Maga a konstrukció nagyon megbízható, egyszerű és könnyen motorozható! Alkatrace van hozzá bőven.
Az, hogy milyen állapotban van, mind külső, mind a motor belső állapota csak az előző tulajokon múlik. Az olajcsere és a légszűrő sajnos rövid periódusú kissé, ha ezt elmúlasztják drága meglepi lesz!
Én inkább vennék olyat amit fel kell már újítani és megcsináltatnám, akkor biztosan sokáig rendben lesz. A km számlálónak hinni felelőtlenség, a kompressziómérő viszont tisztázza a dolgokat!
Ha nem értesz hozzá, akkor el kell vinni egy hozzáértőhöz (pl Kanyarmester Csepelen) és amit mond az a szentírás! ;)
lassan el kellene kezdeni a motorozást
ma egész délután a gumisnál tököltem, nem volt időm összerakni a vadállatot
jövő hétre havakat jósol, remélem lesz szép nagy
Enyémen is nehéz megtalálni az üreset, illetve a fokozatokat sem túl gördülékenyen veszi be. Annak tudható be, hogy a kuplung nem emel ki teljesen. De olvastam már itt a fórumban visszább, hogy állítólag ez XR400 betegség.
kérdezi egy ismerős
aztán nemigen tudok rá mit mondani 70ezerrel vettem
mert állítólag alig van km benne de nem túl finom a váltója
én azért arra gondolok hogy lényegesebben több km van abban mint amennyivel árulják
xr4 kérdés
akinek keveset futott, annak mindig megvolt az üres?
nekem pl "hidegen" mindig patent volt a váltó, melegen már néha hisztis volt, sokszor csak 2.ból ment üresbe
új dugo van benne és hajtokart nem cseréltetek? 90% volt rá az esély hogy hajtokaros lessz nem szabad külön tönkre vágja a hajtokart az új dugó álltalában
enyémben 80 fölött volt, 1000ft-os olajjal jártam aztán semmi extra hang nem volt
persze meg volt kopva mert füstölt, de még pár fokban is általában 1 rúgásra indult
bár az tény hogy inkább sűrűbben cseréltem olajat mint ritkábban, ha úgy adódott inkább 6-700km-nél mint 1200-1300 nál
34000 párszáz km-el vettem. Ez tuti kamu egy '92es motornál. Fogalmam nincs mennyi lehet a valós szám. Az előző tulaj nem tudom milyen olajjal járt, amikor az új dugóval össze lett rakva Kanyar rakott bele olajat, nem emlékszem a nevére. Most 1000-es olajcserénél én motul 5100 10w40-et raktam bele.
Az, hogy milyen állapotban van, mind külső, mind a motor belső állapota csak az előző tulajokon múlik. Az olajcsere és a légszűrő sajnos rövid periódusú kissé, ha ezt elmúlasztják drága meglepi lesz!
Én inkább vennék olyat amit fel kell már újítani és megcsináltatnám, akkor biztosan sokáig rendben lesz. A km számlálónak hinni felelőtlenség, a kompressziómérő viszont tisztázza a dolgokat!
Ha nem értesz hozzá, akkor el kell vinni egy hozzáértőhöz (pl Kanyarmester Csepelen) és amit mond az a szentírás! ;)
http://youtu.be/4qJMZyy0Nk8
friss hóban nagyon jókat lehet veretni, persze ha nem full fagy az alja
amikor már összetömörödik azt nem szeretem
ma egész délután a gumisnál tököltem, nem volt időm összerakni a vadállatot
jövő hétre havakat jósol, remélem lesz szép nagy
az 5100val is ugyanolyan volt mint a gagyi 1000ft-os olajjal
hozzátenném hogy az xt teljesen jól működik az olcsó olajjal
aztán nemigen tudok rá mit mondani 70ezerrel vettem
mert állítólag alig van km benne de nem túl finom a váltója
én azért arra gondolok hogy lényegesebben több km van abban mint amennyivel árulják
akinek keveset futott, annak mindig megvolt az üres?
nekem pl "hidegen" mindig patent volt a váltó, melegen már néha hisztis volt, sokszor csak 2.ból ment üresbe
persze meg volt kopva mert füstölt, de még pár fokban is általában 1 rúgásra indult
bár az tény hogy inkább sűrűbben cseréltem olajat mint ritkábban, ha úgy adódott inkább 6-700km-nél mint 1200-1300 nál