Sziasztok! Szeretnék a motoromra (XR650R) egy normális karburátort venni, mert ez a gyári ez egy rakás szar, és meguntam, hogy nem lehet ideálisra beállítani. Olyan érdekelne főként, amit faragás nélkül rá tudok tenni, és nem csillagászati áron van. Tehát pl az FCR 41 duplán kiesett.
Nem muszáj síktolattyúsnak lennie, lehet ez akár egy CV karbi is.
Akinek vannak tapasztalatai más karbikról, az ne tartsa magában!
téyleg a dugorol jut eszembe arra felétek van egy srác aki cserehengerért ad furt hengert dugoval kicsipénzért azthiszem 25-öt mondott tavasszal és azt mondja több százat raktak össze nemvolt vele gond
Szikszai Károly csinálta a gépmunkát. XIV. Cserei u. 6.
Ha a dugó is érdekel meg tudom adni a srác számát akitől vettem. Többféle megoldást tud, elég rugalmas.
lehet gyűrűzni egy gépet, de még akkor amikor jó minden
pl ha kibír egy henger-dugó 100ezret akkor 40 felé meggyűrűzni és kb új lesz és utána elmegy még 80at(vagy valahogy így magyarázták anno a szakik)
csak ugye ilyenkor még senki sem gondol a gyűrűzésre
aztán nem is biztos hogy megéri, mert kb annyi zseton egy gyűrűszett mint a dugó
nem vagy te tisztában a dolgokkal elkopik a henger is aztán már baszatod te gyűrűzni szóval új dugó gyűrű fúrás feszítőszerkezet vez lánc tömítések bla bla bla hol lenne ez 70 be?
Én tettem rá harisnyát. Nekem igaz nem fordított, de tudod milyen a tt. Voltam vele nagy sárba, mivel nem fordított, nem vészesen verte fel a sarat. Én azt mondom tegyél rá, mivel neked úgy mondva le fog folyni az alsó felére a sár. Nekem olyan, hogy tépőzáras, tehát semmi komoly. Alul felül megfogattam még gyors kötözővel igényesen. Szép is, meg hatékony is. Kimosom, ha olyan, aztán kész.
Nekem se dugó se főtengely nem ment el kapálni tehát max gyűrű szimeringek meg egy pár csapágy amit talán cserélni kell ez meg szerintem bele fér 60-70-be
gondolom sűrűn kellene használni mert teljesen eltakarja a szivatót
Nem muszáj síktolattyúsnak lennie, lehet ez akár egy CV karbi is.
Akinek vannak tapasztalatai más karbikról, az ne tartsa magában!
álgatnom:)
A motoron kuplungrugót meg lamellát cseréltem.
Ha a dugó is érdekel meg tudom adni a srác számát akitől vettem. Többféle megoldást tud, elég rugalmas.
pl ha kibír egy henger-dugó 100ezret akkor 40 felé meggyűrűzni és kb új lesz és utána elmegy még 80at(vagy valahogy így magyarázták anno a szakik)
csak ugye ilyenkor még senki sem gondol a gyűrűzésre
aztán nem is biztos hogy megéri, mert kb annyi zseton egy gyűrűszett mint a dugó