Hát én már hallottam több esetről is Pl : itt a Mocis kollégának is cserélni kellett az xl 600 karbiba Nem kell,hogy a guminak baja legyen elég ha megkopik az oldala abba csészébe amibe csúszkál és máris nem zár központosan,nálam is ez volt a gond.
olyannal sem találkoztam
ellenben a ténéré ac-pumpájának a szelepét(ami sajna maga a ház) megrágta a benzin
azóta sem találtam helyettesítő cuccot hozzá
Ritkán,de sajnos nekem a régebbi mikuni tm 42-en is ez volt a gond.Kikopott és nem zárt rendesen.Rendelhettem a németektől 12.000 ft volt postával együtt
a gumis végű tűszelep nagyon ritkán döglik meg
inkább valami retek rakódott rá-bele
vagy épp az úszóra(is)
szóval pucolás, szint beállítás és mehet a menet
Szia!
Köszi a gyors választ.
Állitolag elötte sokat ált a motor. Lehet ez is akkor a gondja. Akkor ez irányban indulok el.
A benzin csap nem elzárásos urban legend mennyire igaz? Valóban megóvom ezzel a tűszelep gumis részét?
Valószínűleg a benzint elzáró tű szelepnél lesz a gond.Szedd szét takarítsd ki nézd meg a tű szelepnek a csúcsát ami gumiból van,hogy nincs-e kikopva vagy van-e rajta sérülés.Nézd meg az úszót is,hogy jár-e rendesen a henyén,nem-e akad és az miatt nem zár a szelep.Tűszelepet itt érdeklőd meg email-be és még ők tudnak talán segíteni
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a karburátor tulfolyó csövön miért folyhat a benzin? Xr650 esröl van szó. Van hogy néha járó motornál is megindul a benzin.
Próbáltam a h4 xenont belerakni az xr-be, de minthogy nincs aksi, és fordulatfüggő a töltés, nem igazán világított alapjáraton.
Ezért, ha kell valakinek, átpasszolom.
Meg hát rendszámos...
4300ast láttam "élőben" az még mindig fehér volt nekem
kicsit fényérzékeny a szemem aztán nem bírja
ellenben jól látok sötétben is, lehet nem is kellene a lámpa
Szerintem akkor neked az lenne a megoldás,hogy egy alacsonyabb kelvinszámú xenont kéne beraknod Pl: 3000K mert az még sárgás mint a gyári és azért a rendőr se baszogat.Itt láthatod Mik a különbségek kelvin szám alapján.Nekem 6000K-s lesz benne mert így vettem a szettet de egy 4300K-nak jöbban örültem volna
xeont nem akarok, nem a yardok miatt hanem mert utálom a fényét még nézni is
azt hittem kitaláltad a tutit, mert a tányéros izzó helyére be lehet műteni a h4-est nem is túl nehezen
de ahogy nézegettem ezt csak lámpatest cserével lehetne megoldani
Hát kellett rajta agyalni, de az a lényeg,hogy a h4 es xenon izzó szétszedhető és azt a lemezt ami van a halogénen is ami belefogja a foglalatba erről le lehet csavarozni és én azt lecsavaroztam.Aztán kicsit bővitettem a h6 os foglalat lyukán és bele tudtam csúsztatni a xenon izzót.Tehát ha azon agyalsz,hogy be raksz egy h4 es halogént akkor az így nem fog menni Neked meg a xenon közúton elég rizikós a rendőrök miatt.
vasárnap megküzdök egy xt650essel
meglátjuk ki lesz a kirájjjjjj