Nagy valószínűséggel sok üzemanyagot kap.Takarítsd ki a légszűrőt első körben aztán ha nincs változás akkor tegyél bele egy gyári megadott hőértékű gyertyát és ha nincs változás akkor át kell nézni a karbit.
ezért nem kínlódok a motorokkal
azért van a szerelő
a szöszmötölős melót megcsinálom, de amihez rutin is kell azt kihagyom
a husky is már darabokban van
fél motort szét lehet szedni egy 8as krovával......
5-6-8as csavar mind 8as kulcsnyílású
hanem ez az fcr41es karbi félelmetes milyen nagy, mipicsának ebbe ekkora
ebben van valami..kérdés hogy ez mennyiben fontos egy 50ccm.es motornál egy nagymotorral szemben...szóval nekem 50esre kellene! és pl a 600cbr első gumi mérete ugyan ez...130/70 R17
S-tét az uraknak!
Szerintetek van jelentősége annak hogy egy gumi elsőként van fent vagy hátsóként? A kérdést azért teszem fel mert gumit kell vennem tavasszal..a nagyobb sportgépek gumi palettáján szerepen az a méret ami nekem hátra való...Bár a sportgépeken elöl van fent...fontos az hogy egy gumi első vagy hátsó?
Sziasztok!
Kérdezném tőletek, Xr650R motorolaj szint ellenőrzése hogy történik szabályosan?
Illetve a szívó- és kipufogó szelep hézagokat milyen időközönként mérjem?
" bevilágított a blokkba és aszondta jó" Akkor mond meg neki,hogy kézrátétellel gyógyítsa meg Majd ha le van véve a szelepfedél és úgy le van ellenőrizve a lánc és a többi mozgó alkatrész akkor kizárhatsz dolgokat Addig meg marad a találgatás,okoskodás meg a blokkba világítás Amúgy meg az a legegyszerűbb ha elviszed a Kanyarhoz.
Naszóval: kb 3an szarakodtunk vele, nem én néztem meg a láncot hanem egy xl-es kollega aki bevilágított a blokkba és aszondta jó én meg ennyiben maradtam. A szelepfedelet tényleg nem vettük le.
tuti nem szelephang, az ciripel vékonyan
nekem is mindig ciripelt hidegen szóval tudom milyen
én mindig lazábbra hagytam egy kicsit hogy ne legyen "fogós" a hézagoló, de azért ne lötyögjön
0,5 mm vastag!
majd leestem a kanapéról amikor megláttam hogy 110ezer ft
kíváncsiságból szétszedem majd mi benne az ennyi
azért van a szerelő
a szöszmötölős melót megcsinálom, de amihez rutin is kell azt kihagyom
a husky is már darabokban van
fél motort szét lehet szedni egy 8as krovával......
5-6-8as csavar mind 8as kulcsnyílású
hanem ez az fcr41es karbi félelmetes milyen nagy, mipicsának ebbe ekkora
Szerintetek van jelentősége annak hogy egy gumi elsőként van fent vagy hátsóként? A kérdést azért teszem fel mert gumit kell vennem tavasszal..a nagyobb sportgépek gumi palettáján szerepen az a méret ami nekem hátra való...Bár a sportgépeken elöl van fent...fontos az hogy egy gumi első vagy hátsó?
Kérdezném tőletek, Xr650R motorolaj szint ellenőrzése hogy történik szabályosan?
Illetve a szívó- és kipufogó szelep hézagokat milyen időközönként mérjem?
nekem is mindig ciripelt hidegen szóval tudom milyen
én mindig lazábbra hagytam egy kicsit hogy ne legyen "fogós" a hézagoló, de azért ne lötyögjön