Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy bamakót azért én simán bevállalnék, 3-4 emberrel + 1 kocsi a nagyja cuccnak
persze csak ha tuti nem húznának seggbe a negrók.....
Hát igen,de a dakar az más világ mert az inkább a megbízhatóságról szólt abba az időbe.Ott azért jól szerepeltek a Japánok,kiváltképp a yamaha xtz 750 de a Honda Nxr 750 és az utódja az Africa Twin se volt kutya
na de akkoriban egy párizs dakar úgy megvolt hogy egy parancsnoki uazban elfért az egész szerviz team
3 naponta olajat meg gumit cseréltek
eladtad a drz-t?
Átvették az olaszok de réges régen Skandinávia volt a szülőhazája a Husky-nak úgy mint a Husabergnek teljesítményben és futóműben,súlyban már akkor felül múlták az akkori riválisait mint pl az akkoriba verseny endurónak csúfolt xr 600 at és a többi japán gépet
☻/
/▌
/ \
én már csak nyugodt mocorgásra szeretnék menni,tájat nézni, régi helyeket bejárni stb
államnak nem akarok fizetni a papírmunkáért,mert ha hosszabb időre netán elmegyek, akkor állhat ameddig csak akar, nem kell intézni semmit
ja meg nincs társaság aki felspannoljon, hogy újra vadul megüljem a lovat...
ez is svéd volt? nem csak a husaberg?
az enyém épp olasz gyártmányú, mv agusta vagy mipicsa
Elnézést kérek és igen ott van a verseny endurók közt a valaha volt Svéd ipar remekműve a felülmúlhatatlan,utánozhatatlan HUSQVARNA Na most remélem sokat hízott a májad Ini
stb
vazzeg
a husky mindig kimarad mindenhonnan
lábra kell edzeni, kicsit ma téptem aztán meg van remegősödve
csak ez a kurva durrogás ne lenne motorféken egyre jobban idegesít
Csak a pancseroknak való nyugodt motorozásra aki tud motorozni (olyan itt nincs köztünk )az azzal is tud tempózni,de tény és való,hogy inkább túra endurózásra való úgyan úgy mint az xl-xr és a többi régi szarkupac Komolyabb endurózásra kell venni egy könnyedebb és sokkal jobb futóművel és kiegyensúlyozással ellátott endurót(Ktm,husa,gas-gas stb...)Be kell látni ezek felett már elszaladt az idő
ha ütni vágni kell mifenének ekkora idomos gépet venni?
ezek messziremenős konstrukciók
szerezz be egy xt-xl 600ast aztán jónapot kicsi idom kicsi kár
mindkettőben van önindítós kivitel
bár a soft kiruccanás nem igényli annyira az önindítót
megmondom őszintén, hogy nem akarok nagyobb összeget kiadni erre a hobbira, most véletlen belebukkantam egyre,igazából kis erdei kiruccanásra szeretném, úgy ütni vágni hogy nem féltem,ha elborul, lehorzsolódik, megreped stb, ja és mindenek előtt a blokk legyen "halhatatlan" tehát ne kelljen mindig szereléssel tellni az időnek
akinek ilyen jó futóművei vannak bizniszbe, meg kipufogók annak futja jó gépre is
dominátor nem terepre való ha ütésre verésre kell egyedül a blokk jó...a váz nem szerintem, esetlennek éreztem még xl után is tehetetlen az a váz terepen nyugodtan lehet megkövezni de ez igy van nyugodt motorozásra jó de egyébbre nem
Majd beszélünk róla ha összeszedtem magam anyagilag mert a gatyámat ráköltöm az enyémre.
sajnálom a lóvét,de lehet kellene egy apró pénzes nem sajnálós szigorúan terepre ütni verni
fötengelyt cserél ..olajpumpa fúrás, dugó gyűrű xl 600 r vezérműtengely,feszítő, és vadi új himba szerkezet mindezt egy 650es domi blokkba ami önidítós és berúgós is.. épp ezért lesz egy fölösleges gyújtás tekercsem ami xl 600 é plusz xr 600 cdi és egy vezeték köteg xr 600 rol ha valakit érdekel
Szeva papám ,hogy állsz?
Szia
Én is dominátort szerettem volna de Yamaha xt 600 tenere lett belőle ha olyan jó mint az enyém és kb egy a blokkjuk is szerintem nem lesz vele bajod de terepre csak akkor vedd meg ha gyúrni akarsz
Az enyémet még nem szedte szét, nem tudom mekkora a kár. Neked mit kell csinálni?
én is akkor vittem hozzá a blokkomat
terepre vagy utcára vennéd?
Közben meglett
Lécci vki segítsen, hogy/hol tudom állítani az xl600r alapjáratát? Köszönöm