Elkészült a spéci könnyített generátorom,már csak a csavaroknak kell megcsináltatnom a furatokat és mehet fel a helyére.A súlya 1,8 kg lett ami annyit jelent,hogy kb 1 kg-al lett könnyebb a gyári 2,8 kg-os generátorral szemben.Ha minden jól megy ezzel úgy fogja venni a lapot a domi mint egy láncfűrész
Igazat meg valva a jó ár egy dominátor ára tavasszal kész lesz tehát szép is lesz nem csak jó ezért kacérkodom
Így ahogy most van be kináltak 250 ezret de sajnos abból nem kapok jó motort ez meg nagyon is jó még ha nem is szép
Figyi nekem semmi bajom a rugdalásal volt gondom mig nem szoktam meg de ma már nincs vele gondom makrancos és akkor mi van így imádom ennyi csak mivel hondás vagyok ezért kacérkodom,hogy el kéne adnom de ha nem kapok jó árat meg marad mert imádom
az hogy nem vagyok hozzászokva,aztán későn húzom be a kuplungot. ma is végigbaktattunk egy olyan útszakaszon ahol egy csomó tehén volt aztán tisztára megmarhultak a durrogástól
az xr-es könnyebb tőlem vagy 40 kilóval, meg elég hamar fel szoktam váltani
evvel a motorfékes durrogással kellene valamit kezdeni, mert kurvára idegesít, tekertem egy negyedet a keverékcsavaron de akkor is ilyen durrogós
Csodálkozom rajta egy kicsit bár Husqvarna te 450 el még nem mentem viszont mentem xr 650r-el és Husaberg fc 450 el és a Husa szerintem jobban ment a kormányt majd kitépte a kezemből
kergetőztünk ma egy kicsit
azért az xr650 izmosabb ám a huskytól
ellenben nem olyan remek felépítésű, erdőben sokszor lemaradt
és elméletileg csak kb 10-15 kg a különbség súlyban, de sokkal nehezebbnek tűnik a 650es (még az xr4 től is)
Így ahogy most van be kináltak 250 ezret de sajnos abból nem kapok jó motort ez meg nagyon is jó még ha nem is szép
Hát nem!
Mert Honda dominátor vagy afrika más már nem lehet
itt a villanyos indítású blokkod
de ha azt mondod hogy ennyi zsetonod sincs hát én menten sírva fakadok
napi 8 órában csörgést-zörgést hallgatok, jobb szeretem ha csend van a seggem alatt
nekem villanyos endúró kellene
ha lenne olyan ami elmenne 200km távot 1 töltéssel és max 1,5 milla lenne akkor már megvettem volna
evvel a motorfékes durrogással kellene valamit kezdeni, mert kurvára idegesít, tekertem egy negyedet a keverékcsavaron de akkor is ilyen durrogós
azért az xr650 izmosabb ám a huskytól
ellenben nem olyan remek felépítésű, erdőben sokszor lemaradt
és elméletileg csak kb 10-15 kg a különbség súlyban, de sokkal nehezebbnek tűnik a 650es (még az xr4 től is)
És igen ha minden úgy megy ahogy szeretném megyek veletek