Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na a javával készen is lennék DE természetesen azért csak nem sikerült össze rakni teljesen mert a karbi felőli hengerfej csavar meg volt,van szakadva úgyhogy el is fogyasztottam a 6. söröm egyre jobban tetszik a motor szerelgetés
Lenne viszont egy olyan kérdésem hogy van -e valakinek HELICOIL-ja vagy valamilyen másik menet javítója mert addig nem lesz sörözés amíg nem tudom megcsinálni azt a menetet vagy esetleg ha van valami jobb ötletetek akkor szívesen fogadom azt is
A feszítő rugóval én is szoptam annak idején.
Kitartás! Sikerülni fog.
Nem tidod elrakni 180 fokkal. Egy a lényeg. A főtengely felső holtponton legyen, a vezérműtengely bütykei meg lefelé nézzenek. A lánckerék furatai meg adottak, csak a gyári vonal jelölések essenek az osztósíkba. Akkor raknád el 180 fokkal, ha a bütykök felfelé néznének.
nem-nem ma még össze szeretném rakni a blokkot de ha minden problémásabb résznél iszom egy sört annak is meg lesz a hatása ha meg annyi pajinkát bevernék akkor merevedésem lenne de hulla merevedés
Miért kéne nekem vezmü.tengely de tudod mit ha veszek másikat akkor ezt oda adom
dobjál még rá 2 üveg házi pájinkát az hidd e helyire fütyülöd azt a feszítőt
ha veszel másik vezérműtengelyt a tiedére igény tartok nincs annak semmi baja szerintem szóval azt hoci ide azt vihetel cserébe ami kell
háát nem kis szopás ez a vezérműlánc feszítő rúgó már a második üveg sörömnél tartok
igen igen csak ugye nekem végülis nem ezzel volt bajom hanem leszedtem a vezérmü tengelyröl a fogas kereket és e tünt a jelölés és nem akartam 180fokkal elrakni
Jaja! Bocsi! Nem neked!
A pontozást ininek írtam, de nálad is bevált volna. Ha a főtengely felső holtponton van, akkor fent a veztengely fogaskerekén lévő jel az osztósík vonalában kell legyen, általában így vannak összejelölve a 4t-k. Az LC4-esemnél volt fasza, mert a forgattyús ház alján volt egy csavar kívülről, amivel rögzíteni lehetett a főtengely sonkáját, így nem tudott elfordulni felső holtpontról.
Köszi a segítséget én is ugy láttam hogy szimmetrikus a fogaskerék de inkább egyszer kérdezek mint kétszer szerelek amugy igen jobb lett volna pontozni vagy karcolni
Nekem nem kell
De ha kell, hogy hol áll pontosan, estére lefényképezem, és belinkelem...
Na igen, nem árt!
Összeszerelés előtt a himba állító csavarjait (szelephézag állító csavarok) illik fellazítani és kijjebb tekerni.
De mi ma éjszakai túrát is tartunk a Pécelzbergen !

A du. csak bemelegítés !
Inkább pontoztad volna meg finoman. Az sosem tűnik el
A pötty is tök mindegy, szimmetrikus a vez . tengelyen a vez. lánckerék!
Ha a vez tengelyt a jelölésnek megfelelően, -jel - szerint vízszintesen rakod, Így is úgy is jó lesz!(persze főtengely jelölésen!)
De inkább lefele legyenek a himbák, akkor a szelepfedél nem feszül, ergo könnyebb felcsavarozni!
a filc semmit sem ér erre már én is rájöttem
a szimónál filceztem össze a kuplungfogaskereket a főtengelyen lévővel
aztán úgy eltűnt a jel hogy azóta is visnyog a szimó egy kicsit
te meg ne osztogassál itt semmit jó lenne ha meg néznél nekem egy vezérmű tengelyt ha meg kérhetlek rá
Sziasztok elég húzós volt a hetem most tudtam neki állni az XL blokk össze lapátolásának de sajnos csináltam egy bakit a vezérmű tengelyről levettem a fogas kereket a könnyebb szerelhetőség miatt MEGJELÖTEM de amikor a második csavart kitekertem természetesen elfordult , nem is izgatott mert ugye MEGJELÖLTEM betettem az új-régi vesz láncot és láss csodát a jelet sikerült letörölnöm (pedig jó fajta filc volt)
A kérdésem az lenne hogy hogy a picsába kell vissza rakni én ahogy nézegettem szimmetrikusnak tűnik de találtam egy gyári jelölést rajta (pötty) és jó lenne tudni hogy az R5-nél kéne lennie vagy a másik oldalon.
Nagyon jó lenne ha valaki megtudná nézni nekem
Mert ugye biztos ami biztos
Helló az se rossz de most Dobogókő a menet
Hát igen. A súlypont is sokat számít. Biztos lejjebb van, azért érzed annyira jelentősnek a különbéget.