Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pájinka legyen meg ser bár egyik sem jó kombináció mert plusz lovak lesznek tőle a csuklóban:)
Van ilyen 2 se es sátrak. Desperadost azér csak megisszátok
szép xl ez még a gyári fényezése a blokknak?
biztosan olcsóbb ha a vezérműláncon spórolod meg a földutak okozta kopást
belevertél annyi pénzt?:)) örülök ha 200 ba megáll csak a blokk persze nem holmi lim lomból lesz összerakva mint itt egyes kupecek gépe amit aztán, szemrebbenés nélkül több száz ezrekért adnának tovább ami a gányolás mesterfokától bűzlik..szóval ha jót akarsz abba ölni kell a lóvét..
az első kuplungkar törésem a garázsban álló motorral történt meg
Ha már szurkálódunk válaszolnék rá
Persze hogy nem esel 36szor egy motorozásod alkalmával sem na de nézzük meg miért...Azért mert ha esik nem mész ki..tehát nyálkás nyúlós túra alapból kihuzva ahogy ez a rizikó is..ha kicst is hidegebb van már nem mész ki..csak amikor száraz minden vagy 1-2tócsa van tehát esélytelen elcsúszni a sárban..az említett számú motor felállitás az XL-el volt február 5ödikén amikor éppen hogy megolvadt a talaj felső része és ugy indultunk ladányfelé..
De 1 mondatba sorolva mindez amit leirtam: A garázsban áldogáló motorral nehéz is elesni
a 600 fogas lánckereket le lehet cserélni megfelelőre.. ahogy te is lecserélted elöl és neked igy vált be..nálam nem került rá sor hamarabb ment a háztól
Látom a mondandókból csak a pro dolgokat vadásztad ki..
1, ha nyelezed egy 250es 2T-nek akkor kurvanagy rutinod van mert az bizony nem viccel! Másképp mozgat 54ló egy 90kilós motort mint egy 168kilósat! Nem próbáltad,nem mentél vele mert azt mondtad neked az durva...persze hogy durva mert nem azt a stilust motorozod amit én szoktam általában!
2,Ismerjük egymást elég régóta személyesen is hogy tudd azt hogy nekem nem elég a szántás mellett 100al haladni és hosszú távokat megtenni! Inkább felmegyek inotára 3óra tartlamas falmászásra erő próbára!
3,ha jól átolvasod ismét amit irtam abban benne van hogy mindenki a saját stilusának megfelelő motorral megy! Neked jó a nehéz túragép mert nem mászol vele falat nem fekszel el vele! Meglepetés mindenhol van ezt tudjuk..erdőben,szántáson,hegyen völgyön de valljuk be mozgalmasabb egy vadabb motorozás hegyek között fel és alá mint a traktorok által kijárt utakon kavirnyászni! Ezzel nem leszóllak mert kinek mi az amire szüksége van mi az ami kielégíti a vágyait! Ezzel nincs baj szerencsére külömbözünk egymástól! Mentünk mi már együtt láttad én hogy motorozok!
Igazad van! Én egy motorozásom alkalmával sem estem 36x
Egy 250-es 2T -nek ha nyelezed simán befal szerintem 10-et is százon ha nem többet! Nyomatéka meg elenyésző... Most itt ne a tiédre gondolj amin 600 fogú lánkerék volt
Andris az YZ az egy krossz motor, nem Enduro. Az enyém sem Enduro de a blokk ami benne van ugyan az mint amit az xr-be is raktak.. a váz és futómű nomeg a súly gyengeség. Hegyre nem szeretek mászkálni fel és le...nekem az nem flash, hanem az, hogy terepen megyek 100- 120 kilométert. Független milyen terepen. Dimbes, dombos vagy simán csak szántóföldi út ami sík... ott is tudnak meglepik lenni egy 80-100-as tempónál..egy egy gödör vagy nagyobb mélyedés amit a víztől nem látni... de 40 centis vízben is gázoltam már árterületen vele. Nos nyugodt motorozással 4-5 litert eszik...ami azt jelenti, hogy el tudok vele menni simán 80 kilométerre és onnan haza is sőt bőven. Nem pedig azon bohóckodni, hogy kifogy a benzin vagy nem fogy ki...ja és NYOMATÉKBÓL tudok vele menni és ha kell az erő hirtelen mert terep akadály van akkor van benne plusz.
Az élet túl rövid ahoz, hogy xaar piákat igyunk !
Minden nőnek leér a lába... de vannak akiknek csak ha nincs alattuk egy motor !
ja hát ha 180cm magas a nej akkor az nem alacsony jó hogy leér a lába..
mondjuk az asszony 180 centi
így vettem a motort, az első edélyi út után kiderül marad-e így
Ini ne már! Te vagy a második akitől azt hallom hogy leültet egy terepmotort.. Ültetett EXC-n ültem elég hülye érzés volt hogy egy nagy böszme tank van a lábaim között és ugy ülök rajta mint egy simón..a tulaj kicserélte a hátsó rugót,rövidebbet tett be illetve elől 3centit engedett le a telókon a befogatásnál! Egy terepmotor legyen kellő magasságú!Nekem ippen elég ha egy lábam leér a földre!
hú de örülnék én egy 11 literes tanknak erdélyben
enyémen csak 7,5 literes van

amúgy a husky durván le van ültetve, az asszonynak is leér az összes lába
EXC 450et volt szerencsém próbálni! az magasságra nem az én világom az tuti..robbanékonyságra bizonyára meg tudnám szokni de 2 kör alatt nem sikerült hogy csak 3cm gáz van 0-tól maxig A futóműve nem 60kilóra volt hangolva igy az valami iszonyatosan borzalmas és kemény volt nekem!A súlya meg....megszokható
a huski sem lehet tulzottan nehéz szerintem!
A foyasztással kapcsolatban igazad van! az YZ-ba 11liter fért nagy tank volt rajta gyárilag és müanyag! azért mondtam hogy mindenki a saját stílusának megfeleően vesz vagy vegyen motort! Én tudm magamról hogy sosem mentem Inotánál messzebb! ha messzeb mentünk volna mondjuk babodra vagy gántra oda már futóval mentünk volna mert van egy 5ös csapat ahova felfér még 1 motor! Tehát ott elfért volna a benya is
ha valamikor felénk jársz aztán kipróbálod a huskyt az is mosolyt csal a fejedre
amúgy igazándiból nem az a +2 liter fogyasztás a gáz, hanem az hogy hol viszed magaddal
mert nem mindegy hogy 160km megy el egy tankkal vagy 120 olyan helyeken ahol nincs kút
aztán ha a hátizsákban van 2 pet benzin az is zavaró ám
azt a plusz 2liter fogyasztást meg szerintem elbirja a pénztárca ha motorra meg erre a sportra futja..suly lóerő arányban jobb volt az YZ sokkal mint egy 600as léghütéses motor...tény ha verseny tempót motorozol forgatni kell de ha túrázni vagy csak 2-3órás kikapcsolásra mész el a hegyekbe havi 1-2-3szor na arra teljesen felesleges egy nehéz dögöt tartani! Ha meg óckodsz a nagy domboktól,hegyektől falmászástól illetve a keményebb terepektől akkor meg mindegy mi van alattad arra amire használni fogod jó lesz..Szerintem mindenki a stilusának megfelelő motort vesz! Nekem a súlyom magasságom miatt és a stilusom miatt (hol csak túrázni volt kedvem,hol meg ki szabadulni a kőszárhegyi csilagvőlgyi krosszpályára) könnyü és erős motor kellett! Ez volt az YZ..de azért vonzott a 4T is hiszen az volt az első nagy enduróm és szerettem a hangját nyomatékát!Bele is szaladtam egy marék fosba a KLR-rel...De azt megmondom hogy az YZ sokkal több mosolyt csalt az arcomra mint az XL vagy a KLR...Ott többet bosszankodtam..pl sárban mocsokban,vagy amikor elborult 36-odjára is és életre kellett kelteni..
súly
mentem én olyan meredekem a 200 kilós ténérével hogy nem biztos hogy feljutottál volna addig az yz-vel
de tudom miről beszélsz, általában mélyebbre megy a cumi a nagygéppel
Zsolti baszki ez a 2T ellenesség nálad már rögeszme..1ik kommentedben azt irod hogy szar mert sok videóban szopnak vele következőben meg azt irod hogy neked nincs haszna arra amire te hasznéálsz egy motort! Nagy valószinüséggel ha ugy használnád a Domit ahogy a videókben látott emberkék már utálnád azt hogy nehéz...Én is utáltam az xl súlyát ,tudod is nagyon jól hogy miért! Ahogy én használtam a DT-t az YZ-t meg mindegyik motoromat arra nem jó egy nehéz dög...főleg ha nehéz is meg gyenge is (KLR250) Tapasztaltam Inotán a hegyekben hogy mennyire nem jó választás volt a KLR erre a "stílusra"! Utáltam hogy nem tudtam felmenni egy hegyoldalon csak maximum oldalazva mert gynege volt! azt mégjobban utáltam hogy kvanehéz volt felkelteni amikor fejjel lefele pöfögött a hegyoldalon mert az istenrt nem ment fel...És amit a legjobban utáltam az a tudat hogy ha nem vagyok fasz és megtartom az YZ-t azzal röhögve vigan mentem volna akár nyil egyenesen neki ahegynek akkor is felmegy a tetejéig..