OKé oké ennyire nem vagyok öreg...
ami tipusok megmaradtak agyacskámban:
Toyota Celica GT 4 Érdi TIbor vezetésével
Peugeot 206 WRC Ifj Tóth János
Toyota Corolla WRC
Citoen Saxo KitCar Bútor Róbert
Lada 2105 Varga "Cigány" Zoltán
és töménytelen VFTS
Ja meg egy maghatározó H-s kocsi...Ford Escort XR3 Ördög Mixivel a volánnál aki inkább sétakocsikáézott mint versenyzett
Ez ugyan ugy elmondható minden technikai sportról szerintem! Csak nézd meg a rallyt..még gyerekkoromban is arról szólt hogy összeverődtek mindenféle gépekkel mentek egy jót de nem volt köpködés a másikra és bár fontos vlt a technika is de nem ennyire! Ma meg már nincs rally.. Töketlen szabályok lehetetlenné teszik az egészet
annyira csúnya a baja lámpa hogy az már szép nem tudom miért de ezt a jó isten is ide teremtette úgy érzem .. az oldal idomok gyáriak a sárvédök cemoto
azok is csak gyakorolnak nem azt mondom hogy diadalmaskodna az öreg az öreg vassal de más volt a hozzá állás jobban örültek a lószarnak is mint most.....
hát nem mondom hogy nem igaz de az ellenkezője is előfordulhat..sokat változott a technika azóta és a technikáság is!
Szoktam nézni Extreme csatornát és bizony elmondja az összes freestyle motocrossos hogy nem tudnak lépést tartani az ujoncokkal mert olyan dolgokat müvelnek amikre ők nem képesek már! Szerintem talán ez részint az endurózásra is igaz! De aztán nem tuti
minden az elcseszett kényelemről szól egy akkori pilóta szerintem egy régi vason is komolyan meg tudna izzasztani egy mostani versenyzöt az új csilli gépén is
Attól hogy neked 2 kiló a blokk nekem még sok az a 3 kiló. És nincs vége.
Tudom én hogyha jót akarok arra költeni kell. Ezért se akaródzik eladni, mert ezen már sok minden kész van.
Vagy csak az öreg nem nyomta neki..kimélte a gépet!