Ez így van,tudnának a Japánok jobb endurót gyártani mint ami itt van Európában,de nem akarnak inkább kiadnak valami olcsó puritán endurót aztán vegye akinek kell Valószínű,hogy inkább a sport motorokba invesztálnak több pénzt mert azt a piacot ők uralják.
naszóval amit ebből ki akartam hozni hogy azért nem gyártanak rendes endúrót mert nincs rá igény
európát lefedi a ktm group , amerikában mindenki 200kilós, keleten meg szegénység van, ahol meg nincs ott munkamániás a nép
szóval nem kell igazi endúró aztán nem is igen gyártanak
El vagy tévedve Itt nem a Japán motorok fikázásásról van szó és nem is az Európai motorok istenítéséről,hanem csupán arról,hogy a Japánok nem fektetnek elég hangsúlyt az enduró gyártásba és erre rengeteg példát tudnék felhozni.Tudomásul kell venni,hogy az európai szinten sokkal szélesebb enduró terén a paletta és korszerűbbek is a motorok ami persze nem azt jelenti,hogy megbízhatóbbak.Nekem is Japán motorom van és szeretem is nem
véletlen költök rá,mert tudom,hogy a blokkja megbízhatósága felülmúlja az összes enduróét.Az meg,hogy valaki elfogultan Japán fanatikus és ezt nem látja be azt csak sajnálni tudom.
a világ nyugati(állítólag fejlettebb) felén már nem is igen vannak járható földutak, vagy védett vagy magánterület
nem is olyan távoli jövőben:
nagypapi az unokáknak a nagy élményről:
-tudjátok gyermekeim amikor a nagypapi fiatal volt egyszer átugratott a teszkó parkolóban a virágágyáson a nagy japán túraendúrójával
- úúúúúúúúú tényleg?(csillogó szemek maximum extázis)
-hát igen, pár fecni fenyőmulcsot még ki is szórt az aszfaltra a bütykös kerék
-aaztaaaaaaaa milyen vad idők voltak
Nos ez egy Honda fórum ami japán gyártmány..látom itt megy a fika..bőven... meg az osztrék motorok istenítése: Nos, baráti körben van kettő KTM is: Egyik egy 520-as: Most hullot szét a váltója..a blokk öntvénye olyan mintha józsi bácsi öntötte volna a kertben a szerelési megoldásokat nem is említem..váz repedt 3 helyen..ezt is hagyjuk: Japán elektronika, japán karbi, még a szájbabaszott gyújtógyertya pipa is Japán a másik meg egy Duke: Egykerekezéstől kettényílt a blokk... No comment... Xr 650 is került fika alá..tessék utánaolvasni: Az nem egy üzemórás motor! Tehát az erejével nagyon is ott van 120 kiló száraz tömeg és 60 lóerő. Akinek meg nehéz az gyenge fizikumú vagy hard endurózni akar. Aki meg Hardra megy az vegyen üzemórásat! lehet venni Yamaha WR-t is... Aki fikázza ezeket az még nem ült egy ilyen motoron sem... CRF-et nem is említem.... Üzemórás motort meg ne hasonlítsunk össze egy nem üzemórással...
Nem tudom mit szaglásznak de azt szerintem bátran kijelenthetjük,hogy a Japánok az enduró gyártásba messze alul múlják önmagukat és nem képesek megújúlni
A mai fiatalokról inkább ne is beszéljünk mert többsége úgy néz ki mint valami homoszexuális Viszont akkor se értem,hogy miért nem képesek egy normális endurót piacra dobni a Japánok Olyant mint pl: a Ktm 950 ser ha már túra enduró-ról van szó.
nézd meg a mai fiatalokat
még a fiúk is többet törődnek a hajukkal mint mi hajdanán ami kb összese rajtunk volt
ezeknek csak valami csili-vili gépet lehet eladni, úgy is csak a fagyizóig terepeznek, legnagyobb akadályt amit le tudnak küzdeni a záróvonal jelenti
japánok meg élenjáróak a "fura" viselkedéssel
Múltkor volt egy kis vita a Japán és az Európai endurók között,és épp most találtam egy galériát a 2014 es Kawasaki klr 650-ről és megmondom őszintén mikor megláttam a sírás kerülgetett mert ehhez képest az átalakított domim egy űrhajó Nem értem ezeket a Japánokat Mi van ezeknek a tervező mérnökeikkel,be vannak szívva?
egy 2006ps te450 lett beszerezve, de a gyári idomok már full össze vannak baszva
sárga-kék színű
igazság szerint most nemigen kell hozzá semmi, de ha fillérek akkor érdekel minden ami kompatibilis
Szia!
Ellentétben veled, én nem annyira vágom a használatát!
Nekem az a rendszer van, amit a 2. ábrán látsz.
Az amelyik megy a lámpához az egyenáramú. A bordás a váltakozó, elvileg csak a féklámpára megy.
Szerintem meg kell nézni, mikor jár a motor, mennyi áram jön, honnan és hova.!
európát lefedi a ktm group , amerikában mindenki 200kilós, keleten meg szegénység van, ahol meg nincs ott munkamániás a nép
szóval nem kell igazi endúró aztán nem is igen gyártanak
véletlen költök rá,mert tudom,hogy a blokkja megbízhatósága felülmúlja az összes enduróét.Az meg,hogy valaki elfogultan Japán fanatikus és ezt nem látja be azt csak sajnálni tudom.
nem is olyan távoli jövőben:
nagypapi az unokáknak a nagy élményről:
-tudjátok gyermekeim amikor a nagypapi fiatal volt egyszer átugratott a teszkó parkolóban a virágágyáson a nagy japán túraendúrójával
- úúúúúúúúú tényleg?(csillogó szemek maximum extázis)
-hát igen, pár fecni fenyőmulcsot még ki is szórt az aszfaltra a bütykös kerék
-aaztaaaaaaaa milyen vad idők voltak
aztán motor helyett ilyeneket csinálnak
még a fiúk is többet törődnek a hajukkal mint mi hajdanán ami kb összese rajtunk volt
ezeknek csak valami csili-vili gépet lehet eladni, úgy is csak a fagyizóig terepeznek, legnagyobb akadályt amit le tudnak küzdeni a záróvonal jelenti
japánok meg élenjáróak a "fura" viselkedéssel
sárga-kék színű
igazság szerint most nemigen kell hozzá semmi, de ha fillérek akkor érdekel minden ami kompatibilis
Ellentétben veled, én nem annyira vágom a használatát!
Nekem az a rendszer van, amit a 2. ábrán látsz.
Az amelyik megy a lámpához az egyenáramú. A bordás a váltakozó, elvileg csak a féklámpára megy.
Szerintem meg kell nézni, mikor jár a motor, mennyi áram jön, honnan és hova.!