Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pár évvel ezelőttig én is így voltam hogy nem kell ktm és társai
csak vigyorogtam amikor haver csörgött utánam az lc4-e simán hallottam hogy mikor marad le olyan hangja volt
vagy pl a 0 üzemórás 450es berg úgy csörgött-zörgött mint amikor a honda az utolsókat rúgja
de
ha meg ráülsz ezekre a vadállatokra akkor rájössz hogy miért is jó. kb leszarod hogy 10 óránként kell olajat cserélni amikor kiszaggatja a kezeid a helyéről...............
a 20 éves honda olyan mint otthon az asszony, tud mindent amire az embernek szüksége van és elég jó is
de az igazi vaduláshoz kell egy-több maláj kurva meg némi kóla
de (ismét)
hosszútávra azért maradok a japánál, és abból is a 20+ évesnél, és nem azért mert csóró vagyok hanem azért mert megbízom benne, a ténérével simán bevállalnék akár holnap is egy afrika-túrát(ha meg a huskival adrenalinozok mindig van kötél a zsebben)
Szeva
Mizus jól vagy ?
szia tudsz bövebbet vez tengely ügyben?
azt csinálsz amit akarsz
sok emberrel ismerkedtem meg az elmúlt pár hónapban, sok embernek próbáltam segíteni ott és ahol tudtam, de ti egy kicsit nyűgösnek tűntetek számomra! eddig nem is lenne baj, de még mindig folytatod, ami már kicsit zavaró!
én lezártam a témát!
Nálam szaladt el? Barátom el vagy tévedve. Főleg annak tudatában hogy miket írogattál a sácnak. Azért osztottam meg ebbe a fórumba a dolgot mert nagyon jó gép volt. AMINEK NEM VOLT HIBÁJA. de tudod mit szólok havernak hogy írjon már be ide. Tisztázzuk akkor már a dolgot.
2 napja lent voltunk 10 km-re a helyszíntől (500 km-ről), barátomnak tetszett a motor, zseton a zsebbe volt (meglepődtem,de én is utólag tudtam meg) de nem fordult arra a hallottak alapján (nem a motor! )

szívesen járok ebbe a fórumba olvasni masteron1 szerzett tapasztalatait, vagy ini átélt kalandjait, viszont nálad egy kicsit elszaladt a ló!
Hát aki eljön megnézni, nem képek alapján pofátlanul alkudozik annak engedtek. De hadd ne részletezzem. Vagy ha nagyon kiváncsi vagy facen elmondom.
Na akkor csak bele alkudtak egy 10-est Pedig mennyire kitartottatok az mellett,hogy fix az ár és az alku kizárva
Mennyiért ment el?
Elkelt az FMX. 2 nap alatt. Még hogy nem megy a piac
Erre mindig azt szoktam mondani hogy meg kell nézni a KTM szlogenjét: Redy to race. Versenytechnika, ha nincs lóvéd életben tartani hagyd a picsába. Nekem is bejönnek de nem tudnám megadni azt amit megkíván.
A japánok (főleg a Honda) most a Tajvanra meg Kínába kiszervezett kis fogyasztású olcsó szarokból (ún racionális motorok) akarnak megélni ahogy nézem.
Új 2t versenyenduró nincs japánban. A CR-eket szokták CRE-re átalakítani, azt hiszem az olaszok!? Lámpa, meg más teleszkópok, meg kiegészítők.
Az már öreg mint az országút
ismerős is extrém kupában nyomja a 300as EXC-vel
Talán a wr-ek?
De arra még mindig nem válaszoltál,hogy mi van 2t endurókkal,mert mostanába inkább azok a népszerűbbek az extrém enduró versenyeken.Tudnál nekem ajánlani egy Japán 2t verseny endurót
Ha jól olvastam vissza itt nem a jóságával volt a problem hanem hogy elavult technologiát foltoznak ahelyett hogy előjönnének egy ütős friss géppel ami tudja azt amit a felsoroltak!De aztán lehet félre értelmeztem valamit...egyébként meg mindenkinek az jó ami van vagy amit használ...Neki arra jó amire használja..Csak mondom hogy mindegyik gyártó gyárt szart is ahogy jót is...Hondáéknál pl ott az én volt 500asom...tökéletes egészen addig amig el nem fáradnak rajta dolgok igy pl a hengerfejet..szimplán hibás konstrukció nullás alkatrész ellátással! Nincs is agyon hirben a motor..inkább a 600as XL-ek!De ami abból a blokkból készült lásd a 350est az sem elterjedt..
Az volt a téma már megint, hogy a Japánok nem tudnak ütőképes Endurót gyártani! Erre reagáltam pár negatív példával. Igen is tudnak... de itt a reklámról szól már a dolog..... nyilván jó egy KTM is...más kérdés, hogy nem kéne... a 20 éves Hondám még mindig hiba nélkül üzemel... és ezzel a blokkal szerelt motort még a mai napig lehet kapni. Lehet vitázni üzemórás és nem üzemórás motorok között. xr 650 is 70 lóerőt tuning kittel, de akkor az is üzemórás... forgatott teló vagy nem forgatott teló ide vagy oda... Nem vitázom tovább... Nekem ez a véleményem. Igen is jók a Japán motorok.
Elég silány paletta Mi van ha én 2t versenyendurót szeretnék venni akkor mit tudsz ajánlani Japán gyártmányba ami felér egy exc 300 vagy egy gas gas ec 300-al
Van szerintem minden gyártótól pro és kontra egyaránt..a KTM.et is meg tudom fellebbezni mert van a közelben 4db köztük az egyik verseyző...mindegyik EXC az egyik egy 450 a másik egy 250 a verseny az 300as és mégegy 450es...egyiknek sincs baja..a versenygép 1 teljes idényt kiszolgál 2osztályban ugy hgy a második helyeket futja a srác vele! Layair tudja kiről beszélek! az egyik 450es itt áll a garázsban és ha használja a tulaj azt nem csak gurulgatásnak hivják..a másik 450 szintén hozzá tartozik hasonló használat mellett illetve a 250es is..Járnak erdőkben hegyet másznak fekszenek kelnek járnak pályára is néha szóval van igénybevétel bővel,mégsincs bajuk..
Na de mit ugatok én még motorom sincs
sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekel hívjon vagy írjon!
xl 600 hátsó kerék komplett!10000
17-es cross gumi mitas frankó mintával 10000

üdv!
Ha sport motort vennék akkor az Ducati lenne vagy Aprilia... aki reálisan gondolkodik nem kérdi meg miért?
http://powersports.honda.com/o...
http://www.yamahamotorsports.c...
h
ttp://www.suzukimotorcycles.c...

http://www.kawasaki.com/Produc...


Tessék nézelődni! A probléma ott van, hogy a KTM rengeteg pénzt tesz marketingbe.... ezért előtérbe került.