leghamarabb szerintem vasárnap ... érek rá ha gondolod kiprobálod pikk pakk át lehet rakni csak a bovdenekkel kell játszani kicsit de szerintem meg oldható az is.. gondold meg
Na, azt csinálta ez is, nagy nehezen sikerült úszószintet csinálni, azóta nem folyik, de ledobtam róla, tényleg szart sem ér!
El sem adom, talán még aluba sem vennék be!
Üdv!
Az indításával nem vagy egyedül, nekem az xr karbival el sem indult, 2 napot szenvedtem mire pöfékelt. De ennyit összesen nem rugdaltam a domi karbival, mint az xr -el........
itt csak a gumi számít, meg az elszántság
xl600al is verettünk jókat a hóban, ahol nem volt letaposva 80ig simán jók voltunk pedig itt-ott 30-40 centis is volt
A láncnak lánchangja lenne.
Ha a benzin rendben és a karbi beállítás is akkor ahogy már írták, egy kompressziómérés!
Ha kevés akkor érdemes 1-2 cm3 motorolajat betölteni a hengerbe, párszor átfordítani, majd megmérni. Ha így látványosan javul akkor gyürű, ha nem (erre gyanakszom) akkor szelepek nem zárnak.
Helló.
Gyertya?
A másik, van kompresszió? Benzin nem nagyon etanolos?
Ha már cserélni kell a láncot, a kuplungdeknit le kell szedni, akkor forgasd át, ha ugrál a lánc, biztos szar, vagy a feszítő.
?
Ilyen hangja sincs..konkrétan alapjárat sincsen sokáig..mert leböffen..fordulaton nincs gond de amint esik a fordulat csitteg csattog a kéménybe..hagyom had szálljon magába holnap megbontom a konzervet.
szerintem vagy beázott a hátsófék kapcsoló, vagy túl van feszítve
amikor ilyen nem reagálunk van szedd le a saruját aztán ha mindig szar akkor az elejével van a hiba
itt megjegyezném hogy van mindkét kapcsolóm eladósorban
Nektek volt már olyan hogy elkezdett világítani a féklámpa menet közben és nem reagált se első, se hátsó fékre? Aztán néha helyrejön, majd megint elszaródik.
Ez komoly? Lehet élnék a lehetőséggel.
El sem adom, talán még aluba sem vennék be!
Az indításával nem vagy egyedül, nekem az xr karbival el sem indult, 2 napot szenvedtem mire pöfékelt. De ennyit összesen nem rugdaltam a domi karbival, mint az xr -el........
xl600al is verettünk jókat a hóban, ahol nem volt letaposva 80ig simán jók voltunk pedig itt-ott 30-40 centis is volt
Ha a benzin rendben és a karbi beállítás is akkor ahogy már írták, egy kompressziómérés!
Ha kevés akkor érdemes 1-2 cm3 motorolajat betölteni a hengerbe, párszor átfordítani, majd megmérni. Ha így látványosan javul akkor gyürű, ha nem (erre gyanakszom) akkor szelepek nem zárnak.
csak azt nézd melyikhez jutsz hozzá olcsóbban.
zhVXo215074
hmmm?
Milyen lehet a morse vez.lánc? Valakinek tapasztalat?
Melyik jobb? DID? Prox?
Valakinek tapasztalat?
Gyertya?
A másik, van kompresszió? Benzin nem nagyon etanolos?
Ha már cserélni kell a láncot, a kuplungdeknit le kell szedni, akkor forgasd át, ha ugrál a lánc, biztos szar, vagy a feszítő.
?
Az elejének nincs baja, azt lehúztam és akkor is azt csinálta. Akkor ránézek a hátsóra.
amikor ilyen nem reagálunk van szedd le a saruját aztán ha mindig szar akkor az elejével van a hiba
itt megjegyezném hogy van mindkét kapcsolóm eladósorban
Ha ilyen hangja van akkor feszítő meg lánc.