szeretnék egy olyat vásárolni,aminek nem csak a szíve van egybe,hanem a külseje is.
a dominator egyben van így kép alapján, csúnya is, de nem érdekel, nem zavar
A kilométer óra nem működik és az idomok töröttek. ezt írja
talán 230 ha a másik elvileg 3500km-es 280
Én nem szeretek kísérletezgetni főleg nem ilyen 1300 ft os tételnél mert annyiba kerül a tűszelep.Ha egyszer jól kitakarítom és még utána is folyatja a benzint akkor én nem szórakozok kicserélem a tűszelepet aztán ennyi Érdekes módon nálam is ez volt a gond,hogy dőlt belőle a benzin és a tűszelep ülékkel együtt ki lett cserélve és utána tökéletesen elzárta a benzint.
ha nem a túlfolyón enged akkor nem folyik abból ki pár decinél több.. egyébként meg lehet okoskodni de nekem az új tűszeleptől sem lett jobb ezert raktam vissza a régit ami egyszer csak helyrejött és utána nem is engedett többet kivéve a következő felújításig ..de utána ugyanígy meglát 2 liter benzin még mindig olcsóbb volt mint a tűszelep ami most is kint pihen + a posta okostojás
Mindenképpen pucold ki,lehet hogy valami megakasztja a tűszelepet.
Nekem egyszer egy spén darabka akasztotta meg....a benzinből került bele és néha túlfolyt. Kipucoltam és minden OK.
nem 20 kilós, de jóval gizdább tőlem
neki megvan az az előnye hogy évek óta használja én meg evvel mentem max 50 km távot
elég sok eső volt mostanában, inkább homokdombozunk
Jó gép az csak szerintem az a gyári karbi ami rajta van nem sok sz...rt ér Mert az még a régi xr 600 as féle konstrukció és vannak vele indítási problémák 10 emberből 9 köpköd rá és le is szokták cserélni.
Egyébként a motorrol annyit szeretnék elmondani, ugy érzem szerencsés vagyok, mert igen keveset futott példányrol van szó, kora ellenére(2006 évi 4000km) Megbontásnak nyoma sincs sehol; biztos helyröl származik, minden eredeti rajta. Sajnos nem volt szerencsém kiprobálni kisebb testvéreit, viszont a motor viszonylag nagy súlya ellenére is nekem nagyon tetszik. Nem fogok vele hardozni sose, ismerem magam annyira, igy azt hiszem (remélem) sokáig élvezhetem.
"többször hagyd nyitva a benzin csapot állo helyzetben par orára aztan zard el majd par ora utan ujra ismeteld meg... Aztán ha már tócsákba áll a motor alatt a benzin akkor töltse újra a benzin tankot
Akkor a puritán nyers erő és a korszerűbb technika versenye lesz.Gyorsulásba nyerni kell a Husky-nak ha csak nem valami 20kg gyerek fogja vezetni az xr-t mert akkor a súlybéli előnyöd elúszott
Nekem van egy garnitura tüszelep de nem cseréltem enyémben se várj vele pár napot és megszünik a szivárgás...többször hagyd nyitva a benzin csapot állo helyzetben par orára aztan zard el majd par ora utan ujra ismeteld meg....nekem igy1nap utan helyre ált és nem is szivárgot többet..
ÉS végre más embernek is bejön ez a baja 1000 lámpa
a dominator egyben van így kép alapján, csúnya is, de nem érdekel, nem zavar
A kilométer óra nem működik és az idomok töröttek. ezt írja
talán 230 ha a másik elvileg 3500km-es 280
Nekem egyszer egy spén darabka akasztotta meg....a benzinből került bele és néha túlfolyt. Kipucoltam és minden OK.
neki megvan az az előnye hogy évek óta használja én meg evvel mentem max 50 km távot
elég sok eső volt mostanában, inkább homokdombozunk
Mindenképp bele akarok lesni most már, nyilván nem normális jelenség. Föleg hogy egyre gyakrabban csinálja.
kezdek fáradni