Próbálok valami kompromisszumot, de a mostani 6 literes fogyasztás meg hogy naponta tankolok bele 3000-3500 forintért az nem pálya. Még ott van az áttétel módosítás meg a karbi. Csak nem tudom hogy eleve szerezzek egy újat vagy fúvókázzam vissza a gyárit. Most tudnék szerezni normális dominátorba valót.
Mindegy mert nincs pénzem új gépre, az xr-rel kell "főznöm". Legalább addig amíg kitermeli az árát egy a célnak jobban megfelelő motorra. Aztán majd visszaalakítom arra amire való.
Elszaladt mellette a világ ebben nincs vita. Csak azt mondtam hogy amikor és amire tervezték anno ott helyt állt. Mostanra meg átkerült a civilekhez és most meg ott áll helyt.
Ha valaki meg akár csak félprofi versenyeken szeretne használni akármit már akkor is belenyúl a gyári beállításokba és alkatrészekbe.
Sose volt robogóm nem most fogom elkezdeni:) Amit írsz az összefagyásról meg a pakolhatóságról azt mind meg lehet oldani normál motoron is. Viszont az enduro könnyű, vékony, lehet vele lendületből padkázni, ha felborulok vele nem történik semmi. Robogóval még az is a bajom hogyha nem értesz hozzá (márpedig nem értek) akkor abból is bele lehet nyúlni akkora szopásba mint egy terepes gépnél. A variátort azt se tudom hogy eszik, szíj-görgő cserét még képen se láttam.
A normális állapotúakat meg annyiért adják amennyit sose adnék robogóért. Azzal tisztában vagyok (mostmár) hogy az xr-el beválasztottam meló szempontjából, de hát beleszerelmesedtem. Elég lett volna a 400 is de azok annyival drágábban futottak amire nem volt keret.
Az igaz,hogy nem 90-ben tervezték hanem 80 as évekbe,de sokat nem változtattak rajta azért,hogy felvegye a versenyt a konkurenciával Én nem mondom,hogy szar motor mert a blokkja kiváló konstrukció ami a tartósságot illeti csak éppen elszaladt mellette a világ és a Japánok csak 2000 be kaptak észhez mikor is kihozták az xr 650r-t ami azért több dologba jó mint a 600 as,de az európai modelekhez képest szerintem túl puritán és volna még mit farigcsálni rajta
ha futárkodsz akkor miért nem veszel egy 250es robeszt?
lehet úgy ülsz rajta mint a budin, de akkor is kényelmes
tavasszal-ősszel nem fagysz szét rajta, csomó pakolóhelye van
az xr6 meg megmaradna annak aminek való
Két kérdésem lenne: XR 250hez itthon milyen az alkatrészháttér? Illetve milyen karbit/vagy gyári karbi módosítást javasoltok az xr 6-ra ha nem a teljesítménynövelés hanem a 4,5-es fogyasztás a cél? Tudom xr 125 karbi:)
A 90es években lehet de az xr6ot nem akkor tervezték:) Azért a Baja 1000-et csak nyerte "pár" évig. Maradjunk annyiban hogy ha akkora fostalicska lenne nem lenne ekkora neve a mai napig.
Akkor egy kicsit olvasgass utána Úgy ahogy a 90 es évekbe se tudtak egy ütőképes verseny endurót összehozni,úgy manapság sincs igazán jó Japán verseny enduró Vegyünk példának egy Husabeg fe 570-et hát a nyomába se érnek a japán verseny endurók.
Attól függ mit mivel hasonlítunk össze. Azért egy 80as évekbeli konstrukcióról van szó. Megmondom őszintén nem tudom a husky meg a ktm hogy muzsikált ezidőtájt ebben a kategóriában. Mert az xr egyértelműen nem siratófalra készült, inkább sivatagba. Az ottani versenyeken viszont szépen teljesített.
helltok! valaki tudna segíteni hogyan lehet szétszedni a hátsó lengés csillapítót ? már csak a dugattyút nem tudom hogy kell kivenni . vagy a szimeringhez hozzá férni . előre is köszönöm
pl a honda egy 40-50 centis sávban közlekedett a ténéré meg 15-20-ban
a gumi meg száraz homokban szinte tökmindegy nem annyival jobb a vadiúj crossgumi mint amire számít az ember
mentem én nem keveset homokon olyan endúrógumival hogy középen semmi minta nem volt, aztán vártam a minőségi változást a crossgumival.....hát nem volt..... ez a folyós szar homokban csak az a homokozólapátos gumi ami jelent némi pluszt
könnyű motorral még nem mentem homokon de ha húzod neki akkor a nehéz sem szitál annyira persze itt játszik nagy szerepet a gumi és az irányíthatóság hogy valóban tudja neki húzni az ember....
van többféle verseny........
pl ki mennyi töményet tud meginni, erre teljesen jók a régi vasak is
de
homokban sokkal jobb a nehezebb gép, persze csak na nem tengelyig érőben kell elindulni, de amúgy sokkal kevésbé szitál a súlyosabb
ilyen 1 litereknél már meghal a motor minden jó tulajdonsága
Ha valaki meg akár csak félprofi versenyeken szeretne használni akármit már akkor is belenyúl a gyári beállításokba és alkatrészekbe.
A normális állapotúakat meg annyiért adják amennyit sose adnék robogóért. Azzal tisztában vagyok (mostmár) hogy az xr-el beválasztottam meló szempontjából, de hát beleszerelmesedtem. Elég lett volna a 400 is de azok annyival drágábban futottak amire nem volt keret.
lehet úgy ülsz rajta mint a budin, de akkor is kényelmes
tavasszal-ősszel nem fagysz szét rajta, csomó pakolóhelye van
az xr6 meg megmaradna annak aminek való
a gumi meg száraz homokban szinte tökmindegy nem annyival jobb a vadiúj crossgumi mint amire számít az ember
mentem én nem keveset homokon olyan endúrógumival hogy középen semmi minta nem volt, aztán vártam a minőségi változást a crossgumival.....hát nem volt..... ez a folyós szar homokban csak az a homokozólapátos gumi ami jelent némi pluszt
pl ki mennyi töményet tud meginni, erre teljesen jók a régi vasak is
de
homokban sokkal jobb a nehezebb gép, persze csak na nem tengelyig érőben kell elindulni, de amúgy sokkal kevésbé szitál a súlyosabb