Elég nehéz leszedni a legcélszerűbb présgéppel,de ha az nem megoldható akkor óvatosan le kell kocogtatni kalapáccsal én úgy már szedtem le de nagy szopás
Lötyögős ,de az nagyon van bent egy kis rugó nem? Lehet eltört :(
Csörög alapjáraton mintha vez lánc lenne,de nemrég cseréltem.
Hogyan tudom szétszedni a vezérműtengely?
Segítségeteket kérném.Van Egy Honda Dominatorom szeretném leszedni az automata dekompresszort mi ennek a menete?
Le tudná nekem írni valaki ?
Másik kérdésem a vezérműtengely pütyke mellet lévő dekompresszor alkatrész üzem szerűen lötyöghet vagy csere?
Valahogy én is parasztvakitásnak itéltem meg a tuningkittet de mivel ingyen volt igy nem érdekelt ha adták ok de ideadták a régi dugót és veztengelyt is neked bevállt a nyitott rendszer nekem még gyári van fenn gratula szép a mocid
Visszatérve az fmx-hez.
Gyári tuning kit nincs.Viszont az van,hogy kitalálták hogy adnak mellé domi vez.tengelyt,meg xr600 túlméretes dugattyút.A dugattyú elvileg 10:1 sűrítést ad,gyakorlatba a domi blokkban ha jól emlékszem alulról súrolja a 9:1-t(legalábbis 100mm átmérőnél).Hajtókar nincs a kit-ben,viszont van fúvóka meg tű.A tű számát most nem tudom,de 50-es alapjárati és 150-es főfúvóka van benne.
Márpedig ez a büdös életben nem lesz 50 lópaci!45 körül megáll.
Az ős domi(88-89)volt 45LE.Utána kapott kisebb karbit,és szekunder levegőrendszert a kipufba.Rögtön 42-43LE-re csökkent.
Az fmx 38LE ha ebbe beletolok egy domi tengelyt,akkor ott vagyok a 43körül,dugattyúval együtt is azt a 44-45-t fogja produkálni.Az fmx-nek a kipufogója is alacsonyabb fordulatra van hangolva,ha már teljesítmény nincs legalább nyomaték legyen.A szek.levegő rendszert le szokták vakolni a hengeren,de a két csatorna ott marad a kipu.csatornától a hengerig,ahova minden kipufogásnál bepréselődik a gáz,és a kipufogás végén az visszalő a szelepek felé,turbulenciát okozva fékezi a kipufogást.Ezzel nem tudsz mit kezdeni,csak ha valahogy levakolod fenn a csatornákat,vagy kicseréled a hengerfejet.És akkor még mindig a 40-es karbi van fenn.Szóval még a 45LE-t is kétkedve írtam.Persze ha bevallanák hogy 100-150ezerért kap a vásárló plusz 4-5 LE-t, a kutya sem venné (vagy vette volna)meg a kit-et.A német EGÜ motorsz csinált 700-as szettet hozzá,és ők adnak meg 55LE-t az átalakítás után.De ők hengerfejet is módosítanak hozzá,és 45-ös karbit raknak rá.
Hiába 30éves tecnika,ha teljseítményt akar valaki növelni ennél sem elég a ráolvasás,meg egy két alkatrész cseréje.
A is rugó is megvan?
Mennyi lenne?
http://www.cmsnl.com/honda-nx6...
7 es számú alkatrészre gondolok
A csörgés okát ennek tulajdonítom remélem úgy lesz..
Csörög alapjáraton mintha vez lánc lenne,de nemrég cseréltem.
Hogyan tudom szétszedni a vezérműtengely?
Köszi
Segítségeteket kérném.Van Egy Honda Dominatorom szeretném leszedni az automata dekompresszort mi ennek a menete?
Le tudná nekem írni valaki ?
Másik kérdésem a vezérműtengely pütyke mellet lévő dekompresszor alkatrész üzem szerűen lötyöghet vagy csere?
Segítséget előre is köszönöm
Üdv
Gyári tuning kit nincs.Viszont az van,hogy kitalálták hogy adnak mellé domi vez.tengelyt,meg xr600 túlméretes dugattyút.A dugattyú elvileg 10:1 sűrítést ad,gyakorlatba a domi blokkban ha jól emlékszem alulról súrolja a 9:1-t(legalábbis 100mm átmérőnél).Hajtókar nincs a kit-ben,viszont van fúvóka meg tű.A tű számát most nem tudom,de 50-es alapjárati és 150-es főfúvóka van benne.
Márpedig ez a büdös életben nem lesz 50 lópaci!45 körül megáll.
Az ős domi(88-89)volt 45LE.Utána kapott kisebb karbit,és szekunder levegőrendszert a kipufba.Rögtön 42-43LE-re csökkent.
Az fmx 38LE ha ebbe beletolok egy domi tengelyt,akkor ott vagyok a 43körül,dugattyúval együtt is azt a 44-45-t fogja produkálni.Az fmx-nek a kipufogója is alacsonyabb fordulatra van hangolva,ha már teljesítmény nincs legalább nyomaték legyen.A szek.levegő rendszert le szokták vakolni a hengeren,de a két csatorna ott marad a kipu.csatornától a hengerig,ahova minden kipufogásnál bepréselődik a gáz,és a kipufogás végén az visszalő a szelepek felé,turbulenciát okozva fékezi a kipufogást.Ezzel nem tudsz mit kezdeni,csak ha valahogy levakolod fenn a csatornákat,vagy kicseréled a hengerfejet.És akkor még mindig a 40-es karbi van fenn.Szóval még a 45LE-t is kétkedve írtam.Persze ha bevallanák hogy 100-150ezerért kap a vásárló plusz 4-5 LE-t, a kutya sem venné (vagy vette volna)meg a kit-et.A német EGÜ motorsz csinált 700-as szettet hozzá,és ők adnak meg 55LE-t az átalakítás után.De ők hengerfejet is módosítanak hozzá,és 45-ös karbit raknak rá.
Hiába 30éves tecnika,ha teljseítményt akar valaki növelni ennél sem elég a ráolvasás,meg egy két alkatrész cseréje.