Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HONDA YAMAHA TANKOK olcsón eladók...30 605 6883
ez a melegindító mire jó?
gondolom sűrűn kellene használni mert teljesen eltakarja a szivatót
Sziasztok! Szeretnék a motoromra (XR650R) egy normális karburátort venni, mert ez a gyári ez egy rakás szar, és meguntam, hogy nem lehet ideálisra beállítani. Olyan érdekelne főként, amit faragás nélkül rá tudok tenni, és nem csillagászati áron van. Tehát pl az FCR 41 duplán kiesett.

Nem muszáj síktolattyúsnak lennie, lehet ez akár egy CV karbi is.
Akinek vannak tapasztalatai más karbikról, az ne tartsa magában!
jól van na rossz vicc volt köszönöm a számot
ilye ne is feltételezz rólam. az asszony is szokta a forumot olvasni
nah lesz mit telefon
álgatnom:)
remélem nem valami itteni nőd száma:)
rosszul emlékeztem 35-őt mondott, napok ota keresem ,de megvan a száma legalább is remélem 30/6122067
Juhos Árpádnak hívják 0670 775 3345.

A motoron kuplungrugót meg lamellát cseréltem.
nevet címet nem tudsz véletlen?
téyleg a dugorol jut eszembe arra felétek van egy srác aki cserehengerért ad furt hengert dugoval kicsipénzért azthiszem 25-öt mondott tavasszal és azt mondja több százat raktak össze nemvolt vele gond
mit cseréltél rajta?
megköszönném ha megadod bár dugóm és gyűrűm is van de azert meghallgatnám neki milyen ötletei vannak
volt szíved odaadni a kis xr-t? egyébként gratulálok az ujhoz
Kell egy önindítós könnyű motor. Áj làv zalai agyag.
Fordultunk egyet
Megcsináltuk a kuplungot. Gyakorlatilag egy új motor. Végig vigyorogtam hazafelé, másodikban is emelgeti az elejét ha nem figyelsz oda:)
Szikszai Károly csinálta a gépmunkát. XIV. Cserei u. 6.
Ha a dugó is érdekel meg tudom adni a srác számát akitől vettem. Többféle megoldást tud, elég rugalmas.
persze sok múlik a hengeren...megaztán mindenki annyit költ rá amennyit akar de 70 ezerböl nem lesz full generál maximum full szutyoktuning:)
lehet gyűrűzni egy gépet, de még akkor amikor jó minden
pl ha kibír egy henger-dugó 100ezret akkor 40 felé meggyűrűzni és kb új lesz és utána elmegy még 80at(vagy valahogy így magyarázták anno a szakik)
csak ugye ilyenkor még senki sem gondol a gyűrűzésre
aztán nem is biztos hogy megéri, mert kb annyi zseton egy gyűrűszett mint a dugó
nem vagy te tisztában a dolgokkal elkopik a henger is aztán már baszatod te gyűrűzni szóval új dugó gyűrű fúrás feszítőszerkezet vez lánc tömítések bla bla bla hol lenne ez 70 be?
tudnál segíteni hol csináltattad?
Én tettem rá harisnyát. Nekem igaz nem fordított, de tudod milyen a tt. Voltam vele nagy sárba, mivel nem fordított, nem vészesen verte fel a sarat. Én azt mondom tegyél rá, mivel neked úgy mondva le fog folyni az alsó felére a sár. Nekem olyan, hogy tépőzáras, tehát semmi komoly. Alul felül megfogattam még gyors kötözővel igényesen. Szép is, meg hatékony is. Kimosom, ha olyan, aztán kész.
Nekem se dugó se főtengely nem ment el kapálni tehát max gyűrű szimeringek meg egy pár csapágy amit talán cserélni kell ez meg szerintem bele fér 60-70-be
Nekem ha jól emlékszem 50 körül volt perselyezéssel együtt, wiseco dugóval. A gyári meg 70 lenne.