50es még sosem volt de a dt80 nagyon tetszett
ha nem volna mindenhol tengelyig érő homok felénk, akkor sokáig meglett volna
sárban kifejezetten szerettem vele forgolódni lehetett kb 100kiló könnyű volt megtartani még 2 személlyel is
amúgy ez a súly nagyon fura pl az xr4 130 a husquarna 120 és sokkal könnyebbnek tűnik az xr4től
bár egy kicsit meg van ültetve, 5 centivel lejjebb van az alja mint gyárilag
köszi!
az tény hogy nem egy nyomatékgyár de 50es létére ha beállitottam a levegőt és tudni fogja produkálni a gyári értékeket akkor a 8,9LE nem is olyan rossz!
A tegnapi nap folyamán nem produkált a legjobban de Tumaskanak köszönhetően megvan a hiba oka...a levegőcsavar fél fordulatos kitekerése nem az optimális beállitások közé tartozik mert könyv szerint 2 3/4-edet vagy 3fordulatot ir! Mindjárt megyek ki belőni és akkor kiváncsi leszek hogy megy!
63 volt a kipu, 51 a henger, 14 a karbi, 24 a főtengely az enyémre.
De minden csapágy, szimering, tömítés, vízpumpa, összes himba csapágy csapszegekkel ki lettek cserélve. Egy vagyon volt :(
Ma 3tól Huring környéke, terep ?