Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amugy hol találtál szerelésit hozzá?
na ezt nem találtam meg a videó alatt..ez amit felsoroltál van avgy 150ezer..
Ilyen a henger vezérlése, 6000 alatt halott. De utána élénk lesz.
Ezen Gilardoni henger, firebox kipufogó, metrakit légszűrő, 21-es karbi van a videó leírása alapján.
nem szedtem még elemeire! Tegnap került hozzám
azt olvatam ha 8ig forog ki csak akkor folytva van..ha elfordul 10ig akkor nincs..a kipuja más mint a sendának! a sendát vagdosni kell ennél viszont a leömlőhöz ccsavarral csatlakozik a rezó..ott szét szedtem ma és üres
A rezonátoron keresztül esik egy nagyobb anya? Mert azt is le szokták folytani. Egy méhsejt szerű hálót raknak bele hosszan. Ezt csak szétvágással lehet kiszedni.
Ő egyébként merre lakik?
andrushh@gmail.com
ez a mailom
egyébként 6000től kezd el menni rendesen és 10 ig kifordul!mondjuk eddig nehézkesen de kifordult! Most hogy állitottam rajta nem próbáltam ki mert este van már de egyenlöre jobbat mutat ezzel a beállitással...csak kibaszni nem akarok vele

Ezen nem tudom mi van módositva mert nem irja le de durva:
http://www.youtube.com/watch?v...


Meglepetés motor!

Ja és bocs hogy szét OFF-olom az XR fórumot
Kukoda Attilát hívd fel! tel: 06304906559. Nála van minden, baráti áron. Adj egy mail címet és átküldök egy szervizkönyvet!
Nekem DR 70 henger volt, 17,5 Dellorto karbival, Gianelli kipufogóval, így alattam menet közben kiforgott 13.000-ig :)
105-110 között volt a vége.
köszi a felajánlást egyenlőre egyben van az enyém de ha szükséges lesz mindenképp tudom hova forduljak...viszont ha már itt tartunk egy jó állapotu szivócsonk/karbi összekötö gumid nincs?Ezen ki van repedve..most össze gányoltam de cserés hamarosan!
óóó de fasza hogy itt van olyan ember aki közlékeny és volt is ilyenje! azt olvastam hogy derbi blokkos! A karbi egy 14es dellorto! nem tudod a levegőt pontosan hova kell állitani hogy jó legyen?
Azért kérdezem mert megnéztem a folytásokat a motorban már nincs benne viszont olyat csinált hogy ma mentem vele 10km-ert anyámékhoz és elfogyott az erő meg darálva pörgött ki ha kipörgött..de dombnak felfele sem akart menni hiába is pakolgattam vissza a sebességeket..karbit szétkaptam kipucoltam vissza pakoltam de semmi..aztán a levegőcsavarra ránéztem pont egy felet volt kitekerve ami szerintem karcsu...kitekertem 2re igy már veszi a lapot igy hidegen de elszegényiteni se akarom a keveréket nagyon nehogy megsüssem..
Látod? Ugyan az a D50B0 blokk.
Szerinted. 20.000 egy dugattyú ebbe a derbi blokkba. Drága a gyári cucc, de ismerek egy fickót, aki ilyeneket hord be és baráti áron van nála minden.
Melegítsd be! A gyári henger nikasilos!
Van egy váltósorom hozzá, meg jobb és bal blokkfél. Ha kell, megüzletelhetjük.
Csak a külső Gilera. A blokk Derbi. Volt Derbim, egy 2003-as Supermoto. Fojtatlan állapotban 8,9 lóerő az 50-es derbi blokk.
Ez a spanyol erőforrás jobb, mint a Minarelli AM6.
hát ez vizes blokkal szerelt azért csak kell kicsit melegiteni
jó dolog ez az 50es, egy(vagy több) motor mellé
nem kell melengetni, nem kell rá különösképp vigyázni, gombokért megvan a generál
persze ez igaz!Na gyon jól indul egyébként semmi jele hogy gondja lenne
de a traktort keresztbe elhuzza a szántásba azzal.. 17"os kerekek vannak benne egyébként
a fojtás abban a kis 4 centis dugattyúban van
motorozz vele úgy mint egy szimóval akkor sokáig elmegy
melóbajárni meg az a lényeg ne egyen sokat, ha üvegezed akkor annyit eszik mint egy jobb állapotú 600as
aztán hogy 50el csap bele az árokba egy kamion vagy 70el totál mindegy.....
70 az akkora lehet majdnem mint a kerék ami benne van azzal a végsebessége akár még a 20 km/h is elérheti
kaptam hozzá plusz egy láncot meg egy 70! fogas hátsó lánckereket..
városi motorozásra tökéletes! Folytás még benne szerintem!Csak kérdés hogy melyik részen..
egy hátsó gumi fog kelleni rá de az nem lesz gond mert szabvány méret
Egész jól egyben van kérdés meddig fog kielégíteni az a stampedlis pohárnyi hengerűrtartalom
Mi van Ini kiismertél mi?