na a javával készen is lennék DE természetesen azért csak nem sikerült össze rakni teljesen mert a karbi felőli hengerfej csavar meg volt,van szakadva úgyhogy el is fogyasztottam a 6. söröm egyre jobban tetszik a motor szerelgetés
Lenne viszont egy olyan kérdésem hogy van -e valakinek HELICOIL-ja vagy valamilyen másik menet javítója mert addig nem lesz sörözés amíg nem tudom megcsinálni azt a menetet vagy esetleg ha van valami jobb ötletetek akkor szívesen fogadom azt is
Nem tidod elrakni 180 fokkal. Egy a lényeg. A főtengely felső holtponton legyen, a vezérműtengely bütykei meg lefelé nézzenek. A lánckerék furatai meg adottak, csak a gyári vonal jelölések essenek az osztósíkba. Akkor raknád el 180 fokkal, ha a bütykök felfelé néznének.
nem-nem ma még össze szeretném rakni a blokkot de ha minden problémásabb résznél iszom egy sört annak is meg lesz a hatása ha meg annyi pajinkát bevernék akkor merevedésem lenne de hulla merevedés
igen igen csak ugye nekem végülis nem ezzel volt bajom hanem leszedtem a vezérmü tengelyröl a fogas kereket és e tünt a jelölés és nem akartam 180fokkal elrakni
A pontozást ininek írtam, de nálad is bevált volna. Ha a főtengely felső holtponton van, akkor fent a veztengely fogaskerekén lévő jel az osztósík vonalában kell legyen, általában így vannak összejelölve a 4t-k. Az LC4-esemnél volt fasza, mert a forgattyús ház alján volt egy csavar kívülről, amivel rögzíteni lehetett a főtengely sonkáját, így nem tudott elfordulni felső holtpontról.
Köszi a segítséget én is ugy láttam hogy szimmetrikus a fogaskerék de inkább egyszer kérdezek mint kétszer szerelek amugy igen jobb lett volna pontozni vagy karcolni
Ha a vez tengelyt a jelölésnek megfelelően, -jel - szerint vízszintesen rakod, Így is úgy is jó lesz!(persze főtengely jelölésen!)
De inkább lefele legyenek a himbák, akkor a szelepfedél nem feszül, ergo könnyebb felcsavarozni!
a filc semmit sem ér erre már én is rájöttem
a szimónál filceztem össze a kuplungfogaskereket a főtengelyen lévővel
aztán úgy eltűnt a jel hogy azóta is visnyog a szimó egy kicsit
Sziasztok elég húzós volt a hetem most tudtam neki állni az XL blokk össze lapátolásának de sajnos csináltam egy bakit a vezérmű tengelyről levettem a fogas kereket a könnyebb szerelhetőség miatt MEGJELÖTEM de amikor a második csavart kitekertem természetesen elfordult , nem is izgatott mert ugye MEGJELÖLTEM betettem az új-régi vesz láncot és láss csodát a jelet sikerült letörölnöm (pedig jó fajta filc volt)
A kérdésem az lenne hogy hogy a picsába kell vissza rakni én ahogy nézegettem szimmetrikusnak tűnik de találtam egy gyári jelölést rajta (pötty) és jó lenne tudni hogy az R5-nél kéne lennie vagy a másik oldalon.
Nagyon jó lenne ha valaki megtudná nézni nekem
Mert ugye biztos ami biztos
Lenne viszont egy olyan kérdésem hogy van -e valakinek HELICOIL-ja vagy valamilyen másik menet javítója mert addig nem lesz sörözés amíg nem tudom megcsinálni azt a menetet vagy esetleg ha van valami jobb ötletetek akkor szívesen fogadom azt is