Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagy valószínűséggel sok üzemanyagot kap.Takarítsd ki a légszűrőt első körben aztán ha nincs változás akkor tegyél bele egy gyári megadott hőértékű gyertyát és ha nincs változás akkor át kell nézni a karbit.
Sziasztok, Lenne egy olyan kérdésem van nekem egy honda xl 125 hidegen kipörög rendesen melegen nem nagyon akkar mi lehet az oka? Köszi előre is :D
Persze, aztán majd sorban kúrnak át a szerelők a palánkon és a végén csak azt viszed "szakihoz" amihez gépműhely kell:)
Helló!
0,5 mm vastag!
Nekem is brutál nagy a hsr 42 es de szerintem a benne található csapágy görgőktől amik a síktolattyú mozgását segítik.Olyan van az fcr-ben is
lehet venni az ebay-on
majd leestem a kanapéról amikor megláttam hogy 110ezer ft
kíváncsiságból szétszedem majd mi benne az ennyi
ini szedd le jó lesz nekem:)
ezért nem kínlódok a motorokkal
azért van a szerelő
a szöszmötölős melót megcsinálom, de amihez rutin is kell azt kihagyom
a husky is már darabokban van
fél motort szét lehet szedni egy 8as krovával......
5-6-8as csavar mind 8as kulcsnyílású
hanem ez az fcr41es karbi félelmetes milyen nagy, mipicsának ebbe ekkora
Az se rossz megoldás csak drága a percdíj
Felhívod a TV-ben a Távcsókdoktort és odatartod a kagylót !
Ha legalább 5 percet járt a motor (de a legjobb ha motorozás után) leállítod majd megnézed a nívópálcát.
ez a gyári hátsó gumiméret..elöl meg a 100/80..persze szerintem elég a 120is
130 as gumi nem túl vastag arra a kis 50 esre
ebben van valami..kérdés hogy ez mennyiben fontos egy 50ccm.es motornál egy nagymotorral szemben...szóval nekem 50esre kellene! és pl a 600cbr első gumi mérete ugyan ez...130/70 R17
Én csak tippelem, de az elsővel csak fékezel, a hátsóval gyorsítasz-fékezel. Más irányú erők hatnak rá.
S-tét az uraknak!
Szerintetek van jelentősége annak hogy egy gumi elsőként van fent vagy hátsóként? A kérdést azért teszem fel mert gumit kell vennem tavasszal..a nagyobb sportgépek gumi palettáján szerepen az a méret ami nekem hátra való...Bár a sportgépeken elöl van fent...fontos az hogy egy gumi első vagy hátsó?
Sziasztok!
Kérdezném tőletek, Xr650R motorolaj szint ellenőrzése hogy történik szabályosan?
Illetve a szívó- és kipufogó szelep hézagokat milyen időközönként mérjem?
Ja, az lesz a vége.
Ha nem lenne azt hamar megtudnám, napi 6-8 órát megyek vele.
" bevilágított a blokkba és aszondta jó" Akkor mond meg neki,hogy kézrátétellel gyógyítsa meg Majd ha le van véve a szelepfedél és úgy le van ellenőrizve a lánc és a többi mozgó alkatrész akkor kizárhatsz dolgokat Addig meg marad a találgatás,okoskodás meg a blokkba világítás Amúgy meg az a legegyszerűbb ha elviszed a Kanyarhoz.
hahóó milyen vastag a gyári tömités? sos kéne tudnom
csak kérdezem, van rendes olajnyomásod? én nemjáratnám inkább nézzétek meg, az enyém is hasonloan szolt sajnos
mindegy már.. mi volt vagy mi nem szerelőhöz kell ezt vinni...
Naszóval: kb 3an szarakodtunk vele, nem én néztem meg a láncot hanem egy xl-es kollega aki bevilágított a blokkba és aszondta jó én meg ennyiben maradtam. A szelepfedelet tényleg nem vettük le.
tuti nem szelephang, az ciripel vékonyan
nekem is mindig ciripelt hidegen szóval tudom milyen
én mindig lazábbra hagytam egy kicsit hogy ne legyen "fogós" a hézagoló, de azért ne lötyögjön