Sziasztok!
Nem tudja valaki mennyire kötekednek a rend éber őrei ha átfaragom a vázat egy motoron? Azért kérdezem mert a robeszről le akarom rugdalni a közép sztendert de azt hiába szedem le a segédváz még mindig majdnem a földig ér...le csavarozni nem lehet mert fix de levágni igen..viszont ezen a vasdarabon van az adattábla aminek fenn kellene maradni mert bele van ütve a vázszám a táblába..viszont valami eszméletlen ordenáré módon oldották meg és ezt korrigálnám...segédvázat levágni azt amin az adattába van azt meg vissza hegeszteni úgy hogy beforgatom a haspáncéllal 1 vonalba! Mutatok egy képet is hogy most hogy van!
FIGYELEM! A képen nem az én motorom van csak ugyan ilyen..az enyém nem rózsaszín..
Akiről meséltem xl 600as kollega, ő akar tm 40et venni 1-2 hónap múlva. Azt mondta akkor odaadja a domi karbiját 20 pénzért, annyiért amennyiért ő vette.
szerintem meg maradj a domi karbinál teljesen fölösleges neked egy spricces karbi nem egykeréken akarsz levelet kihordani neked a fogyasztás a lényeg kétlem hogy egy spriccessel jobban jönnél ki .. főleg ha az árát nézzük és azt hogy mennyi még mire a motorba kerül jól behangolva ...ennyit a fogyasztáson sosem fog visszahozni ... volt itt már bst 40 es karbi 12 ezerért is de szerintem a domi karbival jársz jobban
sajnos közben zsózsó stop van kell a lové emelt kompótos dugóra tudod épül a blokk és a dugó egy nem tervezett költség szóval de később ha lesz mindenképp érdekel majd cumó a motor emelődre is szemet vetettem.. pedig
én azt mondom hogy hallgass masteron1-re, biztos nem mond hülyeséget!
06 20 498 0098---- ezt a számot tárcsázd fel! ha szerencséd van, akkor a srác szinte tizedéért oda fogja adni u.ezt a karbit, feltéve ha megvan még neki! hivatkozz rám ( Simon Roland) nyugodtan
Az a baj hogy az egyik domi karbi amit tudok 100000 km felett futortt motorból van a másik meg ki tudja.
Nézem a tm 40eket is. 60ból itthon lenne egy 0km-es
huskyt kb rendberaktam, annak jövő héten menni kell
a ténéré ráér, ott még gondolkozom a magasításon a szélesítés már megvan ami egyben kormányvégsúly is
ma kormányváltás volt
nem gondoltam hogy ekkora cumi lesz, de már kb összeállt a kép
a huskynak olyan idióta kormánybefogója van hogy nem jó bele az átalakító
van egy cagiva vázam annak meg nem találom a felső kormánykiflijét amin a befogó van
na gondolom akkor megy ténérébe a vastag aztán annak a kormánya a huskyba
na de a ténérébe jó magas kormány volt, ki kellett szedni a huskyból a magasítót(ami a befogó alatt volt) mert már kurvára magas volt, ekkor meg nem találtam rövidebb 10es hatlapfejű csavart mint ami benne volt mert ugye nincs menet végig
ráadásul a ténérébe rövid a kormány, mert sok a baszás rajta, és alacsony is mert beleér a tankba a kézvédő, szóval kijutott a kínlódásból
legközelebb tv-t fogok inkább nézni ha ráérek
TM EN 300-al mentem, egy próbakört, de az nagyon nyomatékos 2t létére. Mondjuk szerintem egy 250 2t enduró is nyomatékosabb mint egy 250 2t cross. Akár márkán belül is. De ezt én csak úgy gondolom.
Itt nem azzal van a gond hogy 250 vagy 300ccm hanem egy elavult szarok már azok a Japán 2t endurók amik számításba jöhetnének és nem gyártanak már 2t endurót.Nézz meg egy videóját Pl. a Jaxy nevű csávónak,ő egy gas gas ec 300 al nyomja és nagyon látszik a videóin,hogy kibaszottul jól kezelhető és nyomatékos az gas gas ahhoz képest,hogy 2t
Nem tudja valaki mennyire kötekednek a rend éber őrei ha átfaragom a vázat egy motoron? Azért kérdezem mert a robeszről le akarom rugdalni a közép sztendert de azt hiába szedem le a segédváz még mindig majdnem a földig ér...le csavarozni nem lehet mert fix de levágni igen..viszont ezen a vasdarabon van az adattábla aminek fenn kellene maradni mert bele van ütve a vázszám a táblába..viszont valami eszméletlen ordenáré módon oldották meg és ezt korrigálnám...segédvázat levágni azt amin az adattába van azt meg vissza hegeszteni úgy hogy beforgatom a haspáncéllal 1 vonalba! Mutatok egy képet is hogy most hogy van!
FIGYELEM! A képen nem az én motorom van csak ugyan ilyen..az enyém nem rózsaszín..