Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!
Hétvégi program is megvan..... hengerfej csere...
Az jó és mi lett a megoldás?
Nekem mind1 mikor csináljuk a bukó csövet de állom szavam
Nem az olajtól csúszik mert előtte is csúszott!
cserebere egy te 450husky-ra
jó eséllyel az olajtól csúszhat......
ha még a határon van akkor csak mosogasd el aztán tedd vissza próbának.
ja és a kárászyhoz nem kell menni, megoldottam
de azért köszi ja és a bukócső mókolás nincs elfelejtve csak tavaszra lesz belőle valami
sikerült eladni?
Pontos választ akkor tudok neked adni ha kicseréltem a kuplungom mert már régóta csúszik
amúgy már fellöktem az xr4-et a futóra, holnap megy az utolsó útjára
azért egy kicsit hiányozni fog
minek veszi meg ha nem tudja indítani?

pár éve voltunk túrázni, volt ott egy 600as is na az mire beindult megvolt a pisi-kaki kaja pihenő minden
http://www.kepesmotor.hu/honda...

szerintem gondok vannak az indításokkal,már megvételkor sem sikerült neki
lassan 1 millió forintot fog érni ez a motor
helló.honda xl600v-hez (PD06 1987-es ) keresek kilóméteróra spirál meghajtót (ami a keréknék van). esetleg komplett első kereket.ha valakinek van, vagy tud , kérem jelezze.előre is köszi.
A másik fontos jelző a teljesítményszint. Ez a motorunk igényeinek megfelelő kell, hogy legyen. Az olajos flakonok hátán feltüntetik a teljesítményszint API skála szerinti értékét. Egy idősebb, vagy régebbi fejlesztésű motorblokk esetén SE/SF, újabb, szintetikus olajat igénylő motor esetén SJ/SL lehet. Ha nem tudjuk, milyen szintű olaj való a motorunkba, jó támpont a gyártási év, illetve az építési mód. Léghűtéses, egy vagy kéthengeres négyütemű motorok esetén (pl. Suzuki LS650, Yamaha XV535) az SF/SG szintű olajok is megfelelőek, hiszen mindkét blokk a 80-as évek szülötte. Ezekbe nem is szükséges ásványiál komolyabb, szintetikus olajat tenni, hiszen gyártási tűréseik és tömítéseik ehhez mérten lettek tervezve. Chopperek és hasonló, alacsony és közepes fodulatszámon üzemelő blokkok esetén amúgy is ritkán van szükség a szintetikus olajak használatára, azokat inkább pörgősebb blokkokba célszerű tölteni.

Az olaj gyártója és akalmazási célja is fontos, igyekezzünk jó minőségű, motorkerékpárokhoz kifejlesztett olajat vásárolni. Az autókban használatos olajak ugyanis gyakran tartalmaznak surlódáscsökkentő adalékokat, amik a motorok kuplungjának megcsúszásához vezthetnek. Szerencsére már sok motorkerékpár olaj kapható olcsón, nem kell 2-3000 Ft-os literenkénti árral számolni. Ne tegyünk vacak, olcsó olajat a motorba, többszázezres kárt okozhat! Évente egy tank benzin árát megér a megbízhatóság és a hosszú élet...

Alapvetően jó ökölszabály, hogy léghűtéses blokkba a 20W-50 / 15W-50 a nyerő, vízhűtésesbe a 5W-40 / 10W-40.
de miért nem érted meg,hogy a 20w-50 is írja a manuál Aláírom,hogy télen szar mert tapasztaltam,de tavasszal meg nyáron teljesen jó ezekbe az öreg léghűtéses szarkupacokba!
A láncra a DID gyár 80w-90 váltó olajat ir elő!

Pontosan!
A szűrőn alig tud átjutni a sürü olaj, kinyit a túlnyomás szelep és az olaj nem megy sehova!

A gyárak nem véletkenül irják elő azt amit, annál jobbat lehet, gyengébbet nem!
Bár a sokkal jobb, pl full szimpatikus sem jó egy ilyen öreg blokkba !
Nem az enyém, de van eladó domi blokk láttátok?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
köszi az infót
annyi nincs hogy érdemes lenne felcipelni pestre, most meg valami más löttyöt kapott, szóval nem kap többet nutridrinket
A nutridrink 100-150 forint között szokott menni az Isosource-öt szokták adni ilyen 200-300 forint között de az fél literes.Ha 100 forintba adod akkor engem is érdekel bármennyi van eliszogatom napközben
Valaki gondolkodott rajta hogy megbolondítja az Xr600-asát egy Arrow dobbal?
masteron!
ezért a nutridrink löttyért szerinted mennyi zsetont lehet elkérni?
lenne rá jelentkező, aztán após úgysem issza meg
nem idegennek lenne hanem munkatársnak, szóval valami ésszerű ár kellene
épp ezért nem kell hidegen pörgetni
mert amikor meleg(leállításkor) simán van annyi olaj hogy indításkor nem lesz hiba
pl a ténéré gépkönyve 20w40-et javasol
érdekességképp a légszűrőszivacsra meg 10w40est, láncra is valami natúr olaj kellene de nem találom

ez az olajkérdés általában túl van lihegve, folyamatos üzemben elmenne olvasztott kacsazsírral is
A 20w-50 es olaj 40fokon kb 180-as viszkozitású (mm2/s a mértékegysége) míg 100 fokon 20körüli, a 10w-40 100 és 14.
A baj, hogy hidegen hatalmas a különbség !

Van az a külső körülmény, hogy a gyártó megengedi a 20w-50-est...
ezt az olajat kuplung is bírja az xt-ben?
lehet én vagyok marha na de mind1 ha nincs nincs azt ennyi
egy szóval sem mondtam hogy van .... olvas vissza te ha nem tudod miről beszélsz.. jól tudod hogy xl emben is xr első telok voltak és már rég eladtam xl lábait... nem is értem miről beszélsz
Csakis NTN csapágyat!