Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem 14/45 akkor jo a 108 as. Akkor a 15/45 is jonak kell lenni☺
Nem lesz rövid!'88-'89 évjáratra ez a gyári áttétel 108 csapos lánccal...
Az enyémen 14-45 108 szemes lánccal,és a feszítő majdnem teljesen hátul van.
eladó dominátor sm szett, 0km-es pilot power gumikkal, tárcsákkal stb. 90e ft. vodafone5532871
eladó dominátor sm szett, 0km-es pilot power gumikkal, tárcsákkal stb. 90e ft.
Köszi
jó szar ezt kisakkozni
de az biztos hogy a 108 rövid lesz 2 fog kb 1 csap lesz mínuszba amivel nem lehet igazán mit kezdeni
nemrég jártam így hogy a 16:38 helyett 15:48 lett rászámoltam 10 csapot aztán abból 6 a fiókban van
így totál a minimumon van a feszítő de ha csak 4 csapot vágok le akkor meg a maximumon lett volna
szóval inkább legyen hosszabb és lehet utána kiszedni szemet
108-as...
Gyárilag 15/47 áttételhez 110, két foggal kisebbnél szerintem elég a 108-as.
Csà. Egy kérdésem volna nx 650 van szó. Lànchajtàs 15/45 lànckerékre hàny szemes lànc kell?108 vagy 110. 1992 évjàrat.
Szikra? Kék!
Sziasztok! 520 láncot keresek o gyűrűst,valaki nem tud eladót?
Sziasztok!
XR 400-hoz keresek használt Mikuni TM 36-os karburátort. Tud valaki ilyet, vagy esetleg hol érdemes keresni?
Köszi!
Szine milyen?
Fehér-kékes fehér a jó
Ha már sárgás akkor gyenge
Fogalmam sincs.
Az lehet hogy van szikra,de nem elég. Mekkora az ellenállása a gerjesztő tekercsnek?
Stabil szikra van bár a régi gyertyával is az volt.
Gyertya fasza?
Régen vért izzadtam mire brindult az xr4 3 helyről vettem gyertyát mind a 3 szar volt
Utána lett egy jó és avval indult jól jó volt az alapjárat stbstb
A szar gyertyával meg beindult utána rögtön le is állt és negyed óra rugdosás után indult újra
Ha véletlenül nem állt le az első 2 másodpercben akkor egyenletlen alapjárat össze vissza járt amíg hideg volt
Utána egész nap jól indult és jól ment
XR400-hoz (talán jó hozzá az XR600-é is) nincs valakinek KM óra meghajtó csiga?
Továbbra sem indul a motor .lehet esetleg szelep hiba ?? Hézag van bár picit nagy.szivatóval csak durrog .szivató vissza beindul de szinte azonnal le is áll.vagy valami hengerfej hiba?
A hengerfejet nem kell levenni csak a szelepfedelet.Viszont a blokkot érdemes kivenni a vázból vagy kibuktatni oldalra mert különben nem jön le a szelepfedél.
Köszi szépen..én is erre gyanakodtam, mert ha valami kopás miatt kopog akkor megállás nélkül hallani kéne. Vezérmű lánc cseréhez lekell venni a hengerfejet vagy ki lehet bogarászni anélkül is? Kell a lánckerekeket is cserélni? Köszi és üdv: Zoli
Inkább vezérműlánc lesz az.Ha már melegen is zörögni fog akkor azonnal csere.
Teszek már be nektek egy Honda motoros képet, volt egy a csapatban hétvégén
Elnézést, 2000 km-t mentem vele.
Sziasztok! Még egy kérdés..Honda XL600r -nál hideg motornál kb. 2 percig amíg be nem melegszik hallható a fordulatszám függvényében egy kopogó hang, ami ráadásul csak néha néha jelentkezik. Ezt úgy értem, hogy néha elhalkul néha hallható. A bemelegedés után és motorozás közben nem jelentkezik. Én kb 200 km-t mentem eddig vele. Könnyen indul nem eszi az olajat és szelep állítás is volt rajta. Lehetséges valamelyik segédhimba átmeneti kopogása? Van valakinek ötlete?