Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csütörtökön vittem el. Ugyanis megállt, szerencsére leállításkor.
Maga a konstrukció nagyon megbízható, egyszerű és könnyen motorozható! Alkatrace van hozzá bőven.

Az, hogy milyen állapotban van, mind külső, mind a motor belső állapota csak az előző tulajokon múlik. Az olajcsere és a légszűrő sajnos rövid periódusú kissé, ha ezt elmúlasztják drága meglepi lesz!

Én inkább vennék olyat amit fel kell már újítani és megcsináltatnám, akkor biztosan sokáig rendben lesz. A km számlálónak hinni felelőtlenség, a kompressziómérő viszont tisztázza a dolgokat!

Ha nem értesz hozzá, akkor el kell vinni egy hozzáértőhöz (pl Kanyarmester Csepelen) és amit mond az a szentírás! ;)
Ezek a dominatorok (650) ,mennyire megbízhatóak? normál használat után,mikor érdemes felújítani a blokkot,és miket kell bennük cserélni?
mikor viszed a gépet kanyarhoz?...
Pedig a jégmotorozás frankó lehet, régi vágyam egyszer kipróbálni.
aki bátor annak nem kell ilyesmi
friss hóban nagyon jókat lehet veretni, persze ha nem full fagy az alja
amikor már összetömörödik azt nem szeretem
Miért van szöges gumid?
lassan el kellene kezdeni a motorozást
ma egész délután a gumisnál tököltem, nem volt időm összerakni a vadállatot
jövő hétre havakat jósol, remélem lesz szép nagy
Én csak annyit szoktam észre venni,ha már használtabb az olaj akkor 1 esből 2.ba váltásnál kicsit hangosabban veszi be a sebességet.
nekem teljesen mindegy volt
az 5100val is ugyanolyan volt mint a gagyi 1000ft-os olajjal
hozzátenném hogy az xt teljesen jól működik az olcsó olajjal
Szerintem az azért az olaj minőségétől is függ
Enyémen is nehéz megtalálni az üreset, illetve a fokozatokat sem túl gördülékenyen veszi be. Annak tudható be, hogy a kuplung nem emel ki teljesen. De olvastam már itt a fórumban visszább, hogy állítólag ez XR400 betegség.
kérdezi egy ismerős
aztán nemigen tudok rá mit mondani 70ezerrel vettem
mert állítólag alig van km benne de nem túl finom a váltója
én azért arra gondolok hogy lényegesebben több km van abban mint amennyivel árulják
Miért érdekel ez téged már nincs is xr4 ed
xr4 kérdés
akinek keveset futott, annak mindig megvolt az üres?
nekem pl "hidegen" mindig patent volt a váltó, melegen már néha hisztis volt, sokszor csak 2.ból ment üresbe
Ezeket már eladtam,,,,,,,
Hát most már tudom. Első motorfelújításom.
Szívó csonk, gyújtás, cdi egyenlőre.
köszönöm mostmár tudom nem érdemes faragni
új dugo van benne és hajtokart nem cseréltetek? 90% volt rá az esély hogy hajtokaros lessz nem szabad külön tönkre vágja a hajtokart az új dugó álltalában
Mire lenne szükséged?
0.5mm
enyémben 80 fölött volt, 1000ft-os olajjal jártam aztán semmi extra hang nem volt
persze meg volt kopva mert füstölt, de még pár fokban is általában 1 rúgásra indult
bár az tény hogy inkább sűrűbben cseréltem olajat mint ritkábban, ha úgy adódott inkább 6-700km-nél mint 1200-1300 nál
34000 párszáz km-el vettem. Ez tuti kamu egy '92es motornál. Fogalmam nincs mennyi lehet a valós szám. Az előző tulaj nem tudom milyen olajjal járt, amikor az új dugóval össze lett rakva Kanyar rakott bele olajat, nem emlékszem a nevére. Most 1000-es olajcserénél én motul 5100 10w40-et raktam bele.