nap jól indult és jól ment
Továbbra sem indul a motor .lehet esetleg szelep hiba ?? Hézag van bár picit nagy.szivatóval csak durrog .szivató vissza beindul de szinte azonnal le is áll.vagy valami hengerfej hiba?
A hengerfejet nem kell levenni csak a szelepfedelet.Viszont a blokkot érdemes kivenni a vázból vagy kibuktatni oldalra mert különben nem jön le a szelepfedél.
Köszi szépen..én is erre gyanakodtam, mert ha valami kopás miatt kopog akkor megállás nélkül hallani kéne. Vezérmű lánc cseréhez lekell venni a hengerfejet vagy ki lehet bogarászni anélkül is? Kell a lánckerekeket is cserélni? Köszi és üdv: Zoli
Sziasztok! Még egy kérdés..Honda XL600r -nál hideg motornál kb. 2 percig amíg be nem melegszik hallható a fordulatszám függvényében egy kopogó hang, ami ráadásul csak néha néha jelentkezik. Ezt úgy értem, hogy néha elhalkul néha hallható. A bemelegedés után és motorozás közben nem jelentkezik. Én kb 200 km-t mentem eddig vele. Könnyen indul nem eszi az olajat és szelep állítás is volt rajta. Lehetséges valamelyik segédhimba átmeneti kopogása? Van valakinek ötlete?
Az enyémen 14-45 108 szemes lánccal,és a feszítő majdnem teljesen hátul van.
de az biztos hogy a 108 rövid lesz 2 fog kb 1 csap lesz mínuszba amivel nem lehet igazán mit kezdeni
nemrég jártam így hogy a 16:38 helyett 15:48 lett rászámoltam 10 csapot aztán abból 6 a fiókban van
így totál a minimumon van a feszítő de ha csak 4 csapot vágok le akkor meg a maximumon lett volna
szóval inkább legyen hosszabb és lehet utána kiszedni szemet
XR 400-hoz keresek használt Mikuni TM 36-os karburátort. Tud valaki ilyet, vagy esetleg hol érdemes keresni?
Köszi!
Fehér-kékes fehér a jó
Ha már sárgás akkor gyenge
Régen vért izzadtam mire brindult az xr4 3 helyről vettem gyertyát mind a 3 szar volt
Utána lett egy jó és avval indult jól jó volt az alapjárat stbstb
A szar gyertyával meg beindult utána rögtön le is állt és negyed óra rugdosás után indult újra
Ha véletlenül nem állt le az első 2 másodpercben akkor egyenletlen alapjárat össze vissza járt amíg hideg volt
Utána egész nap jól indult és jól ment