Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én csak ursust iszom, ha véletlen nincs akkor ciuc
ebből is látszik milyen gyakori fogyasztó vagyok
Én nem vagyok nagy sörös,de a Gösser-t szeretem és az ilyen olcsó söröket inkább kihagyom
sátor, hálózsák, polifoam, 1 váltás száraz ruha
evvel elvan az ember 3-4 napig
a fürdőszoba meg egy nedves baba seggtörlő, mindenre jó
azt mondják ha hondád van nem kell szerszám
e az a kék dobozost amit csak az alkesz vasutasok isznak
amikor még melóztam 100forint volt
Sört hozzál ha jössz a többi lényegtelen Na jó viccet félre téve az a lényeg túl sok cuccot ne hozz mert nagyon lecumiztatod magad Sátor,hálózsák,szerszámok de majd erre még visszatérünk ha már látjuk a túra időpontját
Mit szoktatok magatokkal vinni amúgy sátor ruha szerszám, valami még?
Rendben,egy biztos Hóba Fagyba nem megyünk
Ha május eleje benne vagyok én is!
Arra nem jó a 2t az biztos,sőt kifejezetten szar de komolyabb hardozásra ezek az újabb 2t endurók szerintem előnyösebbek
Már megint szemellenzős vagy mint a japán motor témában látod. Én itt a saját motorként tartva, gyakorlati hasznáról beszélek! Semmi értelme számomra a 2T. Azzal nem tudok elmenni egy nap 100km-t vagy többet.. Mert már fél úton kifogy a tank.... szétforogja magát..üzemórás... Nem versenyző vagyok. És talán most megérted az üzemórás dolgot
"Én ezt a 2T Enduró dolgot nem értem.. Semmi előnye nincs endurózáshoz... sőt hátránya van."Ezt a mondatot nagyon ne hangoztasd mert endurós berkekbe nagyon ki fognak röhögni Nem tudom te milyen videókat nézel de egyre több előnye van a 2t endurónak a hard endurózásba.Ha megnézel egy komolyabb hard enduró versenyt mint pl: Red bull Romaniacs sokkal többen a 2t-t részesítik előnybe,de ezen nem is csodálkozom mert súlyra könnyebb mint egy 4t és már ezeknek a a 300-asoknak a nyomatékuk is meg van ahhoz,hogy boldogulni tudjanak azon a kemény terepen.
Én az xr-rel jártam úgy hogy belevertem annyi pénzt amit már sose tudok kihúzni belőle, úgyhogy ezzel kell kezdenem valamit. Rákölteni még és megcsinálni faszára egyszerűbb és olcsóbb mint újra, nulláról kezdeni valami másik rommal.
Idővel
Lassan 30 éve motorozok és mégis gyenge kezdő se vagyok a mostani srácokhoz
Igen ha valaki komolyan foglalkozik a témával rengeteg pénz ez is az is
Marad a jó kis tehénkém és maradok a laza terepnél mert hardozni már én vagyok papír kutya
Mivel nem igazán van most pénz a szakmámban így marad a dakar filing meg az srx váz kergetése
Ahhoz előbb valami olyan motor kell ami tud lendületet venni. Nem való nekem a kismotor, nem vagyok elég érett hozzá:D
Ha komolyat akarsz építeni akkor húzós. 320-as tárcsa, normális nyereg, normális teló beállítva a motorhoz, karbi detto. Egy supermoto szett készen sem olcsó, akkor meg főleg ha külön típushoz akarod összerakni. Az utcai gumi is drágább és azt is gyakran kell cserélni ha nem csak közértbe járásra használod.
Az tény hogy amennyibe ezek a dolgok kerülnek annyit sarazós gép építésére is simán el lehet baszni. A végén még kiderül hogy egyik se olcsó.
Idővel megtanulsz lendületből motorozni.
Bár 10 méteren szar 5ből 1be visszaváltani
Hát nem tudom
Szerintem terepezésnél a benzin fogy nagyon a gumi kopik a blokk elégé szenved én meg szenvedek mert esek kelek tehát tőrhet ez meg az
Mig elmegyek túrázni benzin szinte nem is fogy gumi kopik nem esek kelek
Tehát igen a lotyozás olcsóbb
Szevasz:)
Azzal visszafújna a szél az emelkedőről.
Supermotoznék én is de az még drágább mulatság mint az endurozás.
Menj a főnök Yamahájával. Abba van hely szerszámoknak.
Meg talán azt nem kell haza tolni.
Amúgy üdv mindenkinek.
fogyasztásról meg ne is beszéljünk mikor komfort fokozatban 4 liter (90-100km/h) , keményen tépve max 6 liter százon a fogyasztása a Hondámnak.
Én ezt a 2T Enduró dolgot nem értem.. Semmi előnye nincs endurózáshoz... sőt hátránya van. Egy csomó videó van ahol szopnak vele...nem bírnak felmenni, elkapar, eldobja magát. 4T meg küzdés nélkül fent van... nyomatékból!
Ja és persze simon,sátor,bogrács,szerszámok,meg persze a rengeteg kaja meg ruha mert motor le rak campingbe és írány a dizsi