Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Macerás a le és felszerelés,de megéri ha lelkiismeretesen tisztogatod.
Néztem tépőzárast is,de nem találtam megfelelőt.
Déltől megyek egyet a kicsikével itt, Érd - Törökbálint környékén.
12 szoborpark mögött ?
szóval ha nagy a ragacs akkor megéri
akkor nem kell flakonból kivágott csíkkal "tisztogatni" a szimeringet
A futóművesek azt mondják hogy nem kell rá,én viszont ha nagy a sár akkor teszek rá. A gond az szokott lenni hogy nem pucolják a gazdák,és a beleivódott mocsok szétcsiszolja a telószárat. Ki kell mosni jó sűrűn és akkor nincs gond,ráadásul a használatával nem megy tele sárral a teló. Nekem volt olyan hogy a porvédő nem tudta letolni az agyagos sarat,és bement a szimeringhez a mocsok....ilyenkor jól jött volna a telóharisnya.
Gart, az új géphez!
Reméljük jó szolgálatot tesz, mint amilyen az xr4 volt!
az első benyomás hogy elég nyers
a többit majd meglátom
amúgy ti mit csináltok a fordított telóval? érdemes rá harisnyát tenni?
eléggé megoszlanak a vélemények ezügyben
már csak azért kérdem mert te túlzottam vigyázol a gépre
Gratulálok az új paripához,kíváncsian várom a véleményedet róla!
Esetleg egy kis videó is készülhetne az első bevetésről
a huskyban nagyon visszafogott az élet......
fura érzés volt feltenni a futóra, ez volt a leghosszabb ideig a háznál.
de mivel mostanság a régi/új szerelem volt leginkább használva(ténéré) annyira nem fog hiányozni
evvel sem fogok igazán sokat mászkálni., jobban belegondolva nincs is igazán szükségem rá évi 1-2 erdélyi 3napos izzadás amit fog menni
ezért is akartam én másik blokkot nézni bele, mert úgy azért gazdaságosabb is lett volna az üzemeltetése
meg azért nem is számítottam rá hogy sikerül a csere, nemrég rendeltem hozzá pár cuccot
ini klassz az új géped akkor mostantól nem íde fogsz írkálni? hanem huskyban? sok jó élményt kívánok az új géppel:) nem rossz érzés hogy elment a kedvenced?
na ja..... a dugó jó ha belefér 50-be
70 böl nem csinálsz te full generált esetleg kimeszeled a sufnit
Asszem 300 körüli ára volt, de baja is volt.
Talán 2 xr6 van eladó, papírral!
Ami külföldi lejárt papiros, az soha nem lesz legálisan rendszámos! :)
coltékkal mikor elsőre voltam velük a tüdömet majd ki köptem kell az néha ezért is imádom nem tudom utálni
ja meg persze azóta meg tanultam be indítani is
na majd beszopatlak én jövőre hogy erőd nem lesz berúgni
60-70 az rengeteg annyit nem áldozok rá mert annyiból ful generál az enyémen és akkor tudom,hogy én csináltam és minden csapágy koyo
Majd kiderül mert Apuci le méreget nekem minden adatot amit kértem tőle aztán kiderül
Ha nem tudom meg oldani marad a rugdalás nem gond mert pöci röfi a kicsikém,persze nem így volt de most ,hogy minden perfekt sajna tényleg pöpec a gépem ja és szívató nélkül nem is indul tehát keverék képzés is veri gud
nem sok esély van
nem hinném hogy ráférne a főtengelyre a szabadonfutó
60-70 felé már van jó önindítós blokk, aztán ha eladod a gépet visszateszed az eredetit, az újon meg szétmaratod a számokat savval
senki nem nézi, csak a vázszámot
leszoksz a cigiről aztán jövőre meg is spóroltad a blokk árát
jó volna ha valahogy össze találkoznánk mert lehet össze lehet hozni az enyémre is a önindtót
ja persze gondolom jó szar minőségű csapággyal rakták össze és ez az eredmény tengelyen meg forgott és elnyalta a tengelyt ügyes balfaszok végett lehet cserélni a faxom tele már a kókány szar emberekkel de nagyon
akkor furkáld ki és olvassz bele centrírsúlyt
Kurva japok mindig alkotnak valamit,hogy ne tudjál tipuson belül variálni menj és vegyél újat
Te farok sajnos enyém nem jó mert enyém 670 az ővé meg 770
csiszolj le belőle 10 dekát
Ahogy érzed ha nem adod meg marad azt ennyi
Apucinak kellene én vittem neki de az nem jó az ő tengelye 770g az enyém meg 670g tehát sajnos nem jó
le kell venni a hengerfejet és kijön a vezető!